Coronavirus موارد بالا 50,000 فلوریدا مشاهده آخر هفته روز یادبود

جیمز تماس بگیرید ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 2:13 PM EDT مه 23 سال 2020مثل یک

توسط ABDOOSNEWS در 3 خرداد 1399

مثل یک خرس خزنده از آن دن در زمستان تا پایان فلوریدا با احتیاط ظهور از دو ماه از quarantining برای یک آخر هفته روز یادبود بر خلاف قبل از هر.

سنتی شروع تابستان می رسد در میان یک بیماری همه گیر کوروناویروس که تاکنون جان بیش از 2000 فلوریدا. وجود خواهد داشت چند راهپیمایی محدود مراسم عمومی و تلاش برای محدود کردن گروه در سواحل به بیش از 10 نفر.

اما مثلا نوشابه چشمه در Wakulla چشمه امور خارجه پارک باز خواهد شد و شناگران قادر خواهد بود برای انجام یک کار عمیق شیرجه رفتن به جهان معروف به بهار سر به فلوریدا به آرامی شروع به ریختن محدودیت های برای جلوگیری از ویروسی در حال گسترش است.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis تعطیل بسیاری از دولت در آغاز ماه آوریل است. او گفت: همه گیر تثبیت شده است به اندازه کافی برای راه اندازی مجدد جامعه و اقتصاد است. او در ادامه به صدور دستور اجرایی در یک هدف مد که آسانسور محدودیت او تحمیل شده است.

وزارت بهداشت گزارش روز شنبه که تعدادی از coronavirus عفونت در فلوریدا است 50,127 — افزایش 676 از جمعه و تا 5,316 در هفت روز است.

بیشتر: فلوریدا COVID-19 داده و نظارت داشبورد

وجود دارد 9,310 بیماران بستری با COVID-19 بیماری تنفسی ویروس باعث. که یک شبه افزایش 193 و 1,164 بیش از گزارش مارس 16.

مقامات گزارش یکی دیگر از 42 بيمار درگذشت یک شبه به دولت مرگ و میر به 2,232 — یک هفته افزایش 268.

دولت نقطه داغ باقی می ماند و جنوب فلوریدا: Miami-Dade, Broward و پالم بیچ شهرستان به حساب 57 درصد از موارد گزارش شده در فلوریدا.

حدود 80 درصد از مرگ و میر در سطح ایالت شده است مردم بیش از سن 65.

فرماندار دفاع 'لمس نور'

در جکسنویل جمعه DeSantis در مقایسه با دولت در پاسخ به COVID-19 به کشورهای دیگر مانند نیویورک و ایلینوی گفت: نتایج آزمون از یک دوره پنج روزه در توجیه این "لمس نور" گام به گام رویکرد او گرفته است.

بیشتر: Coronavirus فلوریدا: رژیم صهیونیستی. ران DeSantis آسانسور محدودیت در فعالیت های جوانان

"ما واقعا, واقعا گرفتن بسیاری از نتایج منفی و نتایج مثبت تمایل دارند در دراز مدت مراقبت از امکانات آنجا که ما در حال انجام یک فشار بزرگ برای تست وجود دارد," DeSantis گفت. "در زندان و پس از آن در برخی از جوامع که بیشتر نزدیک ترتیبات زندگی."

او افزود: "ما به خوبی در حال پیشرفت به عنوان یک دولت به طور کلی" گفت که او امیدوار فلوریدا می تواند منجر ملت در بهبودی از این بیماری همه گیر.

DeSantis نیز با صدور یک فرمان اجرایی جمعه که اعمال محدودیت بر فعالیت های برای کودکان از جمله اردوهای تابستانی و ورزش به عنوان او در ادامه فشار برای بازگشایی دولت برای کسب و کار.

همچنین در زمان برای تعطیلات آخر هفته فلوریدا پارک خدمات را آغاز کرده است بازگشایی بسیاری از دولت 168 پارک و 10 مسیرهای پیاده روی به برخی از درجه است. آن "پارک ها از هر نقطه" وب سایت لیست مجاز فعالیت ها و خدمات ارائه شده است.

بیشتر: Florida State Parks ایمنی به روز رسانی و دوباره باز کردن اطلاعات

State Parks کارگردان Eric دراپر گفت: خدمات پارک شده در محل قرار داده و روش های ضد عفونی اما اجتماعی-فاصله دستورالعمل نیاز به برخی از خدمات را به حالت تعلیق باقی می ماند.

"جمعی از فضاهای مانند سالنها و زمین های بازی و پیک نیک مناطق ممکن است بسته به استفاده های عمومی" دراپر گفت. "(و) برای کاهش ریسک معاملات نقدی برای پارک پذیرش محدود و دقیق تغییر دهید."

و در خط با DeSantis' step-by-step approach, پنج پارک دولت باقی می ماند بسته شده در سه فلوریدای جنوبی شهرستان که در آن بیش از نیمی از coronavirus موارد گزارش شده است.

جیمز تماس عضو ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه اداره است. او را می توان در رسید jcall@tallahassee.com. به دنبال او در توییتر: @CallTallahassee

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن