Cognitive3D 2.5 میلیون دلار برای تجزیه و تحلیل فضایی برای برنامه های سه بعدی جمع آوری می کند

Cognitive3D 2.5 میلیون دلار برای توسعه تجزیه و تحلیل فضایی برای محیط های سه بعدی غوطه ور مانند واقعیت مجازی و

توسط ABDOOSNEWS در 27 شهریور 1401

Cognitive3D 2.5 میلیون دلار برای توسعه تجزیه و تحلیل فضایی برای محیط های سه بعدی غوطه ور مانند واقعیت مجازی و متاورس جمع آوری کرده است.

Cognitive3D از فناوری همهجانبه برای کمک به ارائه روش جدیدی برای تحقیق در مورد رفتار مصرف کننده در یک تنظیمات واقعیت توسعه یافته سه بعدی (XR) استفاده می کند. همانطور که کاربران از مصرف محتوا از طریق وب دوبعدی و پلتفرم‌های موبایل به سمت مشارکت محتوای تعاملی‌تر در برنامه‌های سه بعدی حرکت می‌کنند، Cognitive3D توانایی درک آنچه در یک فضای سه‌بعدی رخ می‌دهد، از جمله نحوه تعامل کاربران با اشیاء در محیط انتخاب‌شده را فراهم می‌کند. این بدان معناست که توسعه دهندگان می دانند که در داخل یک محیط VR به کجا نگاه می کنید.

Konvoy با مشارکت Space Capital و Boost VC، دور را رهبری کرد. جیم پرستون، تهیه‌کننده فنی اصلی در Electronic Arts و مدیر Konvoy، Taylor Hurst، به هیئت مدیره Cognitive3D خواهند پیوست.

با تغییر تجربیات و معیارهای کاربر از طریق پیشرفت برنامه های سه بعدی، ابزارهای تحلیل سنتی کارآمدتر می شوند زیرا سازمان ها برای به دست آوردن بینش های مهم کاربر در محیط های XR تلاش می کنند. در نتیجه، Cognitive3D با استفاده از ابزارهای واقعیت مجازی، افزوده و ترکیبی به عنوان ابزاری برای جمع‌آوری داده، فرصتی را از طریق جمع‌آوری هوش فضایی شناسایی کرد.

تونی بیویلاکوا، مدیرعامل این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «علاقه و استفاده از برنامه‌های سه بعدی رو به افزایش است زیرا محیط شبیه‌سازی شده‌ای ایجاد می‌کند که می‌تواند کاربران را کاملاً غرق کند و به راحتی سازگار و بهبود یابد.»

مانند همه پلتفرم‌ها، باید راهی برای ارزیابی اثربخشی و کارایی آن وجود داشته باشد، و اینجاست که روش‌های نوآورانه و منحصربه‌فرد Cognitive3D وارد می‌شوند. روش ما برای آزمایش و ارزیابی تجربیات کاربر در محیط‌های سه‌بعدی به آن‌ها اجازه می‌دهد که بتوانند آن‌ها را بسازند و ایجاد کنند. ببینید چه چیزی و چگونه کار می کند.

این رویکرد استفاده از تجزیه و تحلیل فضایی برای انجام تحقیقات کاربر و جمع‌آوری داده‌های ضروری، سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا رفتار مصرف‌کننده را از طریق یک پلتفرم اندازه‌گیری کمی منحصر به فرد درک کنند. این شامل نشان دادن نگاه کاربران و نحوه تعامل آنها با محیط سه بعدی است.

چگونه حرکت می کنند و بیشترین زمان را در کجا می گذرانند. و رویدادهای خاصی که اتفاق می‌افتد، مانند برداشتن هدست‌های کاربران که می‌تواند نشان‌دهنده گیر افتادن آنها در یک تجربه سه بعدی غوطه‌ور باشد.

این باعث شد به پنلی فکر کنم که در مورد اخلاق متاورس در رویداد GamesBeat Summit: Into the Metaverse 2 در ژانویه برگزار کردیم. در آن جلسه، ناظران اخلاقی مانند کنت بای، که پادکست Voices of VR را اجرا می‌کند، و میکالا مانتگنا، یکی از اعضای وابسته به مرکز اینترنت و جامعه برکمن کلاین در دانشگاه هاروارد، متعجب بودند که چگونه می‌توان از حریم خصوصی در محیط‌های XR و متاورس محافظت کرد. که در آن توانایی جمع آوری اطلاعات حساس بیومتریک بسیار بیشتر از سایر پلتفرم ها است.

این شرکت در پاسخ به سوالی درباره این موضوع گفت که حریم خصوصی و امنیت برای Cognitive3D بسیار مهم است زیرا تشخیص می دهد که اندازه گیری نحوه تعامل کاربران در فضاهای سه بعدی متفاوت است و مخاطرات مربوط به جمع آوری داده ها و حریم خصوصی کاربر ذاتاً بیشتر از پلتفرم های محاسباتی قبلی است.

این شرکت به شدت از استانداردهای سازمانی پیروی می کند تا اطمینان حاصل کند که رویه های امنیتی داخلی آن قوی و ممیزی خارجی است، که شامل تعامل با فروشندگان برای انطباق با SOC2 است که به طور منظم تست نفوذ را از یک فروشنده خارجی انجام می دهند.

در طول پنج سال گذشته، Cognitive3D با شرکت‌هایی در زمینه شبیه‌سازی آموزش، تحقیقات مصرف‌کننده و تحقیقات آکادمیک کار کرده است – که هر کدام مسیرهای واضحی برای رضایت کاربر بالاتر و فراتر از جمع‌آوری داده‌های ناشناس از عموم دارند.

Cognitive3D وقتی صحبت از اقدامات امنیتی می شود، خود را در برابر بالاترین استانداردها مسئول می داند تا مشتریانش بتوانند تنها بر ساخت بهترین برنامه های سه بعدی تمرکز کنند و در حال ساخت چارچوب حریم خصوصی XR است که قصد دارد آن را قبل از پایان سال منتشر کند. این چارچوب یک مکانیزم رضایت کاربر استاندارد و همچنین مفهوم «ردیابی نکنید» را برای صنعت ارائه می‌کند که به‌طور سنتی در فضاهای وب و موبایل به دلیل عدم استانداردسازی دور زده می‌شود.

اخیراً یک سیاست حفظ حریم خصوصی جدید راه اندازی کرده است که جزئیات نحوه جمع آوری، استفاده و افشای داده های کاربر (از جمله داده های شخصی) را شرح می دهد. اطلاعات بیشتر در مورد حریم خصوصی و امنیت در Cognitive3D را می توانید در اینجا بیابید.

منابع: diseñador 3d, 3d house design

آخرین مطالب