سیاه, آب قلیایی ممکن است کمک به شما در مبارزه با ویروس

توسط Puja GuptaWe هستند و در میان همه گیر جهانی است که باعث پریشانی در میان مردم در مورد سلامت خود و رفاه. اگر

توسط ABDOOSNEWS در 25 تیر 1399

توسط Puja Gupta

We هستند و در میان همه گیر جهانی است که باعث پریشانی در میان مردم در مورد سلامت خود و رفاه. اگر چه اجتماعی فاصله و نگهداری از بهداشت شخصی موثر مقابله با اقدامات به گسترش این بیماری دانشمندان در سراسر جهان شده اند و یقین بیان کرد که سالم و رژیم غذایی متعادل همراه با ورزش منظم می تواند یک ابزار موثر برای ایمنی ساختمان در برابر ویروس. به بدن ما بهتر آماده برای مبارزه با ویروس مرگبار بسیاری از مردم با تکیه بر درمان های خانگی و سنتی تنفس روال ورزش ها مانند یوگا به حفظ رفاه و افزایش سیستم ایمنی بدن خود را.

اگر چه وجود دارد بسیاری از محصولات موجود در بازار امروز است که به خوبی با وقف آلی خوبی برای ترویج بهتر بودن یک محصول ضروری است که همه طبیعی قلیایی آب سیاه است که یک مقدار pH 8.5+ و شامل بیش از 70 به طور طبیعی در مواد معدنی اتفاق می افتد اشاره می کند Aakash مبلمان پایدار بنیانگذار & MD در AV آلی LLP.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

"این مواد معدنی به طور طبیعی سیاه رنگ می دهد که آب آن به رنگ سیاه و سفید برای حفظ میزان طبیعی بدون مواد شیمیایی اضافه شده به محصول. سلامتی برادری از جمله پزشکان و مربیان تناسب اندام و چشمه های معدنی است ardently استقبال از ظهور آب قلیایی در بازار با توجه به آن متعدد مزایای بهداشت و درمان," او می گوید.

From immunity booster to detoxifier: Benefits of black alkaline water
بالا قلیایی محتوا به طور طبیعی باعث کاهش اسیدیته. Pixabay

 

پس چگونه است که آب قلیایی متفاوت از آب به طور منظم?

مبلمان پایدار پاسخ: "به طور طبیعی حاوی مقدار pH بالا که باعث کاهش اسیدیته ناشی از عوامل متعدد مانند عدم تعادل رژیم غذایی نامناسب روال ناکافی مایعات و مختلف از جمله عوامل. آن بالا قلیایی محتوا به طور طبیعی باعث کاهش اسیدیته.

"آب قلیایی نیز تضمین می کند برتر و پایدار آبرسانی به میزان بیشتری از آب به طور منظم و برای یک دوره بسیار طولانی از زمان. این نه تنها نگه می دارد و بدن پر انرژی در طول روز بلکه در عمل به عنوان یک ابزار موثر به منظور توسعه یک پاسخ ایمنی قوی در برابر بیماری است."

مردم امروزه مصرف مقدار زیادی از تقلبی و ناسالم مواد غذایی طبیعی و فرآوری شده حاوی آفت کش ها حشره کش ها و کودهای شیمیایی است که سموم در جریان خون ما است. نه به ذکر است این سموم مختلف منتشر شد که در جریان خون با توجه به آب و آلودگی هوا. این سموم می تواند باقی می ماند در خون برای مدت طولانی از زمان نتیجه گیری بدن در معرض خطرات جدی بهداشتی و بسیاری از بیماری ها.

"غنی و محتوای مواد معدنی از آب قلیایی شکسته شدن این سموم در سلول های را تسهیل و حذف آن از bloodstreams موثر تر به طور طبیعی و به طور منظم. سم زدایی پایدار بهره مند شوند که آب قلیایی عطا در بدن توسط پاکسازی آن از ناخالصی های مختلف که تجمع در داخل آن در طول زمان" مبلمان پایدار می گوید.

From immunity booster to detoxifier: Benefits of black alkaline water
در اجرا دیگر مصرف آب سیاه می تواند به ترویج یک ذهن سالم و بدن است. Pixabay

علاوه بر سم زدایی یکی دیگر از مزایای زیادی است که آب قلیایی فراهم می کند که "افزایش سوخت و ساز بدن است که گسترش آن به بدن".

همچنین بخوانید: حدود 80 درصد بر اساس صفحه اصلی Beedi کارگران زندگی در مناطق روستایی: مطالعه

"مختلف وجود دارد که مواد مغذی موجود در مواد غذایی که بدن ما گاهی موفق به شکستن موثر است. طبیعی مواد معدنی موجود در آب قلیایی فوق العاده افزایش جذب و فرآوری تمام مواد مغذی موجود در مواد غذایی مصرف کنیم. این کمک می کند تا بدن به نحو احسن شکستن مواد مغذی مختلف و جذب تمام خوبی برای ساخت قوی و غنی شده از سیستم ایمنی بدن است."

آب قلیایی بنابراین ممکن است احیای طبیعی ما عملکردهای بدن که به نوبه خود کمک می کند تا افراد به تجربه بسیار افزایش حس هوشیاری از طریق بهبود سوخت و ساز بدن, سم زدایی و پایدار میماند.

علاوه بر این در دیگر اجرا مصرف آب سیاه می تواند به ترویج یک ذهن سالم و بدن کدام بهتر است مجهز به دفع کردن بیماری است. در برابر خطر ناک مانند در حال حاضر زمانی که تمام جهان در حال تلاش برای مقابله با تاثیر شدید از رمان coronavirus قلیایی آب سیاه ارائه واقعی وعده نسبت به مبارزه با ویروسی انتشار. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب