کروناویروس در فلوریدا: رژیم صهیونیستی است. DeSantis برگزار اقتصادی نیروی کار به عنوان مرگ و میر بیش از 800

جفری Schweers ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 7:01 PM EDT Apr 20, 2020به عنوان تع

توسط ABDOOSNEWS در 2 اردیبهشت 1399

به عنوان تعدادی از coronavirus مربوط به مرگ و میر بیش از 800 روز دوشنبه و هزاران تن از آنان هنوز هم از کار فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis برگزار شد اولین جلسه خود را "دوباره باز فلوریدا نیروی کار" از طریق کنفرانس تلفنی.

"ما نیاز به رشد اقتصادی در یک راه امن," DeSantis گفت: پرداختن به پنل. "بخشی از آن تست انجام شده. است که به افراد اعتماد به نفس شرکت کنند."

فلوریدا سوم پشت و نیویورک و کالیفرنیا در آزمایش با بیش از 270,000 تست شده و از دوشنبه شب و یا در حدود 1.5 درصد از جمعیت این ایالت.

به تعداد مدعیان بیکاری در دولت با پرداخت 60 میلیون دلار یا 6 درصد از کسانی که در زمینه.

"چه خواهد شد این شبیه زمانی که ما به عقب بر گردیم؟" DeSantis خواسته با اشاره به پتانسیل تغییرات از قبیل کاهش دائمی در شیفت و ساعات کار.

تست محور در آسیب پذیر ترین آن برگزاری نمایشگاه بدترین علائم و نیاز به بستری شدن و یا خود انزوا. اما DeSantis و coronavirus پاسخ تیم در حال حاضر در حال هل دادن برای گسترده تر تست در جامعه از جمله آزمایش خون است که می تواند به شناسایی افرادی که تا به حال coronavirus و حمل آنتی بادی است.

"بخشی از آنچه که ما در حال رفتن به مجبور به غلبه بر روانشناسی ترس بیش از این ویروس" عضو پانل و Broward County شهردار دیل Holness گفت. "این واقعی است در واقع. اگر ما می توانیم گسترده برای تست این آنتی بادی آن را ممکن است به ما کمک کند برای غلبه بر برخی از این ترس ما می تواند غلبه بر."

DeSantis گفت: دولت به زودی خواهد بود گرفتن 100,000 مورد تایید FDA خون و کیت های آزمایش برای تشخیص coronavirus آنتی بادی است.

بیشتر: با بازگشایی در جدول رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و رئیس جمهور تهمت چین دوباره

همه گیر اقتصاد

قبل از همه گیر فلوریدا بود به سرعت برای یک رکورد اقتصادی سال, فلوریدا, اتاق بازرگانی و رئیس جمهور مارک ویلسون گفت:.

"در حال حاضر آن است که رفتن به باد به عنوان یکی دیگر از" نوع سال ویلسون گفت و اشاره کرد که دولت نرخ بیکاری شروع به پریدن کرد از 2.8 درصد به 4.3 درصد از فوریه تا مارس با 1.5 میلیون ادعا می کند را مشاهده کنید. ویلسون گفت اضافی 3.4 میلیون نفر از فلوریدا 10 میلیون شغل در خطر بیشتر.

ضمن تعداد موارد تایید شده از coronavirus در فلوریدا آمار 27,058 شنبه شب به وزارت بهداشت گزارش شده است. دولت گزارش جدید در مجموع 823 مرگ و میر کسانی که تا به حال آزمایش مثبت است.

نیروی کار شامل شهرداران از Broward, Miami-Dade و پالم بیچ شهرستان. جنوب فلوریدا حساب برای 59 درصد از افراد آلوده در فلوریدا و حدود 58 درصد از دولت مرگ و میر.

دیگر وظیفه نیروی اعضا عبارتند از رهبران کسب و کار و مدیران از گردشگری یکی از بخش های ضربه سخت با این بیماری همه گیر آب و برق و هوافضا و بانکی و بخش های دیگر.

یک نفر نیست در نیروی کار: کشاورزی کمیسر نیکی سرخ شده که نظارت $137 میلیارد, کشاورزی, صنعت, دولت, دومین. صنعت دوشنبه گزارش داد حدود 522 میلیون در coronavirus مربوط به محصول و ضرر و زیان ناشی از صنایع غذایی را عدم وجود تقاضا برای محصولات تازه او گفت: در انتشار اخبار.

"متاسفانه این سیاست بیشتر بر دولت از فرماندار گفت:" سرخ شده با تنها دموکرات منتخب به ایالت و تنها عضو کابینه خواسته به خدمت در نیروی کار.

"آن را به همان اندازه مورد که فرماندار غفلت به ذکر کشاورزی در تماس اولیه," او گفت:. "من امیدوارم که او ملحق خواهد شد من تعهد به حمایت از ما کشاورزان و تغذیه خانواده های ما."

دفتر والی بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر. خود را از سیاست و بودجه نظارت خواهد این گروه برای هفته آینده "یا آن" گفت: Shane مضراب زدن, DeSantis' رئیس ستاد.

کار گروه تقسیم صنایع با سطح خود را از خطر اقتصادی آغاز خواهد شد و صبح سه شنبه با جلسه نهایی روز جمعه برگزار خواهد شد مگر اینکه در وقت های اضافی مورد نیاز است, مضراب زدن گفت. دفتر سیاست گذاری و بودجه را تدوین توصیه ها و مختصر فرماندار در آنها ،

یک چیز مضراب زدن با اشاره بود که بسیاری از تماس ها آمده اند از رستوران های مورد بازگشایی به زودی احتمالا با خارج ناهارخوری در حتی 25% یا 50% اشغال. "اما آنها هنوز هم باید برای انجام, اجتماعی, فاصله," او اضافه شده است.

DeSantis قبلا به خبرنگاران گفت که او می خواهد برای دیدن توصیه های روی میز خود را تا پایان این هفته است. اجرایی خود را جهت نیاز مردم به ماندن در خانه تنها بیرون رفتن برای کسب و کار ضروری و فعالیت هایی مانند پیاده روی و دوچرخه سواری منقضی می شود در پایان ماه.

پشت در کسب و کار ؟

این احتمال وجود دارد که در فلوریدا طرح را دنبال خواهد کرد رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن برنامه ریزی برای بازگشایی اقتصاد ایالات متحده گرفته شده ضربه بزرگی از این بیماری همه گیر کوروناویروس ترک بیش از 22 میلیون به دنبال مزایای بیکاری.

کاخ سفید معیارهای متحده برای شروع یک مرحله به مرحله بازگشایی اقتصاد نیاز به دو هفته کاهش مستند در coronavirus موارد و آنفلوانزا-مانند مواردی که می افتد در راستای بهداشت عمومی متخصص توصیه.

آنچه را نمی کند مطابق با بهداشت عمومی متخصص توصیه این است که هر طرح به سطح شیب دار تا تست.

Ashish Jha مدیر هاروارد جهانی سلامت گفت: کشور نیاز به سه برابر مقدار تست آن در حال حاضر انجام می دهند که برای تعیین نقاط کشور آماده بازگشایی نیویورک تایمز گزارش کرده است.

اما در حالی که رئیس جمهور است فشار برای بازگشایی اقتصاد به عنوان به زودی به عنوان ممکن است چند نظرسنجی ها نشان می دهد حداقل دو سوم از آمریکایی ها از ترس متحده را بازگشایی اقتصاد خود را بیش از حد به زودی.

"ما در یک دوره خطرناک" گفت: فلوریدا در کنگره ایالات متحده دانا Shalala در طی یک کنفرانس تلفنی صبح روز دوشنبه. "این دقیقا همان چیزی اتفاق افتاده است در سال 1918."

در طول پاندمی آنفلوانزا بیش از 100 سال پیش فیلادلفیا برگزار شد رژه بعد از دیدن کوچک اما تشویق به کاهش بوده است. چه به دنبال یک دوم بیشتر موج مرگبار آنفلوانزا است.

در حال حاضر اکثر تست متمرکز شده است مردم از آمدن به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی با بدترین علائم و بستری یا به خانه فرستاده شده به نیروی تازه یافتن.

"ما فقط انجام درمانی, تست" Shalala گفت. "این فقط گام اول است."

گام بعدی این است که به آزمون برای افرادی که این ویروس اما نمی نشان می دهد نشانه های او اضافه شده است.

Shalala و دیگر اعضای کنگره از جمله همکار مظنونان حمله به دانشگاه فلوریدا دبی واسرمن شولتز و دبی Mucarsel-پاول معرفی خود به خود "بازگشایی امریکا عمل" لایحه فراهم می کند که کمک های مالی برای قوی تر تست.

'با توجه به نظر کارشناسان

"رژیم صهیونیستی. DeSantis به یک رهبر و وضع بسیار قوی, روش های" برای بازگشایی دولت Shalala, گفت:, و اضافه کرد که او امیدوار است آن تصمیم گیری خواهد شد مبتنی بر علم و اطلاعات محور است.

"توجه به بهداشت عمومی کارشناسان" Shalala گفت. "ما نمی توانیم اقتصاد ما دوباره رفتن مگر اینکه ما تست رژیم در محل و مگر ما باید برخی از درمان به طوری که ما می تواند صرفه جویی در زندگی مردم."

دکتر برنت Schillinger, یک متخصص پوست و رئیس جمهور سابق پالم بیچ کانتی جامعه پزشکی گفت: بیماری همه گیر آورده با آن یک مقدار مشخصی از عدم قطعیت: "پزشکان خواهم برای دیدن شواهد مبتنی بر داده است."

او اشاره کرد که بسیار نقل مدلسازی توسط موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی در دانشگاه واشنگتن پینگ ponged اوج خود پیش بینی برای فلوریدا از اواسط مارس تا آوریل 23 آوریل 6 و اخیرا به چند روز پیش.

فلوریدا می تواند آرامش اجتماعی فاصله شروع ماه ژوئن 1 با "مهار استراتژی است که شامل تست, تماس, ردیابی, انزوا و محدود کردن تجمع اندازه" با توجه به آخرین مدل از IHME.

تعیین چه مدت این بیماری همه گیر خواهد شد و آخرین تنها می تواند توسط بیشتر تست Schillinger گفت. بیش از شش هفته به همه گیر فلوریدا تنها آزمایش 1.5 درصد از جمعیت آن, او گفت:.

"داده ها در فلوریدا به نظر می رسد در تراز وسط قرار دارد" Schillinger گفت. "این خبر خوبی است اما این به آن معنا نیست که ما در هر نقطه در نزدیکی پایان از این بیماری همه گیر."

اعضای دوباره باز فلوریدا نیروی کار کمیته اجرایی

  • سرهنگ رژیم صهیونیستی است. جانت Nuñez
  • فلوریدا رئیس امور مالی جیمی Patronis
  • فلوریدا دادستان کل اشلی مودی
  • فلوریدا رئیس جمهور مجلس سنا لایحه Galvano
  • فلوریدا مجلس خوزه الیوا
  • رئیس جمهور مجلس سنا-تعیین ویلتون سیمپسون
  • مجلس-تعیین کریس Sprowls
  • آموزش و پرورش کمیسر ریچارد کورکوران
  • جمال Sowell, رئيس جمهور & مدیر عامل شرکت فلوریدا
  • میامی-Dade County شهردار کارلوس Gimenez
  • Broward County شهردار دیل Holness
  • پالم بیچ CountyMayor دیوید Kerner Mayor
  • جان Couris, رئيس جمهور & مدیر عامل شرکت تمپا بیمارستان عمومی
  • جاش D'Amaro رئیس والت دیزنی جهان رفت و آمد مکرر
  • تاد جونز مدیر عامل شرکت Publix فوق العاده بازار
  • سید Kitson رئیس هیئت مدیره از فرمانداران دولت سیستم دانشگاه
  • پل رایلی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت ریموند جیمز مالی
  • الکس سانچز, رئيس جمهور & مدیر عامل شرکت فلوریدا انجمن بانکداران
  • اریک Silagy, رئيس جمهور & مدیر عامل شرکت فلوریدا قدرت و نور شرکت
  • جان Sprouls, مدیر عامل, Universal Orlando Resort, معاون اجرایی رئیس جمهور, جهانی پارک ها و استراحتگاه
  • پاتریک Sunderlin, معاون رئیس جمهور, جهانی زنجیره تامین لاکهید مارتین Corp.
  • جو نیویورک, رئیس جمهور, AT&T, فلوریدا و کارائیب

تماس با Schweers در jschweers@gannett.com. او را دنبال کنید در توییتر @jeffschweers

مشترک شدن در امروز و هرگز از دست یک داستان است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن