پول نقد: آیا کسی آن را از دست?

از آنجا که شیوع کروناویروس همه ما مجبور به ایجاد برخی از تغییرات در زندگی روزانه ما است. چیزهایی مانند ماسک مت

توسط ABDOOSNEWS در 30 اردیبهشت 1399

از آنجا که شیوع کروناویروس همه ما مجبور به ایجاد برخی از تغییرات در زندگی روزانه ما است. چیزهایی مانند ماسک متعلق به یک بار برای هالووین و یا که وحشت زده Eyes Wide Shut-حزب مضمون همسایه خود را از شما دعوت می شود که در یک زمان در حال حاضر عادی است. ضد عفونی کننده دست و دستمال مرطوب ضد عفونی کننده در تقاضای بالا هستند. شما ممکن است حتی خودتان تمیز کردن گوشی خود را برای اولین بار شاید تا کنون است که در نیمه ناخالص با توجه به که در آن شما با استفاده از آن چیز.

در واقع همه ما تا به حال به شکل تکنیک های جدید برای زندگی با خیال راحت در طول یک بیماری همه گیر. این یک تنظیم. و آن را آورده تا سوال روز: آیا شما از دست ،

یکی از توصیه های پزشکان و دانشمندان است که برای شستن دست های خود را به طور مداوم feverishly و بدون رحمت. انتقال این ویروس می تواند اتفاق می افتد از فقط در مورد هر سطح و در حالی که خطر ابتلا به این بیماری از آن بسته Oreos ممکن است بسیار کم ما دیدن شما پاک کردن آن را با که Clorox پاک مثل زندگی خود را به معنای واقعی کلمه بر روی آن بستگی دارد.

بنابراین اگر شما فکر می کنم یک کوکی کیسه می تواند لود شده با ویروس, چگونه می توانم شما احساس می کنید که در مورد fiver شناور در اطراف در جیب شما ؟ مطالعات نشان داده اند که پول کاغذی حمل تمام انواع باکتری ها و ماده مدفوع. برخی از 80 درصد آثار کوکائین...اما نه به اندازه کافی به شما از بالا, دمدمی مزاجی. خط پایین: پول تند و زننده است.

بسیاری از موسسات رفته به یک کارت اعتباری-تنها مدل. آن را حس می کند. اگر همه شما باید انجام دهید این است که قرار دادن یک کارت در یک اسلات پانچ در برخی از اعداد و رونق مواد غذایی که به نظر می رسد بسیاری امن تر برای همه. بله شما کاملا باید بیش از اندازه دست های خود را با ضد عفونی کننده هنگامی که شما ترک فروشگاه (که داده) اما ایمنی برای فرد پذیرش پول و برای شما که احتمالا نیاز به تغییر باعث می شود آن را به ارزش آن است.

و صادقانه ما آن را از دست ندهید. برگزاری بر روی پول نقد به نظر می رسد مانند یک چیزی از گذشته هنگامی که ما می توانید تنها با کلیک چند دکمه بر روی تلفن و جادویی ارسال پول به هر کسی که به هر دلیلی از جمله برخی از خدمات شما احتمالا می خواهم نه نه ببینید در یک بیانیه کارت اعتباری خود را. ما شرط می بندم حتی مورد علاقه خود را سرگرمی بزرگسالان آغاز خواهد شد در نظر گرفتن Venmo هر روز در حال حاضر از راه راست بدر کردن.

به علاوه شما باید مطمئن شوید که اسکناس نیستند در جیب خود را قبل از شستشو. تنها مزیت واقعی به اسکناس دلار است که به موج آنها در مواجهه با دشمنان خود و یا به طور تصادفی پیدا کردن یک بیست و هنگامی که شما را بیرون بکشد که کت شما پوشیده نیست و از فوریه ساخت شما مانند یک حرامزاده خوش شانس.

همین حالا شروع به کار بر روی سکه. من خدا وجود دارد بیشتر چیز آزار دهنده تر از راه رفتن در اطراف با یک دسته سکه jangling در اطراف در جیب شما ؟ به خصوص اگر که jangling اتفاق می افتد که شامل سکه. اگر پنی ما در فروشگاه نیست نادر سکه با ارزش مانند 100 دلار چقدر ارزش آن را ندارد در واقع...علاوه بر یک صد ؟

وجود دارد یک جنبش برای انجام دور با سکه, اما چگونه می تواند پس از آن چیزی بود تبلیغ به عنوان $1.99? OMG آن را کمتر از دو دلار توسط یک کل پنی! آیا کسی سقوط برای که ؟

بسیاری از چیزهایی که ملزم به تغییر در مورد رفتار ما و قوانین اساسی ایمنی و نجابت حتی پس از ما پیدا کردن یک درمان برای این چیز. ما قطعا نمی فکر می کنم ما تا کنون بدون ضد عفونی کننده دست دوباره. اگر ما مسئول ما را کاملا دوباره فکر می کنم پول رفتن به جلو. ما علاقه مند نیست در برگزاری هر ناخالص مواد مخدر-addled صورتحساب.

و پنی باید ممنوع. یکی در اختیار دارید و باید با تشکیل یک خوب است.

قابل پرداخت فقط با یک کارت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن