کودکان در معرض خطر شکارچیان جنسی در سواحل گوا, یوگا مراکز

Cبازی hildren هستند بیشتر در معرض شکارچیان جنسی در سیستم عامل رسانه های اجتماعی سواحل و حتی مراکز یوگا در گوا

توسط ABDOOSNEWS در 21 تیر 1399

Cبازی hildren هستند بیشتر در معرض شکارچیان جنسی در سیستم عامل رسانه های اجتماعی سواحل و حتی مراکز یوگا در گوا یک مطالعه نشان داده است.

مطالعه 'فروش و بهره کشی جنسی از کودکان در زمینه سفر و گردشگری در گوا' ادعا کرد که دولت رایگان و آسان رفتن تصویر تحت تاثیر قرار داده بود دولت infamy به عنوان فیلم پایتخت هند و بنابراین کودکان آسیب پذیر به بهره برداری جنسی.

"هتل/لژ و خانه های اجاره ای ارائه چنین گردشگران با دسترسی آسان به کودکان است. آن است که غیر ممکن است برای مقامات نظارت بر اماکن است. گوا محبوب یوگا مقصد. این مکان را ساخته شده, کودکان آسیب پذیر است. چشمه های معدنی و ماساژ سرو و قمار هستند آشکارا تهیه کودکان گفت:" مطالعه نوشته شده توسط Dr Ranjana Ferrao یک استاد در VM Salgaocar کالج قانون در پنجی.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

مطالعه منتشر شده در آخرین نسخه از مجله Victimology و قربانی عدالت " منتشر شده توسط انتشارات سیج همچنین می گوید که سیستم عامل رسانه های اجتماعی و وب سایت های کلیدی بودند که نقاط تماس بین شکارچیان جنسی و unsuspecting افراد زیر سن قانونی.

Minors vulnerable to sexual predation on Goa beaches, yoga centres
این مطالعه با اشاره به این که خارجی paedophiles اغلب هدف در حال توسعه و یا کشورهای فقیر به حساب ضعف سیستم های حقوقی. Pixabay

نزدیک به 200 پاسخ دهندگان به مصاحبه برای مطالعه است.

در آن مشاهدات بین المللی قاچاق کودکان در گوا مطالعه گفت که بزرگترین گروه بندی جزئی قربانیان سوء استفاده جنسی از بنگلادش (42 درصد) و پس از تایلند (28 درصد) نپال (25.5 درصد) و ازبکستان (16 درصد).

"قربانیان با ارائه اسناد از جمله Aadhaar, کارت, کارت های رای دهی و گواهی ازدواج آنها را به نظر می رسد بزرگسالان" Ferrao گفت: در مطالعه است.

این مطالعه با اشاره به این که خارجی paedophiles اغلب هدف در حال توسعه و یا کشورهای فقیر به حساب ضعف سیستم های حقوقی اما گوا طرح به عنوان یک دولت با آسان-رفتن اخلاق اجتماعی نیز متاسفانه به دست آورده و آن را بدنام کنیه به عنوان "جنسیت پایتخت هند".
"بسیاری از هندی ها و گردشگران خارجی آمد و در جستجوی فرزند, رابطه جنسی در گوا. گوا نیز آشکارا تبلیغ به عنوان یک دولت آزاد و لیبرال ارزش. این ساخته شده است که فرزندان ما آسیب پذیر" مطالعه اضافه شده است.

اتفاقا اول بین المللی کودک آزار حلقه به در سال 1991 در هند شد عامل گوا.

این مطالعه با اشاره به دستگیری فردی Peats که یتیم خانه در ساحل روستای کلنگوت به عنوان یک مقصد برای بهره برداری جنسی خارجی paedophiles و همچنین در مورد کشته, بریتیش, دختر کوچک اسکارلت Keeling بود که تجاوز جنسی و از چپ به مرگ در شمال گوا Anjuna beach.

Minors vulnerable to sexual predation on Goa beaches, yoga centres
گوا سواحل در واقع گفت: مطالعه بودند آسیب پذیر منطقه برای کودکان. Pixabay

همچنین بخوانید: محققان کشف باکتری های خوب روده با پتانسیل برای کاهش خطر بیماری قلبی

گوا سواحل در واقع گفت: مطالعه بودند آسیب پذیر منطقه برای کودکان.

"کودکان یافت می شوند رومینگ برهنه و یا به عنوان کمی به عنوان با چند undergarments در Goan سواحل است. در هیچ کشور دیگری در جهان می بینید کودکان رومینگ بدون همراه و یا پدر و مادر یا نگهبان. این کودکان در معرض خطر" مطالعه متحده افزود که گردشگران داخلی به دنبال جنسی سوغات از کودکان برای عنوان کمی تا 50 تومان به 200 تومان اما خارجی ها بیشتر پرداخت.

"برخی در تماس با کودکان که در حال گدایی در مکان های عمومی. کودکان کار در رستوران, بنابراین ساخت آنها اهداف آسان است. توریستی ممکن است رویکرد کودک در فرد در خیابان, ساحل, در مدارس یا مراکز برای کودکان. طرز عمل مصوب گردشگری برای اولین بار به همراهی کردن با کودک از طریق آن خانواده و بستگان و یا از طریق یک واسطه در ساحل, سکس در هتل ها و مهمانخانه های کارائوکه باشگاه و ماساژ سرو" مطالعه اشاره کرد. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن