برایان هاو آخرین آهنگ ها: آهنگ جدید از اواخر خواننده و سابق شرکت بد خواننده گروه

چارلز Runnells فورت مایرز اخبار-مطبوعاتانتشار: 10:00 AM EDT Jun 24, 2020آهنگ آمد هم فقط در 45 دقیقه در Brian H

توسط ABDOOSNEWS در 4 تیر 1399

آهنگ آمد هم فقط در 45 دقیقه در Brian Howe خانه در فورت مایرز ساحل.

"این اتفاق افتاد خیلی سریع می گوید:" تگزاس تولید بروکس ششم. "من حتی نمی یاد داشته باشید او را در تلاش برای نوشتن ملودی و ترانه. زمانی که برایان بود و او دوست داشت چیزی پس از آن مایع."

در حال حاضر حدود چهار سال بعد — هاو خانواده است که با انتشار آهنگ جمعه. و این تلخ و شیرین, لحظه, اذعان مدیر پل Easton.

هاو شعر به "رفتن به خانه" در حال مراقبه در مرگ و آنچه پس از آن اتفاق می افتد. اما سابق شرکت بد خواننده درگذشت, مه 6 قبل از وارد شدن به آن آزاد است.

"این یکی از آخرین آهنگ های برایان نوشت و ثبت و آن را به عنوان معلوم, متاسفانه, آن را بسیار نبوی," ایستون می گوید. "این آهنگ واقعا لمس همه در زمانی که آنها برای اولین بار آن را شنیده. و امروز که ما کار بر روی این نسخه آن است که هنوز یک سخت به گوش دادن به."

سپس دوباره وجود دارد یک جنبه مثبت به انتشار این آهنگ. این یک راه برای نگه داشتن هاو و موسیقی زنده است.

"این است که تقریبا مانند او است که هنوز هم با ما" ایستون می گوید. "تنها تفاوت این است که ما صحبت نمی کنم چهار یا پنج بار در روز است."

ادامه مطلب: سابق شرکت بد خواننده برایان هاو مرده در 66 از یک حمله قلبی

"رفتن به خانه" اولین آهنگ منتشر خواهد شد از هاو اخیر همکاری با ششم. اما بیشتر می توان به آینده بعد از این سال و شاید سال آینده.

هاو و ششم نوشت و ثبت در حدود 15 آهنگ ها به صورت برنامه ریزی شده آلبوم جدید به علاوه آنها ثبت نسخه جدیدی از Bad Company آهنگ ها "اگر شما نیاز به کسی" "آب مقدس" و "بدون, دود بدون آتش."

حداقل یک یا دو آهنگ بیشتر خواهد شد به احتمال زیاد منتشر خواهد شد بعد از این سال Easton می گوید. اما او مطمئن نیستید اگر وجود خواهد داشت یک آلبوم کامل.

"ما باید به ارزیابی آنچه که وجود دارد چگونه بسیاری از آهنگ ها به پایان رسید و یا نزدیک انجام می شود و البته آنها تا به برایان استانداردهای سخت," او می گوید. "او بسیار سخت منتقد خود کار می کنند و ما باید مطمئن شوید و حفظ آن استانداردها."

بسیاری از این آهنگ ها چه طرفداران انتظار می رود از هاو ششم می گوید. آنها کلاسیک راک است که بسیار متفاوت از آنچه که او انجام داد با شرکت بد در اواخر دهه 1980 و اوایل '90s.

اما "رفتن به خانه" به چیزی خاص. ششم آن را می دانستند او می گوید. و به طوری که Howe — اگر چه او تمایلی به انتشار آن برای اولین بار در.

هاو احساس نا امنی در مورد آهنگ ششم می گوید. او بهتر شناخته شده به عنوان چوب زیر گهواره اما این قلبی ballad نوشته شده در ورید از اریک کلپتون را "اشک در بهشت است."

"او همیشه به این گروه به عنوان با صدای بلند اگر نه بلندتر از او" ششم می گوید. "و این یکی از آن لحظات بود که در آن بسیار آسیب پذیر است. آن بود چرا که او بود به طوری باور نکردنی خواننده.

"است که او می تواند هر نوع ناامنی است فقط مرتب کردن بر اساس از ذهن دمیدن. صدای او ساخته شده بود برای کسانی که به انواع آهنگ ها."

ششم و هاو نوشت: این آهنگ در مورد 2016 به زودی پس از هاو فوت مادر. متن ترانه تصور کنید هاو خود مرگ است.

"آیا من بوسه به صورت فرشتگان؟" هاو آواز می خواند. "من بدون ترک ردیابی? من که رفته قبل از من ؟

"به زودی به اندازه کافی من را می دانید. من رفتن به خانه. من رفتن به خانه."

این آهنگ در اصل نوشته شده در گیتار, ویژگی های پیانو از اورلاندو خواننده/ترانه سرا لوقا داود و خواننده پس زمینه از فورت مایرز, ساحل, خواننده و ترانه سرا Sheena بروک (بهترین و شناخته شده برای رقابت در سال 2017 در صدای").

پس از نوشتن و ضبط آهنگ هاو و ششم tinkered با تولید آن و ترتیب در طول چند سال آینده. و به عنوان آنها مشغول به کار در "رفتن به خانه" معنای آن را نگه داشته در حال تغییر برای هاو.

"برایان به حال این شیفتگی" ششم می گوید. "من و او نوشت: بسیاری از آهنگ ها در مورد معنويت و مرگ است. ... او تا به حال یک حس کنجکاوی و شیفتگی در مورد آن."

پس از آن "رفتن به خانه" در زمان بر روی یک فوریت هاو پس از اولین حمله قلبی در سال 2017. "این یک چیز شخصی برای او" ششم می گوید. "پس از اتمام آن است که یک معامله بزرگ است."

در حال حاضر دو ماه پس از هاو مرگ در خانه جدید خود را در Lake Placid, فلوریدا, آهنگ به معنای چیزی متفاوت یک بار دیگر.

ششم اذعان می کند او نمی تواند گوش دادن به "رفتن به خانه" برای تقریبا یک هفته پس از هاو درگذشت. آنها می خواهم شناخته شده هر یک از دیگر از سال 2009 و ششم co-نوشت و تولید هاو 2010 آلبوم "سیرک نوار."

"وجود دارد بسیار غم" ششم می گوید: در مورد شنیدن این آهنگ پس از آن. "من فکر کردم در مورد شعر و تلاش برای تصور کنید آنچه که او فکر می کرد زمانی که او آن را نوشته است و زمانی که او خواند آن است.

"این به طور طبیعی دشوار است زیرا من می دانستم که به این سوالات پاسخ داده نشده بود. و من نمی خواهم که."

هاو و ششم در نهایت به پایان رسید آهنگ میکس در ژانویه 2019 در ششم را Mockingbird Studios در تایلر ، این بود آخرین جلسه با هم.

ما به عنوان خوانده شده Q&A از 2019: بد شرکت Brian Howe مذاکرات در مورد حمله قلبی که چرا او را ترک گروه جدید Nashville, حرفه ای, و غیره.

مدت کوتاهی قبل از مرگش هاو صحبت شده بود به ششم در مورد انتشار آهنگ بعد از این سال.

آن را فقط یک آهنگ برای آنها ششم می گوید. این آهنگ.

"ما می دانستیم که آن را برای رفتن به این مهم بعدی آهنگ" ششم می گوید. "ما همیشه می دانستیم که میخوام اجرا خانه."

Easton امید "رفتن به خانه" و دیگر آهنگ های آینده کمک خواهد کرد که مردم بهتر درک هاو و موسیقی خود را. هاو شرکت نوشت و ثبت چهار طلا و پلاتین-فروش آلبوم استودیویی با شرکت بد اما او هرگز یافت که در همان سطح از موفقیت به عنوان یک عمل انفرادی.

"برایان بود بسیار دستکمگرفتهشده هنرمند" ایستون می گوید. "تصدی خود با شرکت بد شد بسیار موفق بود اما نه بدون آن نشیب و فراز زندگی.

"به هر دلیل بد شرکت به عنوان یک گروه نمی خواهم به اذعان سهم برایان ساخته شده است که شرم آور است. من هرگز احساس او شناخت او سزاوار."

اما چند دهه بعد از اوج بد, شرکت هاو هنوز هم می تواند خیره با صدای او و خود آهنگ ها, Easton می گوید. و آن را فقط به عنوان واقعی برای "رفتن به خانه."

"او واقعا صدای عالی و حتی بعد از این همه سال می تواند تحویل در مرحله هر بار که او انجام," او می گوید. "آهنگسازی خود بسیار قوی بود.

"او تا به حال یک هدیه برای ملودی. و شگفت آور به اندازه کافی اگر شما گوش دادن به انفرادی خود را در فروشگاه های ballads شاید برخی از به یاد ماندنی ترین."

"رفتن به خانه" منتشر خواهد شد برای جریان و یا خرید جمعه در یوتیوب, Spotify, اپل, موسیقی Deezer ، iTunes و دیگر رسانه ها. برای اطلاعات بیشتر facebook.com/BrianHoweRocks.

اتصال با این خبرنگار: چارلز Runnells (Facebook), @charlesrunnells (توییتر) @crunnells1 (Instagram)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب