با ابتلا به هنر در هوستون 06.01.20

به عنوان دولتی ابوت شده است باز دولت در فاز موزه ها و گالری های هنری به آرامی باز کردن — در حالی که هنوز حفظ ح

توسط ABDOOSNEWS در 12 خرداد 1399

به عنوان دولتی ابوت شده است باز دولت در فاز موزه ها و گالری های هنری به آرامی باز کردن — در حالی که هنوز حفظ حضور آنلاین در حالی که هنرهای نمایشی در هوستون ادامه برای رسیدن مجازی برنامه نویسی.

این پنج شنبه, Asia Society تگزاس مرکز را دوباره به روی عموم باز با سلامت و اقدامات ایمنی در محل. کل ساختمان شده است بررسی و دستگیره درب تمیز خواهد شد در هر 30 دقیقه. متوسط چک از کارکنان و داوطلبان ساخته خواهد شد و آنها خواهد شد با پوشیدن ماسک. فیزیکی فاصله بازار نصب شده اند در سراسر ساختمان.

چشمه های آب آشامیدنی در دسترس نخواهد بود ، Pondi کافه باقی می ماند بسته شده و بازدید کننده ظرفیت محدود است به 25 مهمان در یک زمان.

فعلی نمایشگاه ابدی ارائه: چینی مراسم برنز و فرم پوچی پوچی است فرم در دسترس خواهد بود برای مشاهده چهارشنبه از طریق شنبه ها در ساعت 11 صبح تا 6 بعد از ظهر و یکشنبه از 10 صبح تا 4 بعد از ظهر پذیرش رایگان خواهد بود از طریق اوت 31.

انجمن آسیا نیز در ادامه آن جدید و سرپرستی برنامه های آنلاین خود را در سربرگ صفحه اصلی در وب سایت خود را.

آغاز ژوئن 4 از طریق ژوئن 24 FemFest هوستون: صدای آسیا آغاز می شود. بازی خواندن سری از ویژگی های سه هوستون برای اولین بار در یک همکاری با میلدرد Embrella. این مجموعه رایگان است اما registation مورد نیاز است.

برنامه:

ژوئن و 4-10 2020: هلونوشته شده توسط Soo-Jin Lee و کارگردانی پیتر تن
ژوئن 11-17, 2020: مادر به زبان دیگرینوشته شده توسط Taniya حسین و کارگردانی جنیفر دکر
ژوئن 18-24, 2020: این Hatmaker همسر, نوشته شده توسط لورن یی و کارگردانی کریستین Jugueta

بیش از Ars Lyrica, مجازی خود برنامه نویسی سری کرده و به byweekly به اوج خود رسید در 50 قسمت جشن در ژوئیه 31. این شامل:

ژوئن 1: علم موسیقی و احساسات | Oboes
ژوئن 15: Keys to the Kingdom | کیبورد
29 ژوئن: در ارتباط باشید!
جولای 13: موسیقی و سیاست | جنگ و هماهنگی
جولای 27: انعکاس نوآوری و تکامل

همچنین آنها در حال تغییر خود را بار برنامه نویسی برای تابستان. لحظات موسیقی را در حال حاضر هوا در صبح شنبه در ساعت 10 صبح باروک کوکتل ادامه خواهد داد و در روز چهارشنبه شب در 6 p. m. کنسرت & مکالمات را در حال حاضر هوا در بعد از ظهر یکشنبه در 4 p. m.

هوستون بزرگ اپرا همچنان هفتگی پخش برنامه های رادیویی با همکاری هوستون رسانه های عمومی. هوایی بار و هر جمعه در 8 بعد از ظهر و شنبه ها در ساعت 1 بعد از ظهر برای اطلاعات بیشتر hgo.org/radio. اجرای برنامه باقی می ماند در HGO سایت برای 45 روز پس از پخش با مراجعه به HGO برنامه های رادیویی وب سایت.

در موزه هنرهای زیبای هوستون همچنان مجازی تجربه سری فعالیت برای کودکان و نوجوانان و همچنین تورهای مجازی از آن نمایشگاه. آن گالری در حال حاضر باز به عنوان به خوبی.

هوستون باله آشکار است که برخی از باله "Bloopers" در میان آن مجازی برنامه نویسی. در ژوئن 2 و 4 از یک پانل از رقصندگان خواهد شد بحث در مورد برخی از لحظات خود را روشن و خاموش مرحله است که نمی رویم به عنوان برنامه ریزی شده.

مراحل اعلام کرد که هنرمندان جوان هنرستان در حال رفتن به محل. استماع برنامه های کاربردی در حال حاضر در دسترس است و آخرین مهلت برای درخواست ژوئن است 10 .



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب