کیپ کرال — بقیه Lee County — چهره بازیافت مالیات

بیل اسمیت فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 12:42 PM EDT Jul 28, 2020محیط زیست فکر بازیافت در کیپ کرال و شاید

توسط ABDOOSNEWS در 8 مرداد 1399

محیط زیست فکر بازیافت در کیپ کرال و شاید بقیه لی کانتی ممکن است به زودی پرداخت بیشتر برای محافظت از این سیاره است.

کیپ اعضای شورای شهر گفته شد دوشنبه شب که صاحبان املاک را آغاز پرداخت این شهرستان برای قرار دادن مواد قابل بازیافت در بن به آغاز سفر به سوی زمین و به چیز دیگری تبدیل شده.

این شورا به تصویب اولیه به یک توافق با county, به, مالیات, مالیات بر منظقه بازیافت پرداخت می شود به عنوان بخشی از مواد زائد جامد مالیات بر املاک است. مالیات خواهد بود بخشی از جدید دفع زباله توافق بین شهرستان و ثبت شهرستانها. آن را همچنین می توان در تحمیل unincorporated شهرستان است.

بازیافت مالیات هنوز هم نیاز به تصویب یک interlocal قرارداد بین این شهرستان و شهرستان.

در کیپ کرال صاحبان یک نمونه ساختمان مسکونی با یک مشمول مالیات ارزش $154,100 را افزایش $7.50 در سالانه مالیات برای کمک به هزینه بازیافت. اختلاط در بازیافت با به طور منظم زباله نمی صرفه جویی در پول و هزینه حق می رود در صورت حساب های مالیاتی.

"این است که یک شهر کیپ کرال مالیات" استیسی مین استراتژیک تحلیلگر کسب و کار برای کیپ عمومی آثار بخش گفت: شورای شهر جمعه شب. "این یک Lee County tax .... ما می دانستیم که این آینده شد. ما نیست, واقعی شگفت زده کرد."

مشاوران که مورد مطالعه شهرستان سیستم دفع زباله گفت: در یک گزارش تحویل برای Lee County آب و برق در 5 مارس که دست زدن به مواد قابل بازیافت است که دیگر سودآور است.

بدتر آن است که شروع به هزینه پول جدی است.

"کاهش در درآمد حاصل از فروش مواد قابل بازیافت و افزایش هزینه ها به منظور کاهش آلودگی و بهبود کیفیت بازیافت مواد منجر به یک ماده افزایش خالص هزینه بازیافت گفت:" مطالعه تهیه شده توسط منابع عمومی مدیریت گروه میتلند فلوریدا مستقر در شرکت مشاوره. "پیشنهاد هزینه نمی بازیابی کامل خالص هزینه بازیافت عملیات."

عضو شورای جنیفر نلسون اشاره کرد که بازار برای کالاهای قابل بازیافت "در توالت شده است و در توالت به مدت دو سال در حال حاضر" را به عنوان او تاکید کرد که جدید بازیافت هزینه های خارج از شهر را کنترل کنید.

"فقط برای روشن شدن دوباره افزایش ما شاهد برای ما ساکنان این است که با توجه به لی کانتی" نلسون گفت. "قطعه خود را از آن است که با توجه به نرخ خود را افزایش دهد."

عضو ریک ویلیامز اشاره کرد که تا چند سال پیش شهرستان شده بود بازگشت تا آنجا که یک و نیم میلیون دلار به این شهر در سود به دست آمده از بازیافت مواد در هر سال.

"این دیگر بسیار خوب کالا برای گرفتن بازپرداخت از لی کانتی" مین گفت. "2021 آنها پیشنهاد هر نوع بازپرداخت را انجام دهید. آنها در حال دیدن نیست که در آینده بازیافت در حال رفتن به آمده به عقب به عنوان یک کالا به عنوان یک ماندگار کالا به هر حال."

دیدن مدنی-فکر سود شرکت چند سال پیش نیاز به یک نجات را ممکن مالیاتی در مورد هزینه شش بسته و به نظر می رسد بدتر از آن است.

نهایی شورای اکشن در قرارداد جدید بین این شهرستان و شهرستان برای دفع زباله است که انتظار می رود Aug. 31.

کیپ کرال فعلی قرارداد منقضی می شود در سپتامبر. 30 به عنوان county توافق با پنج دیگر گنجانیده جوامع است.

کثیف شایعات: اسطوره ها و تصورات غلط در مورد لی شهرستان را برنامه بازیافت قطع به سود بالقوه

اسکودوی کیپ همراه با فورت مایرز و Sanibel پرداخت این شهرستان برای دفع زباله های جمع آوری شده توسط پیمانکاران. بونیتا اسپرینگز فورت مایرز و استروئ هر پرداخت این شهرستان به جمع آوری و دفع مواد زائد جامد.

مین توضیح داد که مواد زائد جامد قرارداد بین شهر و شهرستان است که مورد تایید و امضا شهرستان خواهد شد و انتظار می رود به مشورت با شهر هر سال در وضعیت مالی برنامه بازیافت و افشای اینکه بازیافت بازپرداخت می تواند از سر گرفت.

جدید بازیافت مالیات نازل شد به اسکودوی کیپ اعضای شورای شهر به عنوان شورای تنظیم حداکثر نرخ برای 2020-21 مالیاتی ارزیابی است که تا کیپ کرال لایحه مالیات بر اموال.

شورای برگزار خط بر پایه مالیات بر املاک برای کیپ کرال عبور از یک قطعنامه نگه می دارد که حداکثر مالیات بر دارایی برای 2000-21 مالیاتی در سال جاری نرخ دلار 6.4903 برای هر 1000 $در ارزیابی و ارزش گذاری.

شهرستان جمع آوری مالیات خواهد لایحه پیشنهادی کیپ کرال بازیافت جزء به عنوان بخشی از شهر زباله جامد مالیات. یک قرارداد جدید با این شهر زباله hauler شامل 7% افزایش در هزینه های منظقه وانت.

هنوز هم دیده می شود این است که آیا ساکنان شهرستان در ادامه به تنظیم سرعت ایالت برای شرکت در برنامه های بازیافت.

منظقه انتخاب کنید تا از مواد قابل بازیافت در این شهرستان افزایش یافته 18000 تن بین 2015 و 2019 اما سود رفت از 1.6 میلیون دلار به صفر است.

یک قانون فلوریدا در حال تنظیم یک هدف دستیابی به یک نرخ بازیافت 75% 2021. Lee County ساکنان شکست این سد است.

در بیشتر سال های اخیر مورد مطالعه قرار 2018, شهرستان بازیافت نرخ 77.3% بالاترین در کشور است. مقام دوم شهرستان پاینلاس شد بیش از 20 امتیاز پشت سر گذاشت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن