رئیس اکودو آدرس جورج فلوید کشتار در دست مینیاپولیس پلیس

بعد از ظهر چهارشنبه در هوستون رئیس پلیس هنر اکودو که همچنین رئیس جمهور از شهرهای بزرگ روسای انجمن های حرفه ای

توسط ABDOOSNEWS در 8 خرداد 1399

بعد از ظهر چهارشنبه در هوستون رئیس پلیس هنر اکودو که همچنین رئیس جمهور از شهرهای بزرگ روسای انجمن های حرفه ای سازمان پلیس مدیران به نمایندگی از بزرگترین شهرستانها در ایالات متحده و کانادا در یک کنفرانس مطبوعاتی به بحث در مورد مرگ هوستون بومی جورج فلوید رخ داده است که در حضانت مینیاپولیس اداره پلیس در مارس 26.

در اوایل صبح روز چهارشنبه اکودو همراه با دیگر روسای پلیس در سراسر کشور به هدر رفته هیچ زمان در محکومیت غیر متعارف "پلیس بد" را به عنوان دیده می شود از تلفن همراه تصویری گرفته شده توسط یک تماشاچی که فیلم برداری افسر درک چوین زانو در Floyd گردن برای چند دقیقه با وجود فلوید شفاعت بارها و بارها "من نمی توانم نفس بکشم."

تظاهرات عمومی در روز شنبه بعد منجر به شورش در جنوب مینیاپولیس به عنوان شهردار یعقوب فری سوال که چرا چهار افسر پلیس درگیر شد که به سرعت خاتمه یافته توسط رئیس Medaria Arradondo بود نه دستگیر شده و متهم با توجه به محلی خروجی استار تریبیون. این شهر بنا به گزارش ها خواست برای حمایت از گارد ملی برای مبارزه با شورش که به دنبال در جنوب مینیاپولیس. مشابه تظاهرات رخ داده در لس آنجلس و ممفیس یک شبه.

او در کنفرانس مطبوعاتی اکودو اشاره 1992 در لس آنجلس شورش است که او مناسب برای بیان "وجود دارد هیچ برنده هنگامی که ما شروع به سوختن کردن و شورش." اکودو هشدار داد که در حالی که متمم اول قانون اساسی فعالیت خواهد همیشه پشتیبانی فعالیت های جنایی تحمل نخواهد شد.

اکودو اذعان شش اخیر افسر-درگیر تیراندازی در هوستون و چگونه هر یک حادثه است نگاه انتقادی از نظر حقوقی بلکه از یادگیری یکی. او گفت: این مهم برای جامعه به ثبت نام است که این حادثه در مینیاپولیس اتفاق نمی افتد به سرعت در وسط چند چیز دیگر اتفاق می افتد که پلیس مجبور به مقابله با. به جای آن فقط یک افسر با زانو خود را بر روی یک مرد گردن در حالی که دیگر افسران در همان نزدیکی بود.

و او با اشاره به علت تفاوت در دولت قوانین HPD قادر نیست در خاتمه افسران در یک دوره 24 ساعته ،

اکودو ذکر هاردینگ خیابان حمله رخ داده است که در اواخر ماه ژانویه 2019 است که پس از led به دو سابق HPD افسران بودن متهم بیان کرد: "ما باید هوشیار و ایستادن در برابر بد پلیس و در همان زمان جشن خوب انجام ندادی." اکودو با اشاره به افزایش اخیر در سلامت روان, تماس, خودکشی, تماس, و, خشونت خانگی و اظهار داشت: HPD آغاز خواهد شد برای انتشار بیشتر پریشانی روانی برخورد در رسانه های اجتماعی به منظور فراهم کردن زمینه برای مردم در تلاش برای نشان دادن خوب و بد.

اکودو گفت که او تا به حال صحبت با هوستون آکادمی پلیس مربیان و کارکنان قبل از کنفرانس مطبوعاتی در مورد استفاده از زور در پشت یک فرد گردن از جمله خفه کردن نگه می دارد و آنها گفتن این تاکتیک ها غیر قابل قبول است مگر اینکه یک افسر است که در مبارزه برای زندگی خود.

او گفت که او heartened برای دیدن روسای پلیس سراسر کشور در محکومیت این اقدام پلیس که منجر به جورج فلوید مرگ است.

در مورد تحقیقات مربوط به مارس 21 HPD عکسبرداری از نیکلاس چاوز بود که ضبط شده از تلفن همراه تصویری که بر روی زانو های خود را زمانی که شات اکودو گفت که او انتظار دارد که این تحقیقات به پایان خواهد رسید بعد از 10 ژوئن. اکودو گفت: او در آغاز بحث با محلی اف بی آی که نظارت بر تمام افسر-درگیر تیراندازی است و با توجه به آنها همه چیز را از آنها خواسته اند برای.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن