Coronavirus فلوریدا: مبتنی پروازهای = تیره اطلاعات آب و هوا ، چرا که نه برای شما خوب

کیمبرلی میلر پالم بیچ پستمنتشر شده 11:27 AM EDT Apr 17, 2020Gurgles و gusts بالا در جو باید داستان را بگویید د

توسط ABDOOSNEWS در 29 فروردین 1399

Gurgles و gusts بالا در جو باید داستان را بگویید در مورد آینده الگوهای آب و هوایی در سطح زمین اما هواپیما مبتنی توسط coronavirus در حال جمع آوری داده های کمتر و خروج از سوراخ در پیش بینی طول یکی از فعال ترین زمان از سال است.

تجاری هواپیما مجهز به ویژه هوا-تجهیزات نمونه برداری با ارائه یک برآورد 250 میلیون مشاهدات سالانه که شامل طوفان-stoking مواد تشکیل دهنده مانند دما و سرعت و جهت باد و فشار و رطوبت.

در سراسر جهان تعداد هواپیما پرواز کرد 77 درصد به 7 آوریل در مقایسه با سال 2019. در ایالات متحده پرواز قطع شده است با 64 درصد در همین دوره زمانی با توجه به پیگیری پرواز شرکت پرواز آگاه است.

ملی مراکز زیست محیطی پیش بینی است که بخشی از سازمان ملی اقیانوسی و جوی اداره گفت: آن را بیش از حد به زودی برای تعیین کمیت و چه از دست دادن هواپیما اطلاعات را تحت تاثیر قرار پیش بینی چیزی که اطلاعات هنوز هم در آینده از محموله ها و بسته های حامل.

"حتی اگر کاهش این اطلاعات حساس خواهد شد و احتمالا تاثیر منفی هوا مدل مهارت آن را لزوما در ترجمه به یک کاهش در هوا دقت از خدمات ملی آب و هواشناسان استفاده از کل مجموعه از مشاهدات و راهنمایی برای تولید یک پیش بینی واقعی" گفت: بیانیه منتشر شده توسط لورن Gaches یک NOAA سخنگوی.

هنوز دو فلوریدای جنوبی هواشناسان گفت: آنها را دیده ام شواهد که در آن مدل های flubbed پیش بینی در طول حوادث خاص است که می تواند ناشی از عدم هواپیما اطلاعات و جنوب فلوریدا آب مدیریت مقامات ذکر است که پیش بینی ها معمولا قابل اعتماد از دو هفته تنها ممکن است دقیق برای پنج روز.

>>مرتبط با: فلوریدا در تابستان رعد و برق منحصر به فرد هستند مرگبار

31 مارس روزانه خروجی از داده های هواشناسی از آمریکا هواپیماهای تجاری به نصف.

"من فکر می کنم حدس و گمان است که هنگامی که جریان بسیار چالش برانگیز نیست, پس از آن پیش بینی نمی شود اما اگر این جریان کمی پیچیده است به از دست دادن برخی از این اطلاعات ضروری و تاثیر گذار است" گفت: Todd the weather channel ارشد هواشناس با فلوریدای جنوبی مدیریت آب منطقه. "هواپیما داده است که یک جزء ضروری است. این مدل ها استفاده می شود به استفاده از آن داده است."

اخیر misreadings شده است می تواند به فقدان اطلاعات از پروازها

برای بسیاری از ماه گذشته فشار بالا loitered بیش از فلوریدا منجر به گرم ترین ماه مارس در رکورد برای دولت آفتاب و دوم خشک ترین.

اما یک الگوی تغییر در اواخر ماه منجر به دو چرخه "استعفا" — پیش بینی رکود — از سه مدل سازی مراکز. The weather channel گفت: این نادر است برای همه مدلها از جمله تبلیغ مدل اروپایی به بد تعبیر کردن جو است.

هواشناسان در منطقه با استفاده از مدل برای پیش بینی بالاتر از نرمال بارندگی در دیگر محدوده پیش بینی. به جای آن نرمال است.

"ما overpromised و underdelivered," the weather channel گفت. "این بدان معنی نیست که این یک فاجعه در کل اما معیار ما در آن بود."

>>مرتبط با: خشک مارس: چرا ترد چمن و پایین دریاچه ای باید نگران شما

رابرت Molleda هشدار هماهنگی هواشناس برای خدمات ملی آب و هوا در میامی گفت: مدلهای اخیر شدید پیش بینی آب و هوا بد تعبیر کردن جو است.

در مارس 5 پیش بینی نامیده می شود به صورت پراکنده رگبار و رعد و برق است که می تواند شدید باشد. موضعی جاری شدن سیل و تگرگ و گردباد جدا شدند در نظر گرفته شود ممکن است با قوی ترین طوفان.

میامی NWS که به طور معمول انتشار دو بالن هوا هر روز برای نمونه به جو فرستاده می شود تا یک سوم است.

"بالون داده ها نشان داد که مدل نیست به درستی دست زدن به مقدار مانده ثبات در سراسر منطقه است که به پایان رسید تا محدود کردن ما تهدید" Molleda گفت. "بنابراین شاید می تواند وجود داشته است برخی از نفوذ از عدم هواپیما اطلاعات ارائه دما و رطوبت دیتا هوا."

زمان نمی تواند بدتر از عدم وجود اطلاعات

بهار یکی از مهمترین و قابل احتراق بار برای طوفان در جنوب شرقی اواخر فصل سرد جبهه برخورد با گرم شدن هوا از یک نوزاد شود.

در عید پاک یکشنبه از طریق اوایل دوشنبه در یک منطقه کم فشار و تضعیف جبهه سرد raked از طریق بخش هایی از دیکسی کوچه — گردباد در مناطق مستعد از لوئیزیانا, آلاباما, تنسی و جورجیا و فلوریدا تکدی.

اولیه طوفان برآورد شمارش 55 گردباد گزارش 493 وزش گزارش و 39 گزارش از تگرگ های بزرگ. حداقل دو دوجین از مردم بر این باور هستند که کشته شده اند.

>>مرتبط با: یک بیماری همه گیر در دیدار فصل طوفان در فلوریدا: آنچه می تواند به اشتباه ؟

Molleda گفت: شدید آب و هوایی مانند روز یکشنبه می تواند کمک به شناسایی روند در چگونه عدم هواپیما اطلاعات مؤثر است پیش بینی.

"می گویند از دست دادن است که بدون داشتن اثر بعید است," the weather channel گفت.

اطلاعات جمع آوری شده توسط هواپیما فرستاده می شود به سازمان های هواشناسی در سراسر جهان از طریق هواپیما اطلاعات هواشناسی رله برنامه است که توسط سازمان جهانی هواشناسی یا WMO.

WMO مقامات در هفته گذشته گفت: آنها نگران کمبود مشاهدات با کمتر پرواز و در کشورهای در حال توسعه که در آن جمع آوری اطلاعات است و نه خودکار. برای کاهش از دست دادن هواپیما اطلاعات برخی از کشورها به ویژه در اروپا و افزایش تعداد بالون راه اندازی با توجه به WMO.

هنوز هم بسیاری از هواشناسان گفت: در کوتاه مدت از دست دادن داده ها نمی تواند شدید sidetracks در پیش بینی.

"وجود خواهد داشت اما اگر شما کمی در آن, آن را احتمالا کنترل" گفت: اردن قدرت یک دانشمند برای مرکز ملی تحقیقات جوی. "من فکر می کنم وجود دارد بزرگتر مشاهده منابع که در حال رفتن به مدل های که تحت تاثیر قرار نمی در همه."

NOAA جمع آوری میلیاردها نقاط داده ها از منابع از جمله آب و هوا, بالن, رادار, ماهواره ها, کشتی ها در دریا, اقیانوس شناور و سطح مشاهدات مانند از ایستگاه های آب و هوا در فرودگاه.

هدف این است که برای دریافت یک ایده دقیق از آنچه در جو به نظر می رسد در هر لحظه است. شواهد باد از شمال با سرعت و فشار و رطوبت در سطوح مختلف جو متصل به معادلات بر اساس درک اساسی از فیزیک.

بد رصد می تواند به عنوان یک دومینو به سرنگونی یک پیش بینی است اما اردن گفت: گسترده رکود در حال بعید است.

"من فکر می کنم از آن خواهد شد یک تفاوت کوچک در نهایت" او گفت:.

ایمیل کیم میلر در Kmiller@pbpost.com و یا در توییتر دنبال او در @Kmillerweather



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن