Colorbar همکاری با پلیس دهلی به پشتیبانی روزانه شرط

به گفته این شرکت تخمین زده شده که تا سال 2030, AI, در تمام کاربردهای آن پیش بینی شده است برای کمک US$15.7 تریل

توسط ABDOOSNEWS در 20 اردیبهشت 1399
Intel
به گفته این شرکت تخمین زده شده که تا سال 2030, AI, در تمام کاربردهای آن پیش بینی شده است برای کمک US$15.7 تریلیون دلار به اقتصاد جهانی است. Wikimedia Commons

غول تکنولوژی اینتل و هیئت مرکزی آموزش متوسطه (CBSE) در روز جمعه با امضای یک یادداشت تفاهم (MoU) به صورت دیجیتالی توانمند سازی nealry یک لاخ دانش آموزان با هوش مصنوعی (AI) و ادغام در هند سیستم آموزش و پرورش.

طرح شامل رول از یک هوش مصنوعی (AI) چارچوب برنامه درسی برای کلاس VIII, IX و X برای 22,000 مدارس با هدف توانمند سازی یک لاخ دانش آموزان در سال 2020 این شرکت در بیانیه ای گفت.

برنامه درسی مبتنی بر 'اینتل AI برای جوانان است که همهجانبه دست در یادگیری برنامه با استفاده از روش های تجربی پوشش هر دو اجتماعی و مهارت های فن آوری.

"AI تبدیل به یک استراتژیک ضروری برای در سراسر جهان رشد اقتصادی ادامه خواهد داد و به یکی از مهم ترین فن آوری های آینده" گفت: Shweta Khurana مدیر-برنامه های مشارکت و گروه سیاست اینتل در هند است.

"همکاری ما با CBSE معنادار گام به سوی جوانان ما را قادر می سازد برای تبدیل شدن به دیجیتالی-قدرت و به طور موثر به استفاده از فن آوری های نوظهور مانند هوش مصنوعی برای حل فشار دادن محلی و چالش های جهانی" Khurana اضافه شده است.

این تفاهمنامه همچنین اظهار داشت که اینتل همراه با CBSE به زودی راه اندازی 'ملی هوش مصنوعی المپیاد' برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان جوان به نمایش گذاشتن معنی دار اجتماعی تاثیر راه حل به عنوان شواهدی از موفقیت.

به گفته این شرکت تخمین زده شده که تا سال 2030, AI, در تمام کاربردهای آن پیش بینی شده است برای کمک US$15.7 تریلیون دلار به اقتصاد جهانی است.

هند خود AI استراتژی شناسایی هوش مصنوعی به عنوان یک فرصت و ارائه دهنده راه حل برای رشد فراگیر اقتصادی و توسعه اجتماعی است.

برنامه جامع به نام "اینتل AI برای جوانان' با هدف توانمند سازی نسل جوان برای تبدیل شدن به AI آماده شده است.

AI
غول تکنولوژی اینتل و هیئت مرکزی آموزش متوسطه (CBSE) در روز جمعه با امضای یک یادداشت تفاهم (MoU) به صورت دیجیتالی توانمند سازی nealry یک لاخ دانش آموزان با هوش مصنوعی (AI) و ادغام در هند سیستم آموزش و پرورش. Pixabay

همراه با CBSE تراشه-ساخت لوله به سرپرستی یک نتیجه-گرا, هوش مصنوعی, برنامه درسی برای دانش آموزان کلاس هشتم و بالاتر.

این درسی بود با هشت سرنشین مدارس آموزش جوانان برای ایجاد هوش مصنوعی پروژه های متمرکز بر تاثیر اجتماعی در سال 2019 با هدف توانمند سازی 1,00,000 دانش آموزان با هوش مصنوعی-آمادگی مهارت در سال 2020 است.

همچنین بخوانید: OYO شاهدان 63 درصد افزایش در رزرو توسط زنان مسافران در هند

"ما همکاری با Intel به ما کمک کرده است توانمند سازی جوانان با هوش مصنوعی مهارت های فراگیر از راه و ما امیدواریم که به این سفر پیش رو در راه بزرگ در سال های آینده گفت:" Biswajit Saha, مدیر, مهارت های آموزش و پرورش و آموزش CBSE. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن