بوستون و بیمارستان و شروع به دنبال در چگونه که مسئولیت رسیدگی به بدن هنگامی که مردم شروع به مرگ سریع تر از morgues می توانید مسئولیت رسیدگی به

شهردار والش گفت: امروز مسئولان شهرستان مشغول به کار شده اند با بیمارستان های محلی در یک برنامه در مورد چگونه ب

توسط ABDOOSNEWS در 19 فروردین 1399

شهردار والش گفت: امروز مسئولان شهرستان مشغول به کار شده اند با بیمارستان های محلی در یک برنامه در مورد چگونه به طور موقت ذخیره بدن زمانی که مردم شروع به در حال مرگ تعداد بیشتری از Covid-19.

والش ارائه جزئیات اما گفت که بر خلاف در شهر نیویورک هیچ کس صحبت کردن در مورد به طور موقت ذخیره سازی آنها را در ترانشه در پارک های عمومی - به هر, پاسخ, آن خواهد شد و دور از انظار عمومی ،

از دیروز بوستون تا به حال 19 مرگ و میر مربوط به Covid-19 اما به ویژه در طی چند هفته آینده وجود دارد رفتن به "لا ot بیشتر و از دست دادن زندگی" والش گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در خارج از شهرستان سالن.

مارتی مارتینز والش رئیس بهداشت و خدمات انسانی گفت که او امیدوار است برای انتشار داده های نژادی و قومی تفکیک Covid-19 اعداد در عرض چند روز. او گفت که در حالی که این شهرستان دارای اطلاعات دقیق در محله که در آن مردم آزمایش مثبت زندگی می کنند آن را تنها نژادی و قومی داده ها در حدود نیمی از حدود 2000 مورد تأیید در بوستون است.

مارتینز اضافه شده که تا به امروز مورد آزمایش نشان داده است حدود 200 مورد در میان بوستون بی خانمان جامعه است. او گفت که برخی از پناهگاه تا به حال "تست" است و در حدود 30% از افراد مورد آزمایش مثبت بود - اما او تاکید کرد که بسیاری از افرادی که آزمایش مثبت نشان داد هیچ نشانه ای ندارند.

والش گفت که پلیس در حال قدرت برای شکستن گروه از مردم در پارک های محلی و یا در خیابان اما در ادامه به این امید که مردم به طور داوطلبانه فاصله خود را بدون نیاز به پلیس انجام آن برای آنها. او گفت: جرم به نظر می رسد در بوستون در ماه گذشته با دستگیری پایین 21 درصد است. اما او اضافه کرد که هر کسی در خانه احساس می کند که نا امن باید با 911 تماس بگیرید.

والش خطاب millennials و به ویژه; گفتن آنها را آنها مصون نیست و حتی اگر آنها نمی مریض آنها می تواند گسترش بالقوه کشنده ویروس به پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ - پس از شستن دست های خود را, کودکان و نوجوانان و پوشیدن ماسک در خارج و اقامت شش فوت دور از سایر افراد است.

والش افزود که هر گونه کارکنان بهداشتی درمانی که دریافت بلیط در حالی که پارکینگ در نزدیکی شغل خود را می توانید بلیط لغو با ارسال آنها را به پارکینگ کارمند با یک توجه داشته باشید. او گفت این است که عطف به ماسبق بیش از چند هفته گذشته و همچنین اضافه شده اما این اعمال نه به بلیط برای پارکینگ در مقابل شیرهای یا نقص در فضاهای جز در مورد دوم برای افرادی که دارای نقص پلاکارد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب