بهترین روستوران های کرج

اگر که قصد سفر به شهر زیبای کرج را دارید بد نیست کمی هم کافه گردی کنید! کافی شاپ های بسیار خوب و با کیفیتی در

توسط مدیر سایت در 7 خرداد 1402

اگر که قصد سفر به شهر زیبای کرج را دارید بد نیست کمی هم کافه گردی کنید! کافی شاپ های بسیار خوب و با کیفیتی در این شهر وجود دارند که شب گردی در این شهر زیبا را بسیار قشنگ تر می کنند. افراد زیادی را در خیابان ها مشغول صرف قهوه می بینید که با آرامش خاصی در حال نوشیدن هستند. شاید شما هم بخواهید یک کافه خوب را برای خود انتخاب کنید و سریع تر به آن ها بپیوندید. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین کافه های کرج آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

کافه رستوران ماژورل

اگر بخواهیم بهترین کافه کرج را در ابتدای این لیست معرفی کنیم می توانیم از کافه رستوران ماژورل صحبت کنیم. این کافه رستوران که به سبک بسیار زیبا و دلنشینی در فضایی سرسبز دیزاین شده است یک حس خاص از کافه را به شما ارائه خواهد داد که دوست دارید در فضای دنج آن حضور پیدا کنید. کمتر کافه ای در کرج وجود دارد که اینچنین فضایی داشته باشد و به جرعت می تواند با فضاهای مختلفی که دارد به عنوان بهترین کافه ی کرج، در این لیست مقام خود را حفظ کند.

 

 

فضا و آدرس کافه رستوران ماژورل در کرج

فضای این کافه همانطور که باید از یک کافه فوق العاده انتظار داشته باشید دارای سه بخش مختلف می باشد که دارای قسمت های روباز و سرپوشیده می باشد. در داخل سالن این کافه در کرج همان فضای سرپوشیده خودنمایی می کند که البته امکان کشیدن سیگار در آن وجود نخواهد داشت و اگر از بوی سیگار اذیت می شوید می توانید این فضا را برای خود و همراهتان انتخاب کنید.

در قسمت روبرویی کافه که در سمت ورودی آن قرار دارد، میز و صندلی هایی را مشاهده خواهید کرد که فضای خارجی کافه را تشکیل می دهند. این فضا با گیاهان مختلف نمایی بسیار زیبا و دلنشین را ایجاد کرده است

 همانطور که از نام این مجموعه پیداست، به غیر از نوشیدنی، هر نوع غذای ایرانی و فرنگی در منو کافه رستوران ماژورل وجود دارد که اگر برای صرف یک غذا با کیفیت بالا نیز یک کافه دنج می خواهید، باز هم کافه رستوران ماژورل در کرج یک انتخاب مناسب خواهد بود. 

مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان ۱۰۹

۰۲۶۳۳۴۲۴۲۴۴

 

کافه رستوران میراژ

 

یکی دیگر از بهترین کافه های کرج در این لیست، کافه رستوران میراژ می باشد که یکی از خوش ویو ترین کافه های کرج می باشد و منوی بسیار کاملی نیز دارد. فضاهای بسیار متفاوتی که در این کافه وجود دارد، بسیار چشم نواز هستند و هر کسی دوست دارد یک شب استثنایی را به همراه پارتنر خود در آنجا بگذراند.

فضا، ساعت کاری و آدرس کافه رستوران لامیراژ در کرج

آلاچیق هایی به صورت مجزا در این مجموعه برای میهمانان تهیه دیده شده است که در قسمت ورودی این کافه رستوران قرار گرفته اند. همچنین پرسنل بسیار باشخصیت و مسئولیت پذیری در این کافه حضور دارند که به جرعت توانسته اند یکی از دلایل انتخاب این کافه به عنوان یکی از بهترین کافه های کرج شوند.

 این کافه در کرج دارای یک منوی پر و پیمان است و علاوه بر نوشیدنی های متنوعی که قابل سفارش است، می تواند انواع غذاهای فرنگی، دریایی و ایرانی را به همراه انواع پیش غذاها سفارش دهید و در یک فضای شخصی نوش جان کنید.

البته باید به این موضوع نیز اشاره داشت که ممکن است قیمت غذا و نوشیدنی هایی که در این مجموعه سرو می شود، کمی از قیمت کافه های دیگر در شهر کرج گران تر باشد که البته از این مسئله به دلیل کیفیت بالای محصولات استفاده شده در منو می توان چشم پوشی کرد.

 

 

 

کافه میکلانژ

کافه میکلانژ نیز یکی از برترین کافه های کرج می باشد که نام آن نیز برگرفته شده از هنرمندی ایتالیایی است و فضای آن نیز هماهنگ با نام آن بسیار لوکس و هنری طور می باشد. فضای این کافه نسبتا بزرگ است و تقریبا ابعادی همچون یک رستوران دارد. اگر در پیاده رو چشمتان به این کافه بخورد حتما برای داخل رفتن لحظه شماری خواهید کرد زیرا که بسیار ورودی لوکسی دارد و زیبایی آن یک تزیین بسیار زیبا برای شهر خواهد بود.  

فضا، ساعت کاری و آدرس کافه رستوران میکلانژ در کرج

در فضای داخلی کافه میکلانژ اجازه ی استعمال سیگار را ندارید و این کافه برای قرارهای رسمی و خانوادگی بسیار فوق العاده خواهد بود. منوی کافه میکلانژ به عنوان یکی از بهترین کافه های کرج بسیار تکمیل است و همچنین اگر دوستدار غذاهای ایتالیایی هستید، سرو انواع غذاهای ایتالیایی نیز در این کافه انجام می گیرد. اگر حوصله تان هم سر رفت زیاد نگران نباشید زیرا این کافه به غیر از فضای مفرحی که دارد، کتاب و انواع بازی ها را برای مشتریان در نظر گرفته است که می توانید در زمان صرف نوشیدنی خود نیز از آن ها استفاده کنید.

 

 

 

قهوه شوالیه

قهوه شوالیه برترین کافه کرج می باشد که به صورت روباز در حال خدمت رسانی می باشد و اگر شما نیز یکی از علاقه مندان کافه های روباز هستید اصلا نباید فرصت استفاده از این کافه را از دست دهید. در فضای این کافی شاپ بویی فوق العاده از قهوه به مشامتان خواهد رسید که که این نشان از وجود باریستاهای باتجربه در این کافه می باشد.

فضا، ساعت کاری و آدرس قهوه شوالیه در کرج

فضایی که در کافه قهوه شوالیه جریان دارد یادآور یک زمان نوستالژی است و انواع وسایل قدیمی در این کافه به چشمتان خواهد خورد. حیاطی که در وسط این کافه قرار گرفته یک حوض کاشی کاری شده با رنگ آبی فیروزه ای دارد که فواره های آن با ورود مشتریان روشن می شود و یک حس آرامش به روح مثبت کافه داده است. اگر از این کافه دیدن کردید حتما فرصت نشستن در حیاط را از دست ندهید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن