رئیس اکودو دارای کنفرانس مطبوعاتی پس از سالمند چاقو به مرگ

ارشد هنر اکودو در کنفرانس مطبوعاتی صبح روز شنبه در یک Walgreen پارکینگ خاموش جنوبی Braeswood که در آن اوایل 80

توسط ABDOOSNEWS در 28 اردیبهشت 1399

ارشد هنر اکودو در کنفرانس مطبوعاتی صبح روز شنبه در یک Walgreen پارکینگ خاموش جنوبی Braeswood که در آن اوایل 80 ساله بود با چاقو به مرگ در یک ماشین سرقت. هوستون افسر پلیس و سپس به ضرب گلوله مرد اعتقاد به او را کشته است.

نه سال کهنه افسر که نام آنها منتشر نشده بود کشیدن به Walgreen پارکینگ در اطراف ساعت 10 صبح در یک روال مراجعه و پس از اطلاع توسط شاهد در مواجهه با دستورات کلامی به خروج ماشین اکودو گفت. رئیس پلیس گفت: این مرد را نادیده دستورات و اقدام به تهدید افسر با شش اینچ چاقو بود که زمانی که افسر شلیک سلاح خود را. اکودو اظهار داشت: او تا به حال بررسی HPD فیلم از این حادثه به عنوان به خوبی به عنوان Walgreen نظارت فیلم.

اکودو ابراز ندامت و همچنین نا امیدی به ویژه در افسر-درگیر تیراندازی در جریان آب و هوا به عنوان او اظهار داشت که قتل را افزایش نزدیک به 50 درصد در سال جاری— که از جمله 80 سال امروز صبح که عدد در حال حاضر 125.

"که در آن است خشم برای که ؟ ما در حال تعقیب همان کلاهبرداران را در اینجا. که در آن است خشم هنگامی که ما پلیس در حال قرار دادن زندگی خود را در خط دستگیری این فرد همان زمان و دوباره که خشونت ، بنابراین نمی آیند و صحبت کردن با من در مورد افسر-درگیر تیراندازی زمانی که هیچ کس به قرار دادن یک مایک در دست قضات که اجازه این کلاهبرداران را بارها و بارها.

"چرا رئیس پلیس, اداره پلیس, صحبت کردن در مورد این قضات ؟ آنها می خواهند مرا به دور هست من اخبار را برای آنها من هستم و نه دور و آنها در حال رفتن به من بسته است."

اکودو اعلام کرد هوستون اداره پلیس آماده بود برای شروع قرار دادن اطلاعات زیر: مظنون جنایت تاریخ پیوند تاریخ و قضات و تصمیمات آنها را ساخته ام. "ما به شما اجازه عمومی تصمیم," او گفت:.

قبل از این حادثه در Walgreen را در 9:55 صبح هوستون پلیس دریافت یک تماس تلفنی گزارش یک مرد ظاهر می شود در 30s خود را که برای درخواست پول و ترساندن مشتریان با یک چاقو در خارج از نزدیکی Fiesta مارت. پلیس وارد شش دقیقه بعد و قادر به قرار دادن مرد است. اکودو اظهار داشت Walgreen کارکنان متوجه مشکوک مرد ایستاده در خارج و تا به حال هم به پلیس تماس بگیرید.

هوستون آتش نشانی تلفظ مرد مرده در صحنه در حالی که زن بود و بعد مرده در یادبود هرمان بیمارستان. اکودو اظهار داشت افسر قبلا هرگز درگیر یک افسر مربوط به قبل از تیراندازی.

اکودو گفت: HPD ویژه تحقیقات واحد را بررسی استفاده از نیروی کشنده توسط افسر و آنها نیز رسیدگی به تحقیقات مربوط به زن است مرگ است. HPD امور داخلی نیز در سایت به عنوان شهرستان هریس دفتر دادستان منطقه و هوستون علم پزشکی قانونی انجام تحقیقات موازی.

"ما نیاز به دعا" اکودو گفت. "این شانس ما در حال رهبری یک شهردار و شورای شهر بر این باورند که در قدرت دعا... وجود دارد جنگ روحانی در, نه فقط در اینجا بلکه در سراسر جهان و آن را فقط دیوانه. ما باید دعا, برای این شهر, دعا برای این ملت و دعا برای این جهان است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن