شهرستان آهسته خیابان خلبان برنامه باید تبدیل به دائم در برخی از مناطق

آن را تنها در زمان یک بیماری همه گیر برای شهر هوستون به درک که ارائه راه امن برای مردم در اتومبیل به اطراف است

توسط ABDOOSNEWS در 27 خرداد 1399

آن را تنها در زمان یک بیماری همه گیر برای شهر هوستون به درک که ارائه راه امن برای مردم در اتومبیل به اطراف است که شاید یک ایده خوب است. چیزی علاقه مندان به دوچرخه سواری و طرفداران محله walkability شده اند برای تقاضاهای مصرانه در شهر حکومت توسط این ماشین به نظر می رسد در نهایت به گرفتن نگه دارید حداقل به طور موقت.

این شهر هفته گذشته اعلام کرد که این امر نزدیک کردن امتداد میشن و Dumble در شرق و پایان دادن به از طریق ترافیک اجازه می دهد تنها در خانه و صاحبان کسب و کار و یا در وسایل نقلیه اضطراری. خیابان مسدود شده با موانع راه اندازی توسط شهرستان. از آزادی مطبوعات:

با بیشتر Houstonians ماندن در خانه پیاده روی و دوچرخه سواری را افزایش قابل ملاحظه ای است. برای حمایت از این شهر هوستون در حال راه اندازی خیابان های آرام, یک پروژه آزمایشی به ارائه فضای بیشتر برای این فعالیت های کلیدی با محدود کردن برخی از خیابان ها به ترافیک محلی تنها.

در حالی که ما تحسین تلاش های ما نمی تواند کمک کند اما تعجب می کنم که چرا آن را در زمان شیوع ویروسی به رسمیت شناختن نیازها و ایمنی عابرین پیاده و دوچرخه سواران. تقریبا در هر پیاده روی و دوچرخه در شهر است بسته بندی شده با Houstonians در تعطیلات آخر هفته و به طور گسترده ای استفاده می شود در روزهای هفته. گسترده تر پیاده رو در برخی از مناطق شده اند ستایش ساکنان نه تنها برای ساخت گرفتن از جایی به جای لذت بخش تر اما همچنین امن تر است.

ما به مدت طولانی در حمایت از این شهر نزدیک خیابان اصلی بین دانشگاه هوستون مرکز شهر پردیس و پیرس بالا. چند بلوک در حال حاضر بسته شده در مرکز در مرکز شهر و بقیه در حال تنزل به یک خط واحد ترافیک در هر دو جهت با METROrail پایین وسط. داشتن ترافیک اصلی در مرکز شهر در چنین نزدیکی به راه آهن تنها در خدمت به افزایش حوادث و شرایط خطرناک برای رانندگان و عابران پیاده است.

اما صرفنظر از مرکز شهر به صورت لحظه ای وجود دارد بدون شک متعدد خیابان که به راحتی می تواند بسته به طریق ترافیک در حالی که هنوز حفظ جریان از اتومبیل در یک منطقه داده می شود. یا شاید این شهر ممکن است در نظر بگیرید زمانی که خیابان بسته شده — در شب برای مثال در مناطق با کافه ها و رستوران ها.

در این مرحله هر حرکت به دور از این ایده که ماشین شاه و باید در همه هزینه ها چیز خوبی است. هیچ کس نشان می دهد پایان دادن به تمام رانندگی. ما در یک شهر است که 600 کیلومتر مربع است. رانندگی همیشه بخشی از حمل و نقل ما نیاز دارد اما با توجه به افزایش حجم باید آن را هنوز هم می شود در اولویت است ؟

زمانی که شهر بسته شده است خیابان ها برای حوادث در گذشته در آن رعایت شده است با تقریبا جهانی موفقیت. همین کار را با پیاده رو و گسترش مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده روی و دوچرخه سواری در مسیرهای پیاده روی. ما امیدواریم که پس از سالها از دیدن نتایج این جزئی بسط کل منطقه ممکن است در نهایت آماده برای در آغوش دائمی, راه حل.

اگر آنها شده اند مفید در طول همه گیر تصور کنید که چگونه مفید آنها خواهد بود زمانی که آن است که دیگر یک نگرانی است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن