کیپ کرال ساکنان خواهید Lee County برای تغییر جدید روشن چراغ همراه سوخته فروشگاه جاده

امی بنت ویلیامز فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 29, 2020درخواست جیمی فرانسیسک

توسط ABDOOSNEWS در 8 مرداد 1399

درخواست جیمی فرانسیسکو در مورد جاده نوسازی است که تغییر زندگی خود را, و او تا به برخی از مقایسه های آماده:

اگر آنها یک صدا; آنها می تواند یک قطار حمل و نقل.

اگر آنها بو آنها می تواند یک جسد.

اما آنها خیابان لامپ -132 دیود ساطع نور قطب-top وسایل او و حدود 500 دیگران زندگی می کنند که در طول دو-کشش مایل سوخته ذخیره جاده در کیپ کرال می گویند بدترین چیزی که تا کنون اتفاق افتاده است به محله خود را.

تشبیه آنها به نور بهتر مناسب برای وال مارت پارکینگ یک فرودگاه یا یک حیاط زندان, Francisco و همسایگان خود شده اند التماس لی شهرستان به صدا خفه کن و یا جایگزین کردن آنها تقریبا پس از این تعویض بود که بدبختانه آخرین شب کریسمس.

آن را سخت به غلو چقدر فرانسیسکو و برخی دیگر از ساکنان منطقه نفرت چراغ های جدید بخشی از یک $1.7 میلیون جاده بهبود پروژه که شامل چند استفاده از مسیر. این است که مسیر آغاز شده است که این مشکل گفت: resident تام Howard; و یا به جای این شهرستان تلاش آن را به امن در شب.

بیشتر: مواجهه با منتقدان کیپ کرال شورای طراحی دوباره Tropicana پارک در پرواز

حتی اگر Lee County مقامات می گویند آنها کاهش نیافته چراغ به 60 درصد از روشنایی اصلی در اوایل سال جاری ساکنان می گویند که به سختی ساخته شده تفاوت. علاوه بر آن نمی حل مشکل نور "تجاوز" است که زمانی که تابش خیره کننده intrudes مکان آن مورد نیاز نیست و یا می خواست.

"چشم تنها درک (کاهش) به حدود 25 درصد و آن را نیست درمان این مشکل در تمام گفت:" هوارد.

او فرانسیسکو و ساکنان دیگر با هم متحد شدند برای دریافت این شهرستان به تغییر یا تعویض Led. تا کنون آنها شروع به یک درخواست با 500 امضا ساخته شده است یک وب سایت و هفته گذشته تحویل محدود 200-plus-صفحه درخواست کامل با جداول و نمودار و مهندسی گزارش Lee County مديران و کارکنان. شهر کیپ کرال نمی تواند کمک کند هوارد گفت: به دلیل سوخته Store is a county road.

بیشتر: کیپ کرال — بقیه Lee County — چهره بازیافت مالیاتی

اگر این تلاش ها کار نمی کنند آنها به دنبال استخدام یک وکیل است.

Lee شهرستان بخش حمل و نقل در حال بررسی این گزارش گفت: متخصص ارتباطات تیم Engstrøm اما بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

فراتر از نشت به ساکنان اتاق خواب و تبدیل شب به روز, مطالعات نشان داده اند که چراغ های روشن مانند این می تواند برهم زدن آنچه به نام ریتم شبانه روزی ساعت داخلی بدن. و خواب را مختل می تواند یک میزبان از مشکلات بهداشتی – هم فیزیکی و هم روانی.

"در نگاه اول ممکن است فکر می کنم که این نوع از نور باعث می شود ما امن به دلیل آن است که بسیار روشن" نوشت: Mark Baker نرم, چراغ, ملی, حمایت, گروه که آثار برجسته بالقوه آسیب های ناشی از Led ها در ایمیل. "اما در واقعیت آبی با انرژی بالا و طول موج فوتون از این چراغ های خیابانی باعث حساسیت و آسیب چشم دائم, و آن را بسیار سخت تر به درایو با خیال راحت."

چه ساکنان پیدا کردن رفتارهاي مورد این چراغ های جدید است که چیزی به نام رنگ آنها درجه حرارت و یا جایی که در طیف نور مرئی یک لامپ خروجی می افتد. این اندازه گیری در واحد به نام Kelvins. معمولا استفاده می شود بالا-لامپ سدیم با فشار تب و تاب بودن گرم نارنجی که طرفداران می گویند که اکثر انسان و محیط زیست. اما وسایل جدید در فروشگاه سوخته جاده سقوط نزدیک تر به پایان آبی طیف.

دانشمندان به مدت طولانی هشدار داد که روشن مصنوعی شب روشنایی به ضرر حیات وحش است. آنها می توانند disorient لاک پشت دریایی hatchlings مختل شب-پرورش دوزیستان و مزاحم مهاجرت یا تودرتو پرندگان از جمله محافظت نقب جغدها که لانه در سوخته فروشگاه راه مادها می گوید Pascha دونالدسون از کیپ کرال دوستان از حیات وحش است.

این اختلال در نزدیکی تودرتو انسان و همچنین فرانسیسکو می گوید. او تا به حال برای نصب پرده طوفان در خانه او به طوری که او می تواند خواب.

"نور تهاجم که از این چراغ های جدید به طور کامل سیل من جلو و عقب متری و خانه ما توسط خاطی از طریق تمام خانه ما را پنجره ها تمام شب طولانی" او نوشت: در یک تیز نامه ای به لی کمیسیون. "این چراغ ها نه آرام, نرم, نور است که باعث افزایش این منطقه است. آنها خشن, روشن, نور خیره کننده است که سیل از هر گونه حس حفظ حریم خصوصی و یا در فضای لذت بردن. من دیگر نمی تواند نشستن در رواق در شب بدون اینکه کور این چراغ. ما می توانیم لذت بردن از احساس آرامش است که می آید از آسمان شب به دلیل حیاط ما روشن است مانند ما ساخته شده است خانه ما در وسط خارج شده پارکینگ. "

بیشتر: بله, آن را داغتر از blazes اما این بدان معنا نیست که شما مجبور به ماندن در خانه: فقط صبر کنید تا زمانی که آن را تاریک می شود

او دعوت کمیسیون آمده خود را ببینید.

"لطفا" او نوشت: "بیا بنشین در رواق برای یک شب. آمده, دیدن چراغ های روشن که سیل حیاط من و صفحه اصلی. سعی کنید به خواب در خانه من با هیچ کرکره برای جلوگیری از نور است. و لطفا دعا کنید ما لازم نیست که یک خانه آتش زیرا شانس برای فرار شده اند به نصف کاهش دهد با تشکر از این وحشتناک چراغ های خیابان."

تسکین ممکن است در این راه اگر کالیفرنیا سابقه در اینجا اعمال می شود. در دیویس ساکن شکایت در مورد مشابه وسایل منجر به در حال تغییر است.

و هوارد می گوید: هر چند مشکل خود را ممکن است به نظر می رسد جدا شده در حال حاضر او هشدار می دهد که به عنوان شهرستان جایگزین آن پیر بخار جیوه نور با Led های دیگر محله ها رو ممکن است همان چیزی که.

"این یک کیفیت زندگی مسئله ای است که مورد علاقه همه است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن