کیپ کرال رای پایین طرح به دستور ماسک در

بیل اسمیت فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:17 PM EDT Jul 7, 2020پس از بیش از هفت ساعت از ورودی گرفته بیش از

توسط ABDOOSNEWS در 17 تیر 1399

پس از بیش از هفت ساعت از ورودی گرفته بیش از دو جلسه کیپ مرجان شورای شهر رای دادند 5-3 به رد یک پیشنهاد نیاز به پوشیدن حفاظت از صورت در عمومی به عنوان یک دفاع در برابر COVID-19.

آنچه شناخته شده به عنوان اجباری, ماسک, پیشنهاد, پیشنهادی توسط شهردار جو Coviello شد و هدف از ستیز بحث است.

حتی به عنوان او را دیدم او امید پیروزی تصویب اجباری ماسک لغزش دور به عنوان اعضای شورا اعلام کردند که با رای بدون Coviello گیر به موقعیت خود را که نیاز به ماسک در مکان مورد نیاز است برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

شهردار گفت: همکاران و بسیاری از کسانی که به تماشای ویدئو از صفحه نمایش راه اندازی در خارج از شورای مجلسی و خارج از شورای ساختمان است که به گمان او فرمان مورد نیاز بود حداقل به طور موقت.

"از آنچه که من را دیده اند و امروز در اینجا وجود دارد یک گروه از مردم که در حال رفتن به پیروی از, که در حال رفتن به پوشیدن یک ماسک و این خوب است اگر آنها را انتخاب کنید" Coviello گفت. "ما تحصیل کرده لی بهداشت تحصیل کرده و آن را ادامه و مردم هنوز هم مبارز و آنها نمی خواهند به پوشیدن ماسک."

بیشتر: کیپ کرال شورای تاخیر رای در مکان عمومی, ماسک مورد نیاز

بیشتر: Fort Myers Beach, رای به نفع ماسک مورد نیاز نگه می دارد سواحل باز

بسیاری از مخالفان از ماسک فرمان ذکر شده مجموعه ای از آزادی های مدنی تخلفات آنها را دیدم در نیاز مردم به همین ماسک ،

دیگران ادعا ماسک نمی تواند جلوگیری از کروناویروس که باعث COVID-19 و حفاظت صورت نمی انجام هر کاری است که نمی توان با شستن دست و یا اجتماعی فاصله.

برخی استدلال می کنند که ماسک خود را به خطر سلامت.

"در حال حاضر شما در حال رفتن به اجازه این شهرستان و مردم در این شهرستان به تبعیض علیه فرزندان من هستند که با پوشیدن یک ماسک به دلیل شرایط سلامت" گفت: کیپ ساکن جانیس ویلیامز. "عفو من اگر من نمی اعتماد قضاوت خود را در مورد آنچه برای من امن تر است."

ساکنان مخالف نیاز به استفاده از ماسک همچنین ادعا کرد که پیشرفت عفونت کروناویروس اتحادش را تغییر به نقطه بازی پایین مرگ و میر ناشی از COVID-19.

"این مسئولیت دولت است به ما میگوید که چگونه به اجرا در ما زندگی می کند و چگونه به مراقبت از فرزندان ما" گفت: resident برندا کلارک. "خانواده من نیز تا به حال دست دادن به COVID با این حال من انتظار نداریم که هر کس به یک ماسک به دلیل آن است; آنها نمی میرند چون کسی نیست که با پوشیدن ماسک."

دوشنبه شب جلسه ادامه جلسه آغاز شد که پنج شنبه شب اما فرار از بخار به دلیل خروج اعضای دیگر درگیری های ترک شورا بدون رسیدن به حد نصاب برای ادامه کسب و کار.

دولت Rep. بایرون دونالد R-ناپل که منطقه شامل قطعات از ذغال سنگ و Hendry شهرستان ساخته شده این سفر روز شنبه به اسکودوی کیپ مرجان.

"شما لازم نیست که قدرت به صدور این نوع از دستور" دونالد گفت: کیپ اعضای شورای. "فلوریدا مقننه است و هرگز با توجه به هر شهر و یا هر شهرستان با اقتدار به تصویب یک قطعنامه بر شهروندان خود در مورد آنچه آنها را باید بدن خود را."

دونالد گفت: او را درک ترس برگزار شد مردم نگران گسترش coronavirus موارد اما گفت: "این ترس است که شما با داشتن توجیه نمی کند و نمی کند و به شما این قدرت به صدور حکم که روشن است قانون فلوریدا."

اما بعد از آن در جلسه دادستان شهرستان دولورس Melendez تا به حال نمایش های مختلف زمانی که او به توصیه شورای که وجود داشته است با چالش های اجباری ماسک احکام دیگر در فلوریدا جوامع اما "هیچ یک از این ماسک موجب" رفته از طریق رسمی و چالش است.

"در فلوریدا ما یک مفهوم صفحه اصلی قانون" Melendez گفت. "اساسا دولت های محلی قادر به عمل در مناطق به عنوان طولانی به عنوان دولت preempted آن مناطق."

در شورا بحث اعضای شورا سعی در پیدا کردن آمار را با توجه به استدلال های خود را که ماسک بودند یا نیاز و یا غیر ضروری نفوذ

رئیس آتش نشانی Ryan بره و امور دولتی نماینده از لی بهداشت ارسال شد از طریق مجموعه ای از محاسبات در دسترس اطلاعات آماری به عنوان اعضای شورا در تلاش برای اثبات یا رد که coronavirus پخش شد یا تاثیر تعداد کمتری از مردم و یا تعداد بیشتری از مردم و یا که در آن میزان مرگ و میر تبدیل شده بود کمتر شدید.

در نهایت این موضوع در تصمیم گرفته شد اعضای شورای انتظارات از شهروند رفتار در آینده است.

عضو لوئیس ویلز گفت که پیشنهاد داده است که شستن دست ها, فیزیکی, فاصله و آموزش به مردم را یک فرصت خوب برای مردم بیشتر مراقب باشید.

او نسبت به افزایش COVID--19 مورد به مقید کردن تقاضا توسط ساکنان رفته هم بزنید ،

"اکثر مردمی بودند مقید کردن با من گیر در خانه,' نه 'من ماندن در خانه برای ایمنی آن شده است مانند" من در خانه گیر کرده و من فقط میخوام بیرون بروید و آن را انجام دهد و من فکر می کنم که مردم بی دقتی" ویلز گفت. "آنها درک نمی کنند, پیامدهای خود مسامحه اما در حال حاضر که ما می بینیم این اطلاعات من اعتماد به نفس در شهروندان ما به عمل هوشمندانه."

برخی از سخنرانان عمومی قول داد به تلاش برای بیرون راندن اعضای شورا که پشتیبانی اجباری ماسک های اندازه گیری اگر آن گذشت.

"کسانی که همه چیز واقعا نمی ترساند مرا از سرطان ترساند من کودک بیمار شدن می ترساند من با مامان, مامان در حال مرگ که واقعا مرا می ترساند" گفت: عضو شورای جنیفر نلسون که رای دادند برای اندازه گیری در حالی که گفت او آن را باور نمی خواهد منتقل می کند. "من واقعا دوست دارم این ایده از آموزش کنار هم قرار دادن رسمی برنامه توسعه جامعه."

در آخرین تلاش برای متقاعد کردن اعضای دیگر به پیوستن به او در حمایت از اجباری, ماسک Coviello ابراز نا امیدی با مردم است که می تواند رفتن به سوپر مارکت ها و رستوران ها بدون ماسک ایجاد پتانسیل برای یکی دیگر از افزایش در COVID-19.

"ما تحصیل کرده Lee, سلامت, تحصیل کرده, مردم هنوز هم مبارز و آنها نمی خواهند به پوشیدن ماسک," Coviello گفت. "من قطعا امیدوارم که من هستم نه به دنبال بازگشت به امشب دو یا سه هفته یا یک ماه از هم اکنون و گفت: ما می تواند انجام داده اند چیزی که ساخته شده تفاوت."

در علاوه بر این به Coviello و نلسون عضو جان Carioscia بازنشسته افسر پلیس نیز رای به نفع فرمان.

جسیکا Cosden جان گونتر ریک ویلیامز ویلز و مرلین تنومند رای به عنوان اکثریت به رد پیشنهاد.

کیپ پلیس گفت: سه نفر بازداشت شدند و پس از ایجاد اغتشاش در این نشست و بی توجهی ماموران هشدارهای متعدد و دستورات قانونی.

با توجه به گزارش پلیس و افسر در پاسخ به کمک افسران کار امنیتی برای جلسه. سه نفر به عنوان Kenneth Scott, 70, کلرادو, Edmee Chavannes, 39, نیویورک, و Bevelyn بیتی, 29, از مین بود باعث اختلال و اقدام به وارد سالن شهر از طریق محدود پلکان در این گزارش آمده. افسران چندین بار سعی کرده اند این سه را وارد کنید و به درستی از طریق امنیتی بود که ملاقات با ادامه سرپیچی از آن گفت.

ماموران سپس به توصیه سه آنها نیاز به ترک و یا قرار داده شده تحت بازداشت برای تجاوز پس از هشدار. آنها همچنان به پیشرفت در افسران در برابر دستورات و Chavannes و بیتی وارد سالن شهر از طریق محدود پلکان و وارد شورای اتاق اخلال قانونی مجمع با توجه به گزارش. Chavannes, Beatty و اسکات بودند همه همراهی از ساختمان در حالی که هنوز هم مقاومت در برابر.

اسکات متهم به تجاوز پس از هشدار و مقاومت در برابر یک افسر بدون خشونت است.

Chavannes و بیتی نیز متهم به تجاوز پس از هشدار و مقاومت در برابر یک افسر بدون خشونت و همچنین اخلال قانونی مجلس است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن