موسیقی کلاسیک و ادبیات مدرن به اشتراک گذاری مرحله در سمفونی Livestream

اکنون وارد چهارمین هفته Houston Symphony توسط کشویی به صفحه اصلی پایگاه با آخر آن اتاق نشیمن سری. این تکنوازی

توسط ABDOOSNEWS در 1 خرداد 1399

اکنون وارد چهارمین هفته Houston Symphony توسط کشویی به صفحه اصلی پایگاه با آخر آن اتاق نشیمن سری. این تکنوازی سری برنامه ریزی شده بود در اصل به عنوان یک راه برای نگه داشتن سمفونی مخاطبان در ارتباط با محتوای آنها لذت ببرید برای نگه داشتن هنرمندان پر رونق بودن قادر به انجام دادن همه ما لازم است از یورش COVID-19 تغییرات.

این شب جمعه به ارمغان می آورد استعدادهای جوآن DerHovsepian دانشیار اصلی ویولننواز برای Houston Symphony, شوهرش اریک Gronfor یک دو نوازنده بیس با هوستون بزرگ اپرا, ارکستر و کلارا, یک ویولونیست است که یک دانشجو در مهربان دبیرستان برای نمایشی و هنرهای تجسمی. مقدمه ای مکالمه شروع می شود در 7:30 p. m. و پس از تلاوت در 8 بعد از ظهر همراه با یک Q&A — همه از راحتی از یک اتصال به اینترنت.

"اریک و من لذت بردن از بازی موسیقی با هم, اما ما نمی اغلب این فرصت را به انجام این کار در طول عادی ما مشغول زندگی در طول سال است. در طول این زمان از ماندن در خانه ما کشیده شده است بیشتر به صرف زمان با هم و لذت بردن از موسیقی با هم" DerHovsepian گفت. "ویولا و باس ابزار است که به طور معمول در کانون توجه در یک نقش است. آن را به یک لذت برای ما به مرحله و بازی برخی از موسیقی با هم. ما خواهید بود بازی برخی کمتر شناخته شده با این نسخهها کار برای ویولا و باس. آنها جواهرات و آنها شخصیت خوب قطعه که, نشاط بخشی و ما امیدواریم که آنها را به [بینندگان] لبخند."

این سری کنسرت ثابت کرده است که بهترین جایگزین برای جمع آوری در فرد برای اجرای زنده.

"وجود دارد هیچ جایگزینی برای آن کنسرت با هم, اما این اتاق نشیمن سری قطاری اتصال ما احساس می کنیم در یک اجرای زنده. ما با هم در لحظه ای که موسیقی ایجاد شده است و تجربه کاری در همان زمان. وجود صمیمیت در پشت, آن, حتی اگر ما در همان اتاق," او اضافه شده است.

آنها باید بدانند چرا که آنها مانند بسیاری دیگر از سمفونی علاقه مندان به تماشای کنسرت قبلی قبل از آن وقت خود را به انجام.

"هر شب جمعه شده است عطر و طعم های مختلف و آن را منحصر به فرد به این بازیکن و خانواده و خانواده است. آن را سرگرم کننده برای خانواده ما در اینجا به تجربه دیگران کنسرت و لذت بردن از آنها."

DerHovsepian است خوشحالم که او را ابزار رسیدن نور آن به طور معمول ممکن است دریافت نمی کنند در یک کنسرت کامل. Violas جسمی هستند فقط کمی بزرگتر از ویولن بنابراین به چشم ندیده — به خصوص برای افراد نشسته صدها نفر از فوت دور در مخاطبان مجلسی — سردرگمی قابل درک است.

"شما ممکن است قادر به انتخاب کردن viola خط در یک ارکستر تنظیم اما violas سوئیچ آن را در همه زمان ها. آنها چیزی ریتم های هیجان انگیز برای اضافه کردن آبدار هماهنگی و یا به حمایت از یکی دیگر از ابزار خود ارضایی," او ذکر شده است. "ویولا بازیکنان اغلب بسیار لذت بخش اما آنها اغلب nestled در کل. آنها را صدا ارکستر رنگارنگ تر است. فردی خط ممکن است شنیده نمی شود خود را در آن, اما آن را بسیار مهم است. ویولا است که بافت همبند از ارکستر."

چه چیزی باعث این خاص قسط از اتاق نشیمن سری ویژه است که Houston Symphony جعلی است, ارتباط با هوستون کتابخانه های عمومی برای عبور-شبکه عملکرد. منتهی به این روز جمعه عملکرد نوازنده و هوستون کتابخانه های عمومی کارکنان همکاری برای ایجاد یک لیست خواندن به نگه داشتن خانواده را سرگرم در طول اجتماعی فاصله. آنها توصیه می شود دو کتاب: موسیقی, فروشگاه,!, دمدمی و در عین حال تند و تلخ مدرن و عاشقانه است که می گذارد آن صحنه در داخل دیوار یک فروشگاه موسیقی و مرغ با آلو, در مورد یک نوازنده مشهور که ویولن شکسته است فراتر از تعمیر می آموزد و آنچه را زندگی به معنی با و بدون همراهی ویولن خود را.

"من خیلی خوشحال در مورد آن. من در خانه با پدر و مادر که در حال خوانندگان مشتاق و کتاب بودند و بخش بزرگی از زندگی ما قایقرانی ، مادر من بوده است و در همان باشگاه کتاب برای 52 سال بود و او کسی است که توصیه می شود یکی از کتاب های است که خواهد شد مورد بحث قبل از کنسرت" DerHovsepian گفت.

با توجه به COVID-19 احتیاطی هوستون, کتابخانه عمومی باقی می ماند بسته شده و قادر به ارائه خود را به طور منظم برنامه ریزی شده حوادث پس از همکاری با ارکستر سمفونیک این سازمان ارائه تعداد محدودی بلیط برای کارت کتابخانه به کاربران برای لذت بردن از عملکرد.

The Houston Public Library system is comprised of more than 40 public service units including 31 Neighborhood Libraries, four Regional Libraries, three Special Collection Libraries and four Express Libraries, the HPL Mobile Express and a satellite library located at the Children’s Museum of Houston.گسترش

هوستون کتابخانه های عمومی سیستم تشکیل شده است از بیش از 40 واحد خدمات از جمله 31 محله کتابخانه های چهار منطقه ای کتابخانه سه ویژه مجموعه کتابخانه ها و چهار اکسپرس کتابخانه های HPL موبایل اکسپرس و یک ماهواره کتابخانه واقع در موزه کودکان هوستون.

عکس از سام برد

مشارکت به خصوص انواع مانند این است که بافت همراه چند سازمان تولید این نوع از هیجان صحبت می کند که به اهدا کنندگان از سازمان های غیر انتفاعی. اهدا خواهم برای دیدن خیریه خود را به دلار دستیابی به حداکثر استفاده از بنابراین با حمایت از یک سازمان, دلار واقعا در حال بازی دو وظیفه حمایت از کمکی خدمات عمومی. مشارکت نیز صحبت به همکاری وجود دارد که زمانی که دو سازمان همکاری کنند. آنها افزایش خط پایین و ماموریت حیاتی از سازمان های غیر انتفاعی و در نتیجه موفقیت بیشتری نسبت به این دو نهاد می تواند به دست آورد به صورت جداگانه.

"من یک لبخند بزرگ بر روی صورت من وقتی که من شنیدن در مورد مشارکت در مکان هایی تشکیل شد و شما آنها را به انتظار نیست. مردم در حال کار در یک محیط متفاوت در حال حاضر از آنچه که ما در حال استفاده می شود به طوری که در حال حاضر آن را در مورد پیدا کردن فرصت های مختلف و دیدن چه کار می کند گفت:" کارمن پنا Abrego Adult مدیر خدمات هوستون کتابخانه های عمومی.

این کتابخانه با همکاری Houston Symphony در گذشته و همچنین دیگر گروه هنرهای نمایشی در تاریخ اخیر مانند کوچه تئاتر, پایان هیجان انگیز با نتایج. پنا Abrego می گوید که تعداد محدودی از عبور در دسترس ساخته شده به کتابخانه دارندگان کارت همه آنها ادعا کرد که ظرف 48 ساعت — یک نشانه مطمئن است که این همکاری در حال کار است.

برای تقویت مشارکت 7:30 p. m. مقدمه شامل موسیقی سفیر کارلوس آندرس Botero همراه با مهمان ویژه هلن چو بین المللی خدمات مدیریت با هوستون کتابخانه های عمومی. چو خواهد صحبت در مورد DerHovsepian کتاب انتخاب خود او پیشنهادات خود را برای خواندن در آینده و این که چگونه این کتاب و خیلی بیشتر در دسترس هستند از طریق هوستون کتابخانه های عمومی.

کارت کتابخانه رایگان هستند و در حال حاضر با زمان در کنار ما و همچنین سهولت دسترسی به کتابخانه خدمات از راحتی از خانه آن را حس می کند به استفاده از این فرصت است.

پنا Abrego اشاره به وجود بسیاری از ویژگی های ساخته شده در دسترس است.

"کتابخانه باز است به مردم عملا و آنلاین است که درست قبل از COVID-19. مشتریان در حال حاضر می تواند در تعامل با کتابخانه از طریق وب سایت ما نرم افزار تلفن همراه, تلفن و ایمیل. ما باید خیلی قوی تر مجموعه ای از کتاب های الکترونیکی آنلاین مجموعه و پایگاه داده. با یک کارت کتابخانه کاربران هنوز هم می تواند محل نگه می دارد در الکترونیک عناوین کتاب," او گفت:.

او همچنین به ذکر است که منظقه خدمات باز خواهد شد به زودی در محدود مکان کتابخانه و کتابخانه است که با توجه به جغرافیا و شهردار سیلوستر ترنر کامل جوامع برنامه ریزی برای آینده گام. تکمیل جوامع است شهردار طرح برای احیای هوستون بیشتر تحت ذوات محله برای ایجاد عادلانه تر و مرفه شهر برای همه Houstonians.

از دیگر امکانات موجود به دارندگان کارت صوتی, کتاب, رایگان, فیلم, مستند و جریان خدمات و همچنین به عنوان خدمات برای جویندگان کار و کسانی که می خواهند به یادگیری زبان های خارجی.

"این فقط یک لمس از آنچه که شما می توانید با یک کارت کتابخانه" پنا Abrego به این نتیجه رسیدند.

جریان آنلاین از طریق یک لینک خصوصی به دارندگان بلیط های اتاق نشیمن سری رسیتال ویژه یک فرد Houston Symphony نوازنده و در برخی موارد نوازنده اعضای خانواده خود را. در تنها 10 $برای یک بلیط به سختی وجود دارد قیمت بهتر در شهر است. کسانی که خرید بلیط را دریافت خواهد کرد یک لینک خصوصی برای لذت بردن از مقدمه و اجرای زنده است.

در حالی که کنسرت ها یک بار-فقط livestream, هنوز هم وجود دارد راه هایی برای لذت بردن از Houston Symphony موسیقی از طریق آن صفحات رسانه های اجتماعی و در houstonsymphony.org/listenathome. هر دو از ویژگی های روزانه, به روز رسانی رایگان از جمله نوازنده انجمن وبلاگ آرشیو صوتی و تصویری, اجرای, و بیشتر.

DerHovsepian را تلاوت پیچد تا چهار هفته ای از اتاق نشیمن سری است که با استقبال دوستداران موسیقی کلاسیک به زندگی روزمره از نوازندگان. در طول زمان از COVID-19 آن شده است استقبال از افسردگی از خود انزوا و آن را به یک سری ما عمیقا امیدواریم Houston Symphony را در نظر گسترش و یا احیای در یک نقطه بعد از آن. اما اگر نه آن را به یک سوار سرگرم کننده و همه ما سپاسگزار از تلاش های ساخته شده توسط نوازندگان و سمفونی کارکنان به طور یکسان.

Houston Symphony اتاق نشیمن سری می گیرد و با یک مقدمه در 7:30 p. m. و عملکرد در 8 p.m در جمعه. برای اطلاعات و یا خرید بلیط بازدید houstonsymphony.org. $10. برای کسب اطلاعات در مورد هوستون کتابخانه های عمومی و یا به درخواست گیفت کارت کتابخانه بازدید houstonlibrary.org.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن