Coronavirus: چگونه جوانترین 25 در فلوریدا درگذشت COVID-19

جیم Waymer فلوریدا امروزمنتشر شده 2:55 PM EDT مارس 18 سال 2020سردبیران توجه داشته باشید: با این داستان ما در ح

توسط ABDOOSNEWS در 30 اردیبهشت 1399

سردبیران توجه داشته باشید: با این داستان ما در حال ارائه اطلاعات در مورد COVID-19 بحران است که رهبران دولت نمی خواهم شما را به دیدن. ما تصمیم به ایجاد این داستان به طور گسترده در دسترس به دلیل اهمیت محتوای آن است. اما کیفیت و واقعیت-بررسی گزارش رایگان نیست. جمع آوری و بررسی اخبار پر هزینه و وقت گیر تلاش و شاید هرگز اهمیت بیشتری از آن در حال حاضر. لطفا برای نشان دادن حمایت خود را برای کیفیت گزارشگری مثل این با عضویت در فلوریدا امروز. مشترک شدن در اینجا.

مانند تقریبا 2000 دیگر فلوریدا که درگذشت COVID-19 اکثریت قریب به اتفاق افراد جوان که زندگی خود را برش کوتاه از رمان coronavirus در حال حاضر در حال مبارزه با دیگر مشکلات بهداشتی مزمن هنگامی که بیماری آنها رسید.

فلوریدا مقامات بهداشت نمی خواهید برای دیدن جزئیات چگونه برای اولین بار 25 نفر در سن 40 سالگی یا جوان درگذشت, به عنوان شرح داده شده در فلوریدا پزشکی بازرسان کمیسیون های پایگاه داده و یا اطلاعات از هر یک از دولت COVID-19 مرگ و میر که برای ماده. فلوریدا وزارت بهداشت مسدود شده بود این کمیسیون از انتشار اطلاعات گفت: آنها نگران بودند در مورد حفظ حریم خصوصی.

فلوریدا امروز و ایالات متحده آمریکا امروز شبکه های به دست آمده از داده ها به عنوان بخشی از سوابق درخواست. زمانی که دولت منتشر شد و در آن مقامات دولتی اقدام به redact دقیق روایات و probables علت مرگ. اما فلوریدا امروز و ایالات متحده آمریکا امروز شبکه — مانند اخبار دیگر رسانه ها — قادر به دسترسی به "سیاه" ستون ساخته شده و اطلاعات موجود در این پایگاه داده قابل جستجو. پایگاه داده شامل نام و ما حذف معاینه پزشکی مورد شماره شناسایی.

آن را پوشش می دهد 1,489 COVID-19 مرگ و میر در سراسر فلوریدا که از ساعت 11 صبح در تاریخ 6 مه.

که گرفتن و در حال مرگ از COVID-19 در بروارد

هنگام مطالعه, بیماری, سلامت, محققان صحبت از سال زندگی از دست داده است. به عبارت دیگر آیا فرد کشته شده اند به زودی به هر حال و چه مدت آنها در غیر این صورت زندگی کرده اند اگر آنها تا به حال نشده است با این ویروس آلوده? یک مطالعه اخیر هنوز به کارشناسی انجام شده توسط دانشگاه گلاسکو در اسکاتلند یافت به طور متوسط است که مردم از COVID-19 از دست داده و بیش از یک دهه از زندگی به این بیماری است.

بنابراین فلوریدا امروز در زمان یک نگاه دقیق تر در کسانی که در سن 40 سالگی و جوانتر که درگذشت COVID-19-بیماری های مرتبط با ایالت و چه عوامل مؤثر بازرسان اشاره کرد.

در مه 6, 25 نفر در سن 40 سالگی یا جوان که قبلا مرده بودند فقط 1.6 درصد از کلی 1,489 COVID-19 مرگ و میر در سراسر فلوریدا که در آن نقطه در زمان. فلوریدا امروز ذکر شده است جزئیات آن 25 مرگ و میر زیر.

از 25 مرگ 17 نفر مرد و هشت نفر زن بودند. بیشتر دچار آسم و برونشیت مزمن مرض چاقی و فشار خون بالا و یا ترکیبی از همه موارد فوق.

نژاد نیز به نظر می رسد به عنوان یک عامل خطر. از 25 جوانترین به مرگ 12 سیاه پوست بودند و تقریبا نیمی از مرگ و میر. برای هشت نفر از 25 معاینات پزشکی اشاره کرد و چاقی از جمله مسائل مربوط به سلامت. هشت نیز تا به حال به دیابت در میان بزرگترین عوامل خطر برای مرگ از کروناویروس جدید, با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

تحقیقات توسط CDC و دیگران پیدا کرده است که در بیش از 90 ٪ از COVID-19 مرگ و میر قربانی تا به حال حداقل یک بیماری زمینه ای.

بیشتر: "او سالم بود. او خوب': همسر لی شهرستان جوانترین COVID-19 قربانی التماس برای ماندن در خانه

در اینجا جزئیات بیشتر در مورد 25 جوانترین قربانیان به مرگ ناشی از این ویروس در فلوریدا به عنوان از آوریل 6 و به عنوان شرح داده شده توسط بازرسان پزشکی ذکر شده از جوان ترین به قدیمی ترین:

  • سفید, مرد, 26 در Dade County است. در مارس 5 ارائه شده با تنگی نفس در فعالیت که موجب تشدید بیش از سه روز گذشته. او مرخص شد اما در مارس 17 ارائه شکایت از سه روز از بدتر شدن تنگی نفس و سرفه خشک و سردرد و تب است. A chest x-ray نشان مایع در ریه ها. او درگذشت مارس 17. عوامل مؤثر: پنومونی و الکلی کاردیومیوپاتی.
  • آسیایی, مرد, 27 در Broward کارمند رویال کارائیب سمفونی دریا. در مارس 29, او شروع به نمایش علائم شبه آنفولانزا با تب و سرفه و تنگی نفس. او را به کشتی درمانگاه. در مارس 30, او airlifted به یک بیمارستان محلی که در آن او قرار داده شده بر روی دستگاه تنفس مصنوعی. COVID-19 تست مثبت بود. او درگذشت مارس 12. عوامل مؤثر: او نیز تا به حال آنفلوانزا A.
  • یک مرد سیاه و سفید, 27 در Leon County, با سابقه نارسایی احتقانی قلب, فشار خون, دیابت و مرض چاقی رفت و به تالاهاسی یادبود بهداشت و درمان اورژانس برای حدود یک هفته از تاریخ سرفه و تنگی نفس. او گزارش شده بود در تماس با مادر خود در جنوب فلوریدا بود که COVID-19 مثبت است. A chest x-ray پیشنهاد ذات الریه. او رفت و به حاد تنفسی بازداشت در اتاق اورژانس و درگذشت مارس 16. این سواب در نهایت آمد COVID-19 مثبت است. عوامل مؤثر: سابقه نارسایی احتقانی قلب, فشار خون, دیابت و مرض چاقی
  • یک اسپانیایی مرد 28 ساله در ساراسوتا کانتی بود آنفولانزا مانند علائم و درمان شد در ساراسوتا بیمارستان یادبود 21 مارس است. او آزمایش مثبت برای COVID-19 مارس 23 و درگذشت در مارس 30. عوامل مؤثر: هیچ کدام ذکر شده است.
  • سیاه و سفید زن 30 Dade County, تا به حال سابقه نارسایی حاد کبدی و علائم درد شکم و استفراغ و سرفه. او در آوریل 3. عوامل مؤثر: پنومونی و سیروز الکلی.
  • یک زن 31 در سنت لوسی شهرستان ارائه شده به اتاق اورژانس در مارس 27 با شکایت از تنگی نفس و تب تا 103 و گلو درد سه روز گذشته. او می خواهم سفر به اورلاندو در مارس 12. او در آوریل 1. عوامل مؤثر: او گزارش داد یک تاریخچه پزشکی از نارسایی احتقانی قلب و کاردیومیوپاتی ساز dysrhythmia ریفلاکس معده به مری, بیماری کم خونی و dermatomyosysitis — بیماری نادر پوستی است که باعث بثورات پوستی و ضعف عضلانی.
  • یک مرد ناشناخته نژاد, 31 در Dade County بستری شد بیمارستان در مارس 3 با دو روز سابقه سرفه و احتمالا تنگی نفس. او همچنین با شکایت از درد شکم. او در بر داشت اشتباه بود و افزایش سطح قند خون است. او در تاریخ 1 آوریل. عوامل مؤثر: پنومونی; دیابت; آنفلوانزا B; فشار خون بالا; آسم/بیماری انسدادی مزمن ریوی; چاقی و كتواسيدوز — یک عارضه جدی از دیابت است.
  • یک مرد سفید, 31 در Alachua County بود و سرفه های خشک را برای چند هفته با توجه به همسرش. تب مشخصی در آوریل 17. روز بعد خود را افزایش درجه حرارت به 102 درجه فارنهایت است. در آوریل 19, خود را با افزايش درجه حرارت و او رفت و به رحمت پزشکی مراقبت های فوری در لیک سیتی. او مرخص شد با عفونت گوش و گفته شد که او یک نامزد به احتمال زیاد برای COVID-19 ویروس. با توجه به سوابق پزشکی در آوریل 20, او شروع به داشتن مشکل در تنفس و رفت به لیک سیتی مرکز پزشکی و همان روز منتقل شد به شمال فلوریدا مرکز پزشکی منطقه ای برای یک سطح بالاتر از مراقبت که در آن او آزمایش مثبت برای COVID-19. منتقل شد به بخش مراقبت های ويژه و شدید شد نارسایی تنفسی. او درگذشت مارس 25. عوامل مؤثر: چاقی لوپوس و دیابت است.
  • یک مرد سیاه و سفید, 31 در Leon County تا به حال سابقه پزشکی قابل توجهی در درمان بیماری چاقی و گاه به گاه توتون و تنباکو و اتانول استفاده کنید. او گزارش کار در تالاهاسی توسعه مرکز. او آزمایش COVID-19 در 9 آوریل و در 15 آوریل خود را تست و تایید شد مثبت است. او اعتراف کرد به تالاهاسی یادبود بهداشت و درمان در 18 آوریل با افزایش تنگی نفس. او در بر داشت به تنفس به سرعت و اکسیژن محروم. یک x-ray تایید مایع در ریه ها. با وجود فشرده مداخله پزشکی درگذشت او ممکن است 1. وجود دارد "هیچ شواهدی از تروما بازی ناپاک و یا مواد مخدر غیر قانونی استفاده آزما اشاره کرد. عوامل مؤثر: تاریخچه پزشکی قابل توجهی برای چاقی مرضی.
  • یک ساله اسپانیایی زن, 33, در پالم بیچ شهرستان تا به حال سابقه neuromyelitis ما optica — یک بیماری نادر است که بر اعصاب در چشم و نخاع و می تواند باعث درد عصبی, ضعف, کوری و اسپاسم های عضلانی. او رفت و به یک بیمارستان محلی در مارس 28 با شکایت از تنگی نفس غیر مولد سرفه و اسهال. او به تازگی بستری شده در بیمارستان دیگری با شکایت از تب و بی قراری. یک COVID 19 آزمون در تاریخ 22 آوریل برگشتم مثبت است. در آوریل 24, او به ترک بیمارستان در برابر توصیه های پزشکی. A chest x-ray نشان مایع در ریه ها. او دچار نارسایی تنفسی حاد نارسایی کلیه و شوک سپتیک. دوم COVID 19 تست های جمع آوری شده در مارس 25 برگشتم مثبت در مارس 29. او در آوریل 30. عوامل مؤثر: پنومونی و "ممکن است ضعف سيستم ايمنی دولت با توجه به استروئید درمانی برای neuromyelitis ما optica," معاینه اشاره کرد.
  • یک مرد سیاه و سفید, 34, در Broward به بیمارستان رفت با یک سرفه های خشک و تب و علائم شبه آنفولانزا او می خواهم تا به حال برای دو هفته. او آزمایش COVID-19 و بستری در ICU با ذات الریه. او درگذشت مارس 31. عوامل مؤثر: دیابت
  • یک زن سفید, 34, در Dade County رفت و به یادبود جکسون در بیمارستان شکایت از سرفه و مشکل در تنفس و "ذهنی تب" به مدت سه روز. او در مارس 12. عوامل مؤثر: پنومونی چاقی و دیابت.
  • یک مرد سیاه و سفید, 35, در Broward County تشخیص داده شد COVID-19 "مثبت" در محلی Broward سلامت مرکز سرپایی در آوریل 13. در آوریل 22, او سواری آ تی وی و به دنبال آن خانواده است. او را متوقف ATV خود را و نام خود را به پدر گفت: او احساس خوبی است. پدرش را سوار ماشین خود را تا به ATV و به عنوان او وارد شدند او را دیدم پسر نشسته روی تی "سقوط بیش از, و بی," 911 نامیده می شد. آتش/پرسنل امداد و نجات در بر داشت پسر بی توجه با آهسته ضربان قلب. آنها انتوبه او شروع CPR و حمل و نقل او را به Broward بهداشت شمال جایی که او مرده است که در همان روز. عوامل مؤثر: پایان مرحله بیماری کلیوی و فشار خون بالا.
  • یک زن 36 مسابقه ذکر شده به عنوان "دیگر" در اورنج کانتی پذیرفته شده در آوریل 23 با تنگی نفس. او آزمایش مثبت COVID-19 روز بعد انتوبه شد و قرار داده شده در حمایت از زندگی مصنوعی. او ممکن است 2. عوامل مؤثر: پنومونی سندرم زجر تنفسی حاد (ARDS) دیابت هيپرليپيدمی — یک بیماری است که توسط بیش از حد چربی در خون.
  • یک مرد اسپانیایی, 37, در پالم بیچ کانتی "با هیچ توجهی تاریخچه پزشکی" رفت و به یک بیمارستان محلی در مارس 17 با شکایت سرفه و تب و تنگی نفس برای دو روز. قفسه سینه اشعه x نشان داد مایع در ریه ها. او پنومونی حاد کلیه آسیب و سندرم زجر تنفسی حاد. COVID-19 آزمون های جمع آوری شده در مارس 17 و آمد مثبت در مارس 20. او درگذشت مارس 25. عوامل مؤثر: پنومونی و ARDS.
  • یک زن 38 در Broward شهرستان به اورژانس رفت و از خانه از طریق آتش نجات در 15 مارس با شکایت از تنگی نفس. او بستری شد و مبتلا به ذات الریه. او شروع به شدید زجر تنفسی در مارس 16 و تست شده برای COVID-19 که بعد برگشتم مثبت است. او سپس انتوبه و منتقل شد به بخش مراقبت های ويژه. او در آوریل 1. عوامل مؤثر: ویروس نقص ایمنی انسانی (HIV) و آسم.
  • یک مرد اسپانیایی, 38, در پالم بیچ تا به حال سابقه فشار خون بالا و چربي و ديابت است. او به یک بیمارستان محلی در 20 مارس با شکايت تب و بدن درد تنگی نفس و سرفه خلط خونین. این گزارش نشان می دهد که او تا به حال سفر اخیر به کلمبیا و نشانه های توسعه یافته در طول هفت روز است. یک آزمون برای آنفلوانزا آمد منفی است. او در بر داشت به پنومونی توسعه زجر تنفسی حاد سندرم سپسیس و نیاز به لوله گذاری و صرفه جویی در زندگی ضروری است. COVID-19 تست مثبت گزارش شد. او درگذشت مارس 4. عوامل مؤثر: سابقه فشار خون بالا و چربي و ديابت است.
  • یک زن 38 در Dade County, با توجه به آزما "تا به حال علائم بیان او "حلقه صدمه دیده است' و 'که در قلب او صدمه دیده است و او بود که در آشکار درد قبل از تبدیل شدن به بی. اگر چه ذکر شده COVID-19 در میان علل احتمالی مرگ آزما اشاره کرد نشانه های او بودند "سازگار نیست با COVID-19 ذات الریه. بعلاوه او شکایت نیست از تب." عوامل مؤثر: پنومونی مرض چاقی و قلب بزرگ.
  • یک مرد سیاه و سفید, 39, در Broward شهرستان به اورژانس رفت و در مارس 24 با شکایت از تب و سرفه و تنگی نفس برای پنج روز گذشته. A chest x-ray تایید ذات الریه. در مارس 25, او را به ایست قلبی درگذشت. اواخر همان روز COVID-19 آزمون برگشتم مثبت است. عوامل مؤثر: هیچ شناخته شده در طب گذشته از سابقه و بدون سابقه سفر یا شناخته شده در تماس با مثبت COVID-19 بیمار است.
  • یک مرد 39 در لی شهرستان که در مسابقه ثبت شده است تا به حال سابقه بی خوابی و سفر سوارکار اسب دوانی شدن دیسک است که به تازگی از سفر به میامی. او رفت و به سواحل خلیج فارس بیمارستان در مارس 22 با تنگی نفس که بود بدتر شده بیش از چند روز. او گزارش داد رفتن به درمانگاه دو برابر شد swabbed برای COVID-19 در 19 مارس, و نتایج مثبت برگشتم مارس 22. او بستری در بیمارستان که در همان روز با بدتر شدن علائم تنفسی و تب و قرار دادن در انزوا پروتکل. او رفت و به مکرر ایست قلبی در مارس 25 و اشاره کرد که یک لخته خون در قلب خود را. او یک روز بعد. عوامل مؤثر: none اشاره کرد
  • یک مرد سیاه و سفید, 39, که یک معاون کلانتر در Broward شهرستان به بیمارستان رفت در مارس 24 با ديسترس تنفسی. او مبتلا به پنومونی و قرار دادن در دستگاه تنفس مصنوعی. او آزمایش postive برای COVID-19. او درگذشت آوریل 3. عوامل مؤثر: آسم
  • یک ساله اسپانیایی زن 39 در پالم بیچ شهرستان با سابقه فشار خون بالا و دیابت و چاقی مرضی رفت تا به JFK مرکز پزشکی در مارس 22 با تنگی نفس و درد گلو و گرفتگی بینی و اسهال و تب به مدت سه روز. "او گزارش داد که او تا به حال بیمار مخاطبین در صفحه اصلی (برادر و خواهر). او اظهار داشت که در آن زمان پدر و برادر نیز در بیمارستان بستری" امتحان اشاره کرد. اولیه قفسه سینه ray نشان داد هیچ حاد بیماری ریوی اما تکرار اشعه x نشان داد ذات الریه. او دچار سندرم زجر تنفسی حاد. COVID-19 آزمون در تاریخ 22 مارس برگشتم مثبت در مارس 24 با COVID-19. او در تاریخ 14 آوریل. عوامل مؤثر: پنومونی ARDS سابقه فشار خون بالا, دیابت و مرض چاقی
  • یک مرد 40 در Dade County تا به حال سابقه ديسترس تنفسی و سرفه و بدن درد و تب است. طبیعی بود مرگ انتقال به پزشکی قانونی صلاحیت به دلیل سوء ظن از COVID-19. او در مارس 26. عوامل مؤثر: پنومونی HIV و فشار خون بالا
  • یک مرد سیاه و سفید, 40, در Dade County طبیعی بود مرگ انتقال به پزشکی قانونی صلاحیت به دلیل سوء ظن از COVID-19. او تا به حال تنگی نفس برای دو روز. او در بر داشت به اکسیژن محروم و قفسه سینه اشعه x نشان داد یک سینه های بزرگ قلبی شبح و دو جانبه ارتشاح ریوی. او در آوریل 2 درگذشت. عوامل مؤثر: پنومونی قلب, چاقی و تماس نزدیک با یک COVID-19 فرد مثبت است.
  • یک زن 40 ساله در Broward County, مرده پیدا شد در مارس 8, در خانه او با او هم اتاقی. از او می خواهم احساس بد برای چند هفته گذشته و تست شده برای COVID-19 اما آزمون برگشتم منفی است. در آوریل 4, او رفت و به یک بیمارستان محلی که در آن او تشخیص داده شد با مایع در ریه ها و توصیه به خود قرنطینه در خانه. مرحوم را پزشک مراقبت های اولیه گواهی شده گواهی فوت به صورت طبیعی باعث می شود. "ما به تازگی آموخته است که همچنین در مارس 4, او رفت و به یک COVID-19 درایو را از طریق مرکز تست و مورد آزمایش قرار گرفت برای بار دوم" امتحان اشاره کرد. "در آوریل 10, کسانی که نتایج برگشتم مثبت است. ما هشدار داده شد در این مورد و بررسی سوابق پزشکی." عوامل مؤثر: آسم, برونشیت مزمن و فشار خون بالا و چاقی مرضی.

جیم Waymer است محیط خبرنگار در فلوریدا امروز.

تماس با Waymer در 321-242-3663

یا jwaymer@floridatoday.com.

توییتر: @JWayEnviro

Facebook: www.facebook.com/jim.waymer



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن