ناآرامی های مدنی کارشناس پیش بینی به تظاهرات صلح آمیز باقی می ماند در فورت مایرز

دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 3:07 PM EDT Jun 5, 2020با نزدیک شدن به هفته دوم پس از جورج فلوی

توسط ABDOOSNEWS در 16 خرداد 1399

با نزدیک شدن به هفته دوم پس از جورج فلوید درگذشت زیر زانو از مینیاپولیس افسر پلیس در جریان تظاهرات در فورت مایرز شده اند سازی از قتل عام دیگر در ایالات متحده .

تظاهرات مسالمت آمیز و نه شورش و غارت شده اند اتفاق می افتد و در نزدیکی مرکز شهر فورت مایرز.

سه میله میله برای شنبه.

فورت مایرز 1,000 مردان غیر خشونت آمیز مارس در 11:30 صبح روز شنبه در, روبرتو کلمنته پارک 1936 هندرسون Ave.

یک ماشین کاروان رالی در ظهر خواهد درایو غرب در مارتین لوتر کینگ جونیور بلوار و تصویب توسط 2210 Widman راه فورت مایرز اداره پلیس مرکزی.

جداگانه جمع جوانان معترضان این است که میله میله برای 2 بعد از ظهر در گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس پارک.

Chantel رودز است سازمان این اعتراضات اما او در ارتباط با کسانی که پس از co-برپایی تظاهرات مسالمت آمیز Lee County, یک Facebook گروهی که دامپزشکان اعضای آن و تلاش برای حفظ این تظاهرات صلح آمیز است.

"این بسیار مهم است" رودز گفت: حفظ صلح است. "در این کشور شده بود صف آرایی برای نه روز. در اینجا در فورت مایرز ما شده بود صف آرایی برای پنج روز. ما ایجاد این گروه بنابراین ما می تواند اقامت متعهد به تظاهرات صلح آمیز است. ما نمی خواستیم فورت مایرز به مانند آنچه که ما شاهد در دیگر شهرستانها. من به همه این اعتبار برای افرادی که نشان داده اند تا به شرکت ما است."

در فورت مایرز: Robert E. Lee مجسمه برداشته شده از مرکز شهر فورت مایرز

دن Braha مطالعات تظاهرات توده ای و جهانی ناآرامی های مدنی به عنوان یک سیستم پیچیده دانشمند و استاد دانشگاه ماساچوست و نیوانگلند سیستم های پیچیده موسسه. او با استفاده از رسانه های اجتماعی برای پیگیری حوادث و شناسایی سیگنال های هشدار اولیه برای زمانی که صلح تبدیل به هرج و مرج.

فورت مایرز دارای نرخ فقر حدود 20.6 درصد کمی کمتر از فلوریدا 23.4% نرخ یک عامل اقتصادی ساخت یک منطقه مستعد برای ایجاد ناآرامی همراه با قرار گرفتن در معرض رسانه ها و رسانه های اجتماعی Braha گفت.

قبلی پوشش: جمعیت افتخارات جورج فلوید در چهارمین روز از فورت مایرز تظاهرات

"با این حال در این نقطه من نمی بینم هر گونه تحریک فعالیت های آنلاین است که می تواند نشان می دهد شورش" Braha گفت. "برخی از افراد ذکر است ورود فعالان مبارز اما من نمی بینم قریب به اتفاق فعالیت در این جهت. اگر چه آن را دشوار است برای پیش بینی رفتار انسان, من انتظار می رود تظاهرات غیر خشونت آمیز در فورت مایرز.

"هر گونه جرقه مانند یک واکنش قوی از نیروی پلیس به راحتی می تواند مشتعل کردن آتش است."

ارتباط با تظاهرات مسالمت آمیز لی شهرستان و پلیس شده است مهم در حفظ صلح گفت: رودز و راشل باس, یک سازمان با نشان دادن برای عدالت نژادی (SURJ).

"هنگامی که ما در حال برنامه ریزی یک اعتراض ما نه گفتن مردم به نشان می دهد تا در شورش دنده آماده به سر و صدا" باس گفت:

او گفت: فورت مایرز اداره پلیس رفتار و تمایل به برقراری ارتباط حیاتی بود برای حفظ صلح است.

"آنها نمی antagonizing ما" باس گفت:. "پلیس نیست و تحریک به خشونت در حال حاضر. آنها در شورش دنده. آنها نمی overpolicing جمعیت است."

باس نظرات حس به Braha که مورد مطالعه قرار اعتراض و شورش برای 16 سال گذشته.

عکس | اعتراض صلح آمیز مه در فورت مایرز دنبال عدالت برای جورج فلوید

تعدادی از معترضان است که اولین عامل در آنچه که می تواند نکته از صلح به خشونت, او گفت:. تا کنون بزرگترین در فورت مایرز درو حدود 250 تن او در نظر گرفته ،

"نظر دوم مربوط به عواملی است که در خدمت به عنوان 'arousals' از رفتار پرخاشگرانه" Braha گفت. "این می تواند سطح فیزیکی سر و صدا و یا متوسط. به طور معمول سطح بالا از سر و صدا و دما در ارتباط با افزایش احتمال شورش.

"عامل سوم ممکن است سطح الکل مصرف: سطح بالای مصرف افزایش احتمال شورش. جالب است بدانید مصرف مواد مخدر (به عنوان مثال ماری جوانا) باعث کاهش احتمال شورش.

"عامل چهارم مربوط است به این که آیا وجود دارد که رهبران درگیر در رفتارهای تهاجمی. از درک من رهبران اعتراضات در فورت مایرز مدافع تظاهرات صلح آمیز است."

رودز و لیزا Shamma نیز با تظاهرات مسالمت آمیز Lee County, باید اقدامات برای جلوگیری از خشونت آنها گفت: با بررسی صلاحیت اعضای که خود را به پیوستن به گروه و دفاع از صلح در آن نام است.

Braha استاد گفت: یکی دیگر از عوامل می تواند فاصله از فورت مایرز به مینیاپولیس. آن را از 1700 مایل است.

"به طور کلی با توجه به چگالی پایین از معترضان و صلح آمیز پیام توسط رهبران اعتراضات من پیش بینی است که این تظاهرات ادامه خواهد داد به صلح آمیز" Braha گفت. "همچنین اثر گسترش تمایل به کاهش همانطور که ما تبدیل به دورتر از رویداد اصلی که موجب آتش است."

اتصال با این خبرنگار: David دورسی (Facebook), @DavidADorsey (توییتر).



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن