کابینه تصویب حفاظت از زمین می پردازد

جیم ترنر سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 4:52 PM EDT 28 مه سال 2020آلاباما -- رژیم صهیونیستی. ران DeSantis دولت و

توسط ABDOOSNEWS در 9 خرداد 1399

آلاباما -- رژیم صهیونیستی. ران DeSantis دولت و اعضای کابینه جلب ستایش از محیط زیست روز شنبه پس از موافقت با صرف $79 میلیون دلار در هفت فلوریدا برای همیشه زمین می پردازد.

این معاملات شامل حفاظت از هزار هکتار در فرانکلین و Wakulla شهرستان است که شامل نمای ساختمان در خلیج مکزیک و حفظ یک تکه ملک در Hendry شهرستان است که در یک منطقه برای Florida panthers.

تصمیم گیری توسط DeSantis و کابینه را تایید معاملات آمد دلیل افزایش انتظارات در مورد بودجه دولت کاهش بعدی سال مالی به دلیل آمار اقتصادی از coronavirus. گروه های زیست محیطی با صدور بیانیه پنج شنبه گفت: حفاظت از, حفاظت از اراضی تقویت فلوریدا "محیط زیست-وابسته به" اقتصاد است.

"از گردشگری به املاک و مستغلات کشاورزی به دفاع ما اقتصاد دولتی بستگی سالم تالاب حفاظت شده و باز کردن فضا و آب تمیز" Audubon فلوریدا گفت: در انتشار اخبار. "همه هفت نفر از این طرح قابل توجه خریداری برای جوامع و اقتصاد آنها پشتیبانی می کند."

بیشتر: آب با کیفیت و کمیت بالا مسائل رفتن به 2020

لیندسی متقابل, دولت, روابط, مدیر فلوریدا حفاظت از رای دهندگان گفت: تصویب معاملات را به حفاظت از آب آشامیدنی زیستگاه های حیات وحش زمین کشاورزی و ملک است که بافر اثرات تغییر آب و هوا.

"پارک ها و مناطق طبیعی و حیاتی برای سلامت, لذت و رفاه اقتصادی از دولت ما" صلیب گفت.

پیشنهاد $93.2 میلیارد بودجه برای سال مالی شروع می شود که در جولای 1 شامل 100 میلیون دلار برای فلوریدا برای همیشه لطفا برای. نمایندگان مجلس با تصویب هزینه های طرح در مارس اما نه به طور رسمی این خبر را به DeSantis است که انتظار می رود به استفاده از خط خود را مورد وتو برای اصلاح بودجه است.

فلوریدا برای همیشه لطفا برای دریافت 33 میلیون دلار در بودجه سال مالی جاری که 30 ژوئن به پایان می رسد. حفاظت برنامه در گذشته بودجه در حد 300 میلیون دلار در سال است.

بسیاری از معاملات و تصویب شد پنج شنبه بدون نظر از DeSantis یا اعضای کابینه – رئیس امور مالی جیمی Patronis, دادستان عمومی, اشلی, مودی و کشاورزی کمیسر نیکی سرخ شده.

بزرگترین خواص 17,080 هکتار در فرانکلین و Wakulla شهرستان که شامل دو مایل از نمای ساختمان در خلیج مکزیک است $43 میلیون خرید از محافظت از طبیعت. کابینه سند گفت: محافظت از طبیعت مذاکره یک گزینه توافق برای خرید ملک از Ochlockonee Timberlands, LLC ارائه شده به دولت حق خرید انتساب از گزینه توافق.

دولت انتظار دارد که به برخی از پول را به عنوان توافق شامل محدود اسایش است که در قرعه کشی 3 میلیون دلار از نیروی هوایی ایالات متحده در حالی که محافظت از طبیعت است که انتظار می رود به پا زدن در $2.25 میلیون و گفت: اداره حفاظت محیط زیست وزیر نوح Valenstein.

سرخ شده گفت: این معامله به نفع حیات وحش و مهم است که دولت آبزی پروری میباشد.

"به خصوص برای ما خلیج فارس صنعت دریایی است که هنوز دوره نقاهت بعد از طوفان مایکل سرخ" گفت. "حفاظت از این مصب خلیج و آبخيزداري واقعا کمک خواهد کرد که ما صدف و غذاهای دریایی صنایع برای نسل های آینده."

بیشتر: محیط زیست و دامداران و اصرار قانونگذاران به طور کامل صندوق فلوریدا برای همیشه لطفا برای

زمین به دلیل داشتن مرز مشترک با سنت مارکس ملی پناهگاه حیات وحش و متصل به تیت جهنم دولت, جنگل, طاس نقطه پارک دولت و تمساح بندر آبزی حفظ کند.

در $28.5 میلیون دلار دومین بسته بودن خریداری شنبه بود 10,684 هکتار متعلق به Alico, Inc. در Hendry شهرستان است. زمین که سهام آن در غرب و جنوب غربی مرز با Okaloacoochee سلوق جنگل های دولت در نظر گرفته شده است اولیه و ثانویه برای منطقه فدرال در خطر انقراض پلنگ فلوریدا.

کابینه همچنین توافق کردند برای خرید: 578.4 هکتار در فارس شهرستان برای $720,000; به دست آوردن 4.5 هکتار – آخرین باقی مانده زمین خصوصي در Topsail هیل حفظ پارک دولت در شهرستان والتون برای $882,500; به دست آوردن 9.9 هکتار در Marion County برای $800,000; خرید 2,883 هکتار حفاظت اسایش در DeSoto County برای $4.166 میلیون و خرید 713 هکتار حفاظت اسایش در Polk County برای $1.125 میلیون.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن