شهر هوستون را آتش اما می خواهد شما را به تماشای از راه دور

این شهر را لغو کرده است سالانه آزادی بیش از تگزاس رویداد آنها را نگه دارید در هر سال در مرکز شهر هوستون به دلی

توسط ABDOOSNEWS در 12 تیر 1399

این شهر را لغو کرده است سالانه آزادی بیش از تگزاس رویداد آنها را نگه دارید در هر سال در مرکز شهر هوستون به دلیل نگرانی در مورد گسترش COVID-19. این غیر منتظره نیست با توجه به دستور دولت هیچ الزامی جمعیت بزرگتر از 100 است. آزادی تساوی هزاران نفر روز استقلال گرفتم هر سال است.

اما شهر نگه داشتن صفحه نمایش آتش بازی. آنها فقط می خواهم شما را به تماشای آن را از امن (اجتماعی) فاصله است.

"شهر هوستون را جشن آزادی این سال, اما از فراوانی از احتیاط در طول COVID-19 گیر ما می خواهیم مردم را به ماندن در خانه و تماشای آتش بازی گفت:" شهردار سیلوستر ترنر از طریق آزادی مطبوعات. در علاوه بر این به توانایی به تماشای در تلویزیون و اینترنت در این سال آتش بازی به وعده بالاتر از نرمال تا 800 فوت — به طوری که آنها قابل مشاهده خواهد بود از یک مقدار بیشتر از راه دور.

به عنوان یک نتیجه بسیاری از خیابان ها در داخل و اطراف مرکز شهر بسته خواهد شد در روز شنبه. این شامل آلن پارک وی بین تفت و Bagby, یادبود رانندگی بین چوپان و Bagby, the Sabine خیابان پل و رمپ ورودی به مرکز شهر از بین 45.

بهترین نمایش از آتش بازی در مرکز شهر در هر سال به طور معمول از مناطق در داخل و اطراف بوفالو بایو پارک. شما هنوز هم می تواند دسترسی به آن از طریق راه رفتن و دوچرخه سواری اما بدون شک پلیس را برای پراکنده کردن جمعیت بزرگتر با توجه به شهرستان های اخیر افزایش چشمگیر در COVID-19 موارد پس از روز یادبود و ICU امکانات در بیمارستان های محلی رفتن بیش از 100 درصد ظرفیت در این هفته.

البته استفاده شخصی از وسایل آتش بازی ممنوع است در داخل شهر محدود اما شما هرگز آن را می دانم بر اساس چه بسیاری از آنها ما را از رفتن در منطقه محلات هر سال با وجود افزایش آتش سوزی در حدود همان زمان به عنوان به خوبی.

امیدوارم در این سال به اورژانس نخواهد بود پر از احمقها که روشن خود را در آتش تلاش برای منفجر کردن صندوق پستی خود را. خدا می داند که وجود خواهد داشت بیش از اندازه کافی افراد بیمار وجود دارد در حال حاضر. ایمن ماندن.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن