بیوگرافی رضا صادقی بهمراه تمام آهنگ جدید 1403

بیوگرافی رضا صادقی بهمراه تمام آهنگ جدید 1403 رضا صادقی در 25 مرداد سال 1358 در بندر عباس بدنیا آمد. او خوا

توسط مدیر سایت در 13 تیر 1402

بیوگرافی رضا صادقی بهمراه تمام آهنگ جدید 1403

رضا صادقی در 25 مرداد سال 1358 در بندر عباس بدنیا آمد. او خواننده ای محبوب میان جوانان ایرانی و حتی افراد مسن است که با آثارش توانسته ذهن ایرانیان را به همراه سایر افراد جهان به سوی خودش جذب کند. او هم کار خوانندگی را انجام می دهد و هم ترانه سرایی و آهنگ سازی را برای اکثر کارهایش انجام می دهد. او علاوه بر این که آهنگ های فارسی میخواند، آهنگ های بندری نیز خوانده است و جذابیت خاصی  در هر دو سبکش دیده می شود.

 نخستین بار در سال 1372 او توانست آلبومی به نام راز عشق را منتشر کند و به دنیای موسیقی عرضه کند. رضا صاقی با گروه کیمیا نیز همکاری داشته است که از آن گروه گل لاله و رویای شیرین و مستانه و دیوانه را به هنر ایران تقدیم کرد. رضا صادقی در برخی کنسرتهایش گفته که به سبک آهنگ های استاد چشم آذر و بابک بیات علاقه زیادی داشته است.

 همچنین به اخوان ثالث و حافظ و مولانا و سهراب سپهری و همچنین شاملو نیز علاقه فراوان داشته است. رضا صادقی در سال 75 کل گلاله را به عنوان یک آهنگ انتشار داد. همچنین در سال های دیگر نیز او بندر قدیم و مستانه و دیوانه و رویای شیرین و ده ثانیه را انتشار داده است. در دهه 80 نیز او آهنگ عاشقم من را به عرصه موسیقی تقدیم کرد.

یکی از ویژگی های رضا صادقی این است که در همه جا با رنگ مشکی حاضر می شود. همین مورد باعث شد که او آهنگ حکایت مشکی پوش و مشکی رنگه عشقه را انتشار دهد. در سال های 1384 و سال 1386 نیز او به ترتیب البوم های پیراهن مشکی و وایسا دنیا را خواند و به بازار موسیقی تقدیم کرد. همچنین رضا صادقی از کمر به پایین دارای مشکلاتی می باشد. این امر به این دلیل بود که آقا رضای عزیز در سنین کودکی برای بیماری سرماخوردگی به دکتر رفته بود که دکتر در تجویزهایش پنی سیلین را برایش تجویز کرد.

ولی اشتباهی در هنگام تزریق جراحی رخ داد که باعث شد بدن او فلج شود. ولی بعد از گذراندن دوره های درمانی باعث شد تا فقط ضعف کوچکی را در زانوهایش ایجاد کند. این مورد که با تلاش پدرو مادرش انجام شد، رضا صادقی را بیشتر تحت ایجاد انگیزه قرار داد تا بتواند رویایش را در آینده پیدا کند و به سراغ موسیقی برود و کنسرت هایی را در سراسر ایران اجرا نماید.

همچنین رضا صادقی در سال 1390 ازدواج کرد و صاحب دو دختر خانم زیبا شد . یکی از معروف ترین آهنگ های رضا صادقی آهنگ نرو است که در زمان های انتشارش توانست بسیار میان افراد جا بیفتد. حتی این آهنگ را او در تلویزیون در برنامه دورهمی نیز خواند.

نتیجه گیری

در این مقاله ما به بررسی خواننده خوش صدای کشورمان یعنی رضا صادقی پرداختیم. یکی از بهترین خواننده هایی که حتی افراد خارجی زبان نیز طرفدار او هستند. اگر شما نیز به آقا رضای عزیز و آهنگ هایش علاقه دارید می توانید به سایت گوسانگ مراجعه نمایید.

آخرین مطالب