می توانید طالع بینی قادر به پیش بینی مرگ ؟

بسیاری از ما استفاده از طالع بینی به پیش بینی در زندگی ما – اغلب به اثر بزرگ است. طالع بینی استفاده شده است زم

توسط ABDOOSNEWS در 26 تیر 1399

بسیاری از ما استفاده از طالع بینی به پیش بینی در زندگی ما – اغلب به اثر بزرگ است. طالع بینی استفاده شده است زمان و دوباره به عنوان یک راه عالی برای پیش بینی به بهبود زندگی ما است. به طوری که نگه داشتن در ذهن می توانیم با استفاده از طالع بینی به بزرگترین پیش بینی های تمام, هنگامی که ما در حال رفتن به می میرند ؟

ما را دنبال کنید در Facebook به نگه داشتن به روز رسانی های جدید هیجان انگیز از ما!!

طالع بینی نشان می دهد که شدید یا تجربه تحول رخ می دهد. مرگ یک چیز نادر در طالع بینی است که بسیار دشوار است برای پیش بینی. بر اساس این سیاره موقعیت داشا و زیر داشا دوره می توانید بگویید که مرگ ممکن است رخ دهد.

در طالع بینی وجود دارد و نه کوتاه قطع راه به پیش بینی کسی را مرگ. عوامل متعددی وجود دارند و ترکیب است که می تواند منجر به مرگ شود. همچنین زمان دقیق مرگ را نمی توان پیش بینی کرد با دقت. وجود دارد بیش از یک سیاره به ارمغان می آورد که این فال بد. اگر ما به استفاده از طالع بینی برای پیش بینی یک مرگ پس از آن ما نیاز به نگاهی به موقعیت هر سیاره در رابطه با خورشید در ما نمودار پس از وضع حمل همراه با داشا سیستم.

سیارات است که به ما کمک کند پیش بینی کند که چگونه یکی می میرند

ما صف بندی های سیاره ای چند بار در زندگی ما است که ممکن است منجر به مرگ شود. اگر یکی است به مرگ یا نه بستگی به عوامل متعددی که همه را نمی توان توضیح داد که در نمودار نجومی.

1. شانی – زحل

زحل شناخته شده است به عنوان پدر زمان آن را به عنوان حاکم چیزهایی که به احتمال زیاد اتفاق می افتد در زندگی ما است. زحل است که مسئول همه چیز برای شروع و پایان برای ما که معنا نیست که این سیاره را به ما بگویید که ما می رویم به مرگ شود. معمولا سیگنال های مرگ همه چیز از جمله روابط کار و اشتغال و یا حتی اشاره به مرگ معنوی.

astrology
زحل شناخته شده است به عنوان پدر زمان آن را به عنوان حاکم چیزهایی که به احتمال زیاد اتفاق می افتد در زندگی ما است. زحل است که مسئول همه چیز برای شروع و پایان برای ما که معنا نیست که این سیاره را به ما بگویید که ما می رویم به مرگ شود. Pixabay

2. Aruna یا چاکرای ایندرا – اورانوس

سیاره اورانوس در بسیاری از راه های مخالف که از زحل و آن را نوید حوادث ناگهانی و یا در این مورد می تواند نشان می دهد مرگ ناگهانی. اورانوس یک سیاره است که همکاران با عجیب و غریب و حوادث غیر مترقبه.

3. وارونا – نپتون

نپتون قوانین مربوط به آب و مسائل پس از آن مربوط به مرگ ما به نقطه ای از غرق شدن و همچنین داشتن یک حادثه در آب است. افرادی که نپتون در نمودار مرگ خود را ممکن است مرد در راه است که غیر قابل توضیح و یا مرگ ممکن است رخ دهد در حالی که خواب.

4. Yama – پلوتون

این سیاره پلوتون است مربوط به مرگ های خشونت آمیز و اغلب یکی که ویژگی های برخی از نوع جدی وارد آمده است. یک مثال از این می تواند ناگهانی آنوریسم است که جان فرد فورا و یا یک حادثه که منجر به یک آسیب است.

5. منگل – مریخ

مریخ است مربوط به مرگ های خشونت آمیز. یکی می تواند در نظر گرفتن حالات مانند آتش اسلحه و چاقو پس از آن می تواند به این معنی است که مرگ خواهد آمد و به عنوان یک نتیجه از یک تیراندازی سلاح سرد یا آتش. هر چه شکل آن را از آن است که معمولا پس از سانحه و ناگهانی. مرگ به عنوان یک نتیجه از یک مریخ جنبه سریع است.

Astrology
مریخ است مربوط به مرگ های خشونت آمیز. یکی می تواند در نظر گرفتن حالات مانند آتش اسلحه و چاقو پس از آن می تواند به این معنی است که مرگ خواهد آمد و به عنوان یک نتیجه از یک تیراندازی سلاح سرد یا آتش. Pixabay

6. Sukra – زهره

مرگ در خواب و یا لغزش به دور مسالمت آمیز در پایان یک بیماری طولانی مدت می تواند منسوب به زهره. اگر زهره برطرف درد و رنج در زمان مرگ است. در این راه از مرگ نیز می تواند گاهی اوقات نگاه به شیوه ای مثبت برای کسی که در حال مرگ است.

همچنین بخوانید: در اینجا چگونه شما می توانید جلوگیری از حساسیت های پوستی ناشی از ماسک

7. Brihaspati – مشتری

مشتری قوانین تومورهای بنابراین در این معنا آن است که مربوط به سرطان و مرگ به عنوان یک نتیجه از یک بیماری علاج ناپذیر. این به وضوح دیده می شود اگر مشتری فعال شده است به عنوان یک نتیجه از گذر در یک نمودار پس از وضع حمل.

8. Surya – آفتاب

آن است که مطابق با موقعیت واقعی خورشید با سیارات دیگر که کمک به پیش بینی مرگ است. بنابراین خورشید و موقعیت خود هستند از نزدیک مرتبط با چگونه ما می رویم به مرگ است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب