کیپ شورای محله می پیوندد گروه انتقاد ریک ویلیامز

بیل اسمیت فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:26 PM EDT Jul 21, 2020نهفته دشمنی بین کیپ کرال عضو شورای شهر و د

توسط ABDOOSNEWS در 31 تیر 1399

نهفته دشمنی بین کیپ کرال عضو شورای شهر و دستياران گروه پشت سر هم باز دوشنبه شب در جلسه شورای, به عنوان گروهی به نام برای رشته اقدام به اصلاح خود را "غیر قابل توجیه رفتار است."

چند اعضای شورای پیوست یک تعداد انگشت شماری از شهروندان در انتقاد ریک ویلیامز است که یک نامزد در انتخابات آینده.

جان Bashaw رئیس جمهور از شمال غربی کیپ مرجان محله انجمن افتتاح شد, ورودی های عمومی بخشی از این جلسه با دعوت این شورا به "اصلاح رفتار و یا یکی از اعضای خود و اصلاح مشکلات ناشی از به اسکودوی کیپ مرجان برند."

او برای اولین بار از چندین شهروندان صحبت کرد که به شدت از ویلیامز, اما بدون جزئیات و یا ذکر Williams با نام.

هنوز ویلیامز بود با هیچ کدام از آن گفت که انتقاد در طول دوره نظر عمومی در آمد که عمدتا از اعضای انجمن که با ویلیامز درگیر در طراحی Tropicana پارک.

ویلیامز که نشان دهنده منطقه 6 شده بود به شدت انتقادی از گروه در طول بحث بیش از طرح از پارک جدید. برنامه نهایی برای پارک بودند به معنای واقعی کلمه ترسیم در طول یک جلسه شورای.

"Tropicana پارک بود قناری در معدن زغال سنگ" Bashaw گفت: با اشاره به یک معدن قدیمی روش تعیین اینکه آیا وجود دارد تنفس اکسیژن در چاله های عمیق.

"اینجا جایی است که ما واقعا باید برای دیدن و نوجوانان رفتار یکی از اعضای این بدن," او گفت:.

اعضای شورای شهر پیوست و در انتقاد ویلیامز بیش از چنین چیزهایی به عنوان بازگشت تماس های تلفنی و ایمیل و مختصر و مفید نامه ای به یک عضو ،

"اگر شما می خواهید برای شرمسار خود من باشه که چه آقای ویلیامز او خجالت من شخصا به دلیل اقدامات خود را و من فکر می کنم او خجالت این شورا گفت: اعضای شورای جان گونتر.

برخی از سخنرانان عمومی اشاره تک جمله ایمیل ویلیامز فرستاده شده به عامل املاک و مستغلات جی LaGace چند هفته پیش تهدید به ترتیب "بررسی منفی خود را در املاک و مستغلات وبلاگ" در پاسخ به انتقاد.

بیشتر: مواجهه با منتقدان کیپ کرال شورای طراحی دوباره Tropicana پارک در پرواز

و: کیپ کرال رای پایین طرح به دستور ماسک در

در جلسه روز دوشنبه ویلیامز به یاد همکاران و مخاطبان است که او عذرخواهی کرد, علنی, در جلسه شورای, برای ایمیل است که او گفت: فرستاده شده بود تنها به LaGace.

"من بدبختانه من فقط در پاسخ به آن" ویلیامز گفت. "همه من بود در پاسخ به او, من هرگز هر چیزی نوشته شده خود را در سایت من عذرخواهی کرد علنا به او بود که در آن تنها چیزی که من اعتراف به انجام اشتباه است."

ویلیامز اشاره کرد که او هرگز به اشتراک گذاشته ایمیل در رسانه های اجتماعی.

او پیشنهاد کرد که ریشه این دشمنی از ساکنان گروه چپ بیش از شب انتخابات سه سال پیش زمانی که او انباشت اشیاء بدست آمده تا حدود 58 درصد از آراء برنده انتخابات بیش از یک عضو انجمن.

به بحث ادامه داد: شهردار جو Coviello هشدار داد که داد و بیداد می تواند صدمه دیده است شهر کویری است.

"هنگامی که از درک وجود دارد که آیا این واقعی است یا نه در حالی که شما در حال نگه داشتن تا پایان خود را از معامله به عنوان یک عضو شورای عالی من یک مشکل با آن" Coviello گفت. "آن زمان عضو شورای به هر مرحله و یا تصمیم به کناره و من آن را ترک که در آن."

در دیگر اخبار: کمیسر برایان Hamman پس از جلسه با COVID-19 خواستار گسترش Lee County تست

و: همانطور که بیشتر کودکان تست مثبت پدر و مادر در صورت تصمیم گیری های دشوار در مورد مدرسه

در علاوه بر این به Bashaw چند تن دیگر از ساکنان انتقاد ویلیامز.

حمله به ویلیامز شامل عبارات که او "نا امید آنها را مشغول کرده بود در "اقدامات غیر قابل قبول" و "غیر قابل توجیه رفتار است."

هیچ خاص تخلف ادعا شده بود.

دو بلندگو ویلیامز ادعا شده بود خواب بر افتا در حالی که در یک جلسه شورای دو هفته پیش بر اساس یک عکس که فرستاده شد به یک ایستگاه تلویزیونی محلی.

اخبار-خبرنگار مطبوعات در جلسه را در همان بخشی از سالن که از آن عکس گرفته شده بود قادر به تشخیص در آن زمان که آیا ویلیامز خواب بود و یا با استفاده از ماسک برای محافظت از چشمان خود را از تلویزیون کابلی زیر طاق به او گفت.

پس از جلسه Bashaw خواسته شد تا دولت به طور خاص چه ویلیامز انجام داده بود به متحمل شدن خشم خود را ،

"ما پیشنهاد انضباطی اقدام به اصلاح رفتار — نه گوش دادن به شهروندان پاسخ نمی دهد در ایمیل و نه مایل به ملاقات با ساکنان" Bashaw گفت.

ویلیامز نمی تواند اجرا شود و دوباره در سال 2022 با توجه به محدودیت مدت اما Bashaw گفت: مسائل وجود دارد که نیاز به توجه هر چه زودتر از آن است.

"صندوق های رای برای منطقه 6 است که دو سال دور" Bashaw گفت. "وجود دارد بسیاری از مسائل در منطقه 6 که در حال حاضر همه ما در حال درخواست برای کسی به کار است."

ویلیامز بیشتر کاهش یافته است اظهار نظر عمومی پس از بحث شورای.

از سال 2017: ریک ویلیامز در مصاحبه با اخبار مطبوعات هیئت تحریریه



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب