دوچرخه کسب و کار پررونق در لی ذغال سنگ پس از coronavirus همه گیر شروع

دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 18 سال 2020یک پالت از 10 دوچرخه نشسته در پارکی

توسط ABDOOSNEWS در 29 اردیبهشت 1399

یک پالت از 10 دوچرخه نشسته در پارکینگ در مقابل فورت مایرز بازحمت حرکت کردن دوچرخه فروشگاه آماده بود به داخل خانه آورد. شمع تا به حال سه جعبه از دوچرخه های انباشته شده در بالای آن وجود دارد و دو جعبه در پیاده رو کنار آن است.

دور نیست در بهشت, دوچرخه, دوچرخه های جدید نیز حمل به فروشگاه. آنها ساخته شده اند و نورد از وجود بیش از حد گاهی اوقات در همان روز. این فروشگاه به فروش می رسد بسیاری از دوچرخه های در حال اجرا خارج از بورس.

و تامین کنندگان شروع به اجرا از سهام.

در سراسر جنوب غربی فلوریدا, صحنه مشابه بوده است.

در حالی که مغازه ها هنوز هم دوچرخه برای فروش, انتخاب, به خصوص از ارقام و "آسایش" دوچرخه کاهش یافته اند.

در میان یک بیماری همه گیر کوروناویروس که منجر به اقامت در خانه, منظور, افزایش بیکاری و افزایش سطح اضطراب یک بوم برای دوچرخه فروش و تعمیرات آغاز شده است.

"زمانی که فرماندار شروع به صحبت در مورد تعطیل بودیم و عصبی گفت: Lynne تیز صاحب بهشت دوچرخه که نقل مکان کرد Jan. 1 به محل جدید خود در 7949 دنی درایو مجموعه 110. اما به عنوان تیز آموخته دوچرخه تلقی می شد در فلوریدا به خدمات ضروری است. فروشگاه او و یکی در کیپ کرال می تواند باز بماند.

"البته آن را تسکین بود برای ما کارکنان" تیز گفت.

و پس از آن ... بوم.

"واقعا از آن روز" تیز گفت: "این فقط دیوانه رفت. هر دو با فروش و خدمات. تقاضا برای دوچرخه های جدید فقط باور نکردنی است. وجود دارد سواران جدید در آینده است. و یا آنها نمی زده در 20 سال و در حال حاضر آنها می خواهند به دوچرخه سواری. وجود دارد برخی از خوب است که از این."

در طول دو سال گذشته بالغ تفریحی دوچرخه فروش رسید با 121 درصد در ماه مارس با توجه به فروش اطلاعات وارد شده توسط گروه NPD یک تحلیلگر صنعت. کودکان و دوچرخه سواری BMX افزایش فروش 56 درصد و دوچرخه ثابت افزایش فروش توسط 170% با توجه به داده ها.

"این قطعا اتفاق می افتد در سراسر کشور به غیر از چند مناطق که در آن مغازه ها دوچرخه مجاز به باز گفت:" استیو Frothingham اجرایی سردبیر دوچرخه خرده فروش, صنعت و تجارت, مجله. "اما به طور کلی شده است که رونق در سراسر کشور برای خدمات و فروش به خصوص از بچه های دوچرخه و آنچه ما تماس بگیرید خانواده دوچرخه. نسبتا مقرون به صرفه بزرگسالان دوچرخه. هر چیزی به زیر 1000$. به حدی است که شده است وجود دارد کمبود. خرده فروشان با داشتن مشکل گرفتن آنها از تامین کنندگان خود را بیش از دو هفته گذشته."

Frothingham مشخص سه دلیل برای افزایش.

"یک خانواده است," او گفت:. "بچه ها از مدرسه به خانه. Afterschool ورزشی لغو شده است. دوچرخه سواری باقی مانده چیزی است که کودکان و نوجوانان می توانید با پدر و مادر خود را.

"یکی دیگر از چیزی است که تناسب اندام است. ورزشگاه بسته شده است. این که آیا شما یک محیط داخلی کلاس تناسب اندام و یوگا و یا دوچرخه سواری در, مردم در حال نگاه کردن به دوچرخه سواری خارج از ورزش است.

"نکته سوم آن بستگی به جایی که شما هستند و مردم به دنبال دوچرخه سواری به صورت اساسی حمل و نقل به دلیل آنها نمی خواهند به در اتوبوس یا مترو و یا حتی یک بارگذاری چرا که آنها احساس نمی امن است. بدیهی است که وابسته به جایی که شما هستند."

در Lee County, جانباز دوچرخه فروشندگان like Mike حلم از فورت مایرز Cyclery, خاموش ایالات متحده 41 و تپه خیابان و لایحه Wallstedt از مسیر دوچرخه در 8595 کالج پارک وی در کالج پلازا مرکز خرید در جنوب فورت مایرز در تماس هستند این بزرگترین دوچرخه رونق در تقریبا 50 سال و شاید بزرگترین دوچرخه رونق در تاریخ است.

"این یک مشکل" حلم گفت. "سرویس است باور نکردنی است به عنوان به خوبی. ما باید شش تا 10 و گاهی 15 تا 20 و گاهی اوقات حتی 30 دوچرخه برای سرویس در یک روز."

در حالی که اکثر مغازه ها باید کارهای عقب افتاده از خدمات درخواست و مصرف یک هفته تا 10 روز برای تکمیل آنها حلم و مغازه خود را حفظ کرده یک روز خدمات بازسازی. این به این معنی او اغلب کار کرده است تا 12 ساعت روز ماندن در مغازه ها بعد از آن بسته به پایان تعمیرات برای روز بعد.

"وجود دارد سه نفر از ما" حلم گفت. "ما می مانم به عنوان اواخر به عنوان آن طول می کشد برای دریافت آن انجام می شود. ما 15 دوچرخه آمد که در درب این صبح است. این واقعا تنها راه شما می توانید اقامت جلوتر از آن و نه باید به فروشگاه دوچرخه."

Wallstedt پدر باز یک رالی نمایندگی در سال 1974 در فورت مایرز. آن تکامل یافته و به مسیر دوچرخه.

سال اصلی فروشگاه افتتاح شد همزمان با اوج اواسط 1970s کمبود گاز که تنظیم کردن آن بی سابقه ای افزایش فروش دوچرخه ثابت.

"وجود دارد یک رونق واقعی در خرید و فروش مربوط به نفت کمبود" Frothingham گفت. "اما همچنین متولدین شد تبدیل شدن به بزرگسالان و به دنبال بزرگسالان دوچرخه. قبل از مردم بودند سوارکاری کودکان و نوجوانان دوچرخه. که یک رونق در خرید و فروش. بسیاری از تایمر در حال مقایسه این برای آن است."

تفاوت در این است که در حال حاضر وجود دارد بیش از تقاضا از نفت به دلیل سفر است اما ورزشگاه بسته شده اند و شده است وجود دارد کمی برای انجام.

Wallstedt گفت: او هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به این.

"شلوغ ترین فصل ما تا به حال," او گفت:. "من می توانم بگویم ما در حال فروش از موجودی ما و این صنعت گسترده است. ترین دوچرخه مغازه ها به فروش می رسد از طریق موجودی خود را.

"ما شده است سفارش دوچرخه در تمام طول. ما تا به حال جایگزینی موجودی از طریق خط لوله در تمام طول. ما شاهد این اتفاق می افتد. اما از سوی دیگر تولید کنندگان پیش بینی نیست این اتفاق می افتد و آنها را اجرا کرده ام از موجودی. Cannondale و تخصصی آنها عملا از دوچرخه."

بیشتر بدانید: Seagate گروه توسعه به نظر می رسد برای حفظ رونق با NeoGenomics پروژه

بدون بسیاری از دوچرخه های جدید برای خرید سواران rummaging از طریق پارکینگ و سایبان گرفتن دوچرخه است که نادیده گرفته شده است برای ماه ها یا حتی سال ها است که باعث افزایش درخواست خدمات گفت: جاستین Hanneken مشتاق سوار و مدیر اجرایی به پایان می رسد از زمین دوچرخه سواری, دوچرخه سواری یک مسیحی ماموریت سازمان است که افزایش بودجه باعث می شود در سراسر جهان از طریق دوچرخه سواری.

Hanneken خواست کسانی که جدید و یا بازگشت به دوچرخه سواری به اقدامات احتیاطی. پوشیدن کلاه ایمنی و ترافیک گفت: به عنوان جاده ها به کسب و کار به عنوان معمول است.

گرگ Pelican منطقه ای مدیر بازاریابی برای بازحمت حرکت کردن دوچرخه فلوریدا است که پنج فروشگاه در جنوب غربی فلوریدا گفت: ایمنی شده است نگرانی با تماس کوتاه بین دوچرخه فروشندگان و خریداران است.

"ما ساخته شده برخی از ویدئوها هدفمند در مبتدیان به توضیح تایر تورم و بحث در مورد تغییر, پیدا کردن صندلی سمت راست ارتفاع" مرغ سقا گفت. "قبل از COVID ما به طور معمول به عنوان زمان زیادی به عنوان مورد نیاز در فروشگاه تدریس و آموزش است."

در خط ساحلی Cyclery در 10654 استعماری بلوار در فورت مایرز در تقاطع با محبوب دوچرخه سواری مقصد Treeline خیابان مالک بن Eastburn تا به حال کوتاه خود ساعت از 9 صبح تا 4 بعد از ظهر روزهای دوشنبه از طریق شنبه ها 10 صبح تا 2 بعد از ظهر به وقت بیشتری برای کار در تعمیرات و سعی کنید و قرار گرفتن در معرض محدود به کوروناویروس. او پس از گسترش آن ساعت به ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر روزهای هفته و ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر شنبه. او محدودیت در-مشتریان فروشگاه به دو در یک زمان.

"ما باید پنج یا شش نفر در خارج از انتظار در یک شنبه مایل به دریافت" Eastburn گفت. "ما به راحتی می تواند به 20 نفر در اینجا اگر ما می خواستیم.

"برندهای برتر در حال فروش است. من می خواهم بگویم ما به فروش می رسد از 80 درصد از ما به راحتی دوچرخه. در حال حاضر تقاضا نبود که در آن چهار هفته پیش. اما ما هنوز هم مردم در آینده به دنبال دوچرخه که در دسترس نیست. آنها در دسترس نخواهد بود تا اواسط ماه ژوئن حداقل. ما هنوز شاید 80 دوچرخه در اینجا. آنها نه تنها دوچرخه ای است که مردم به دنبال."

بیشتر: Coronavirus: Ron DeSantis می خواهد pro ورزش لیگ برای تمرین بازی در فلوریدا

مغازه ها نمی خواهید برای به اشتراک گذاشتن آمار فروش اما قول خود را در سال بیش از فروش سال حدود دو برابر شده است.

"ما آشغال پر است هر هفته از دوچرخه جعبه." Wallstedt گفت. "ما زباله آشغال سرشار با تمام بسته بندی است که می رود همراه با این. آخر هفته گذشته ما تا به حال یکی دیگر از بنر روز است."

از اواسط دهه 1970 دوچرخه فروش رونق کامپیوتر و بازی های ویدئویی نگه داشته اند بسیاری از کودکان که مایل به سوار دوچرخه.

"در آن زمان یک نسل از کودکان و نوجوانان از دوچرخه سواری" Wallstedt گفت. او امیدوار است که در این عصر جدید به ارمغان می آورد آنها را به عقب.

"یک چیز من امیدوارم که آمریکایی ها از این است که آنها کشف دوچرخه سواری به عنوان یک ورزش و به عنوان یک فعالیت" Wallstedt گفت. "ما استفاده می شود به حدود 6000 مغازه دوچرخه. ما را به حدود نیمی که در حال حاضر. من امیدوارم که آنها ترکیب cyclery به روال ورزش خود. من امیدوارم که پس از این همه گفته و انجام داده است که این کشور در عشق سقوط با دوچرخه سواری دوباره."

اتصال با این خبرنگار: David دورسی (Facebook), @DavidADorsey (توییتر).



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب