موارد مغز عوارض مربوط به Covid-19 جهانی

Cases از مغز عوارض مربوط به Covid-19 اتفاق می افتد در سراسر جهان بر اساس یک مطالعه جدید منتشر شده در مجله لانس

توسط ABDOOSNEWS در 19 تیر 1399

Cases از مغز عوارض مربوط به Covid-19 اتفاق می افتد در سراسر جهان بر اساس یک مطالعه جدید منتشر شده در مجله لانست نورولوژی.

به گفته محققان از دانشگاه لیورپول در انگلستان Covid-19 همراه شده است عمدتا با مشکلاتی مانند مشکل تنفس و تب و سرفه.

اما از آنجا که این بیماری همه گیر است و ادامه آن را تبدیل به طور فزاینده ای روشن است که دیگر مشکلات می تواند رخ دهد در بیماران است. این خدمات عبارتند از سردرگمی و سکته مغزی و التهاب مغز و نخاع و دیگر انواع بیماری عصبی.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

"این واقعا مهم است که پزشکان در سراسر جهان دانیم که COVID-19 می تواند باعث آنسفالیت و دیگر مشکلات مغز که اغلب به طور بالقوه ویرانگر زندگی در حال تغییر, عواقب برای بیماران" گفت: مطالعه همکاری نویسنده آوا Easton مدیر عامل شرکت آنسفالیت جامعه در انگلستان است.

Covid-19 brain complications found across the globe: Lancet
اما از آنجا که این بیماری همه گیر است و ادامه آن را تبدیل به طور فزاینده ای روشن است که مشکلات دیگر مانند سکته مغزی رخ می دهد در بیماران است. Pixabay

اخیر لیورپول-چراغ مطالعه Covid-19 بیماران بستری در انگلستان یافت می شود طیف وسیعی از بیماریهای اعصاب و روان عوارض که ممکن است مرتبط به این بیماری است.

برای به دست آوردن یک حس تصویر گسترده تر محققان را گرد هم آورده و مورد تجزیه و تحلیل یافته ها از Covid-19 مطالعات در سراسر جهان است که در گزارش عوارض عصبی.

این بررسی که شامل مطالعات از چین و ایتالیا و آمریکا در میان دیگران پیدا تقریبا 1000 بيمار با Covid-19-ارتباط مغز و نخاع و عصب بیماری است.

این مطالعه نشان داد که سکته مغزی, هذیان و دیگر عوارض عصبی گزارش شده از بسیاری از کشورها وجود دارد که در آن بزرگ بوده است شیوع این بیماری است.

"در حالی که این عوارض نسبتا غیر معمول از تعداد زیادی از Covid-19 نفر در سطح جهان به معنای کلی تعداد بیماران مبتلا به مشکلات عصبی است که به احتمال زیاد بسیار بزرگ" گفت: مطالعه محقق Suzannah Lant.

به گفته محققان یکی از عوارض یافت می شود مربوط به Covid-19 آنسفالیت است که التهاب و تورم مغز.

Covid-19 brain complications found across the globe: Lancet
یکی از عوارض یافت می شود مربوط به Covid-19 آنسفالیت. Wikimedia Commons

همچنین بخوانید: توییتر نکات اشتراک پرداخت می شود خدمات برنامه ریزی

"ما در حال حاضر ادغام داده ها از بیماران منحصر به فرد در سراسر جهان, به طوری که ما می توانید یک تصویر کامل تر. پزشکان که می خواهم برای کمک به بیماران مبتلا به این تحلیل می تواند از طریق تماس با ما جهانی Covid-مغز و اعصاب وب سایت شبکه" نویسندگان مطالعه نوشت.

به تازگی یکی دیگر از مطالعه منتشر شده در این هفته در مجله مغز نشان داد که Covid-19 می تواند باعث شدید عوارض عصبی از جمله هذیان, التهاب مغز, سکته مغزی و آسیب های عصبی.

تیم تحقیقاتی شناسایی شده بود یکی از نادر و گاهی اوقات کشنده بیماری التهابی شناخته شده به عنوان ADEM که به نظر می رسد افزایش در شیوع با توجه به همه گیر. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب