بزرگترین غذای آماده از مسابقه دوم: نگه داشتن میکروفن بر روی بازیکنان یک بار PGA Tour رزومه

کریگ Dolch ویژه به TCPalmمنتشر شده 12:37 PM EDT 26 مه سال 2020حوب ساند – قبل از روز یکشنبه بازی: قهرمانان برای

توسط ABDOOSNEWS در 7 خرداد 1399

حوب ساند – قبل از روز یکشنبه بازی: قهرمانان برای موسسه خیریه طرفداران در حال تماشا رقابتی گلف فقط یک بار از مدال آوران باشگاه گلف.

آن را در 5 مارس سال 1995 دو ماه پس از آن باز زمانی که جهان شماره 1 Nick قیمت ضرب و شتم مدال بنیانگذاران و جهان شماره 2 گرگ نورمن در "پوسته فوق العاده جهان از گلف" رویداد. نورمن بود که در آینده سختی شکست به نیک Faldo روز قبل در دورال-Ryder باز زمانی که او bogeyed آخرین سوراخ از دست داد و به قیمت چهار عکس پس از 4-بیش از 76 در دوره او co-طراحی شده با پیت رنگ.

وجود دارد شاید از 3000 تماشاگر در دست است که صبح روز دوشنبه در ساحل گنجینه البته با بسیاری از قرار گرفتن در معرض آمدن ماه بعد زمانی که پوسته قسمت پخش شد. و دوباره پخش شد.

یکشنبه تلویزیونی مسابقه در مدال رفت و به یک کمی بزرگتر مخاطبان در Turner Sports: 5.8 میلیون بیننده. ساخته شده است که آن را پربیننده ترین گلف برنامه تلویزیونی در تاریخ تلویزیون کابلی.

بزرگتر از قورت کارشناسی ارشد. به قول ورن Schulich "هرگز در زندگی من ..."

دو دلیل وجود دارد برای سر و صدا رتبه بندی:

  1. درخواست تجدید نظر از آیکون های تایگر وودز و فیل مایکلسون و NFL quarterbacks تام بردی و Peyton Manning ارائه صورت متقاطع با تجدید نظر شود.
  2. طرفداران گرسنگی برای دیدن زندگی ورزشی پس از هر لیگ و یا تور بوده است تعطیل شد 2½ ماه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

مطمئن شوید که آن را کمی عجیب و غریب به دیدن جنگل و مایکلسون پوشیدن شورت بازی در مقابل هیچ fans, روش سوارکاری, تنهایی در souped تا چرخ دستی با هیچ ویلچرهای و میکروفن می خواهم ،

ما نیاز داریم که آخرین بخش.

شنیدن مایکلسون از طریق در عمق توضیح به گوینده-برای-این-روز جاستین توماس بر او چگونه خواهد بازی خود تراشه در سوراخ دوم — با توجه به باران دانه و چرخش بی بها بود.

بنابراین جنگل بود. پس از گوش دادن به مایکلسون yapping در مورد چگونه او تا به حال نوشیدن قهوه بود در مورد "فعال" خود را گوساله و ضربه زدن به یک "بمب" در اولین آستین درایو سوراخ ببر خشگی به دوربین نگاه کرد و گفت: "بله خانم ها و آقایان این است آنچه که من باید برای گوش دادن به هر زمان من با او بازی کند."

فقط بعد از گوینده Charles Barkley تمسخر بردی بعد از وحشتناک شروع به گفتن به او را به 8-handicapper عکس در یک مسابقه بردی در پاسخ holing یک گوه از هفتم fairway برای یک مرغک.

"خورد که چاک!" گفت: بردی که بدون شک کرده به مراتب بدتر در طول شش برنده سوپر باول. تنها ما می تواند هرگز لب خواندن آن نظر که او با پوشیدن کلاه.

عالی بود تئاتر است.

اگر من برای PGA Tour من تقاضا در دوره دسترسی به همه بازیکنان است. در حال حاضر.

بسیاری از آنها نمی خواهید به قطع در طول پنج ساعت دور به دلیل آن را قطع تمرکز خود را. خوب بسیاری از ما ترجیح می دهند به پوشیدن یک ماسک و یا رفتن ماه بدون دیدن عزیزان ما اما پس از آن تقریبا 100 ، 000 آمریکایی درگذشت از coronavirus.

همه چیز تغییر کرده در جهان ما به دلیل COVID-19 و ورزش حرفه ای نیاز به اتصال به یک جدید طبیعی است.

در دوره مصاحبه نمی صدمه دیده PGA Tour قهرمانان. مهم نیست که چه بازیکن می گوید کوتاه گفت: آنچه که باشگاه او را به دلیل وجود دارد هیچ دفاعی در گلف.

زمانی که PGA Tour بازده در دو هفته وجود خواهد داشت بدون تماشاگر برای حداقل چهار وقایع و خیلی کمتر به طرفداران برای آینده قابل پیش بینی. بدون سر و صدای جمعیت اجازه شنیدن بیشتر از بازیکنان و ویلچرهای.

گلف بازان نمی تواند تکیه بر جمعیت حمایت از انرژی آنها را نمی آنها یاد بگیرند که چگونه به بازی بازی در تنهایی ؟ نمی ساخت بیش از 1 میلیون دلار برای برنده شدن در مسابقات گلف به اندازه کافی از یک انگیزه ؟

عدم طرفداران صدمه خواهد گلف بازان حرفه ای در راه های دیگر. مدال عضو بروکس Koepka برای اولین بار بود به نقطه ای از بهترین بازیکنان را شروع به از دست دادن توپ در تور به دلیل وجود خواهد داشت هزاران نفر از طرفداران و مارشال به نگه داشتن چشم در آنها.

این کار از یک مرد است که برنده چهار (و دارای یک جفت دوم-مکان) از گذشته خود 10 رشته.

وجود دارد راه های دیگر بازی تبدیل خواهد شد سخت تر برای بهترین در جهان است.

وجود خواهد داشت نه هزاران نفر از تماشاگران (یا بزرگ grandstands) برای جلوگیری از خطا توپ را از در حال اجرا به خشن خارج از محدوده و یا مجازات مناطق. حتی کمی خارج از خط عکس های زمین خواهد شد در آن نبوده است پایمال توسط طرفداران. و بازیکنان نمی خواهد نیاز به درخواست برای یک قطره اگر خود را کج شات اراضی پشت یک غرفه.

جوانب مثبت را به – خدای من – بازی بازی مانند بقیه از ما.

آیا می شود که خاص ؟

بهترین قسمت در مورد این بازی: قهرمانان برای امور خیریه بود در آن مطرح شده 20 میلیون دلار برای COVID-19 دانست. و فقط شاید آن ارائه یک طرح برای چگونه گلف حرفه ای می توانید تبدیل شدن به حتی بیشتر سرگرم کننده است.

کمتر آرام لطفا.

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن