بهبود(بهبود) کاناپه بادی شما در 3 روز

کاناپه های بادی محصولاتی جدید و جذاب هستند که با بهره گیری از ساختار های گوناگون و همین طور با طراحی هایی شبی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

کاناپه های بادی محصولاتی جدید و جذاب هستند که با بهره گیری از ساختار های گوناگون و همین طور با طراحی هایی شبیه به کاناپه های معمولی و موجود در بازار تولید و عرضه شده اند. در ارتباط با تحمل وزن کاناپه های بادی هم باید به این مسئله اشاره کنیم که با توجه به این که طیف گسترده ای از کاناپه های جدید موجود در بازار بیشتر با ساختار تخت خوابشو تولید و عرضه می شوند ، اصولا تحمل وزن بالایی را دارا هستند. ساختار اصلی این محصول دقیقا یک کاناپه با توان تحمل وزن بالا بوده که قادر است وزنی بالغ بر 200 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل کند. کاناپه بادی تخت شو دارای ضخامت بالایی می باشد به گونه ای که تحمل وزن تا 200 کیلوگرم را به خوبی می تواند ساپورت کند. همچنین از دیگر ویژگی های این مبل ها آن است که می توان این محصول را با استفاده از پمپ های برقی به آسانی باد نمود. استخر و یا دریا و دریاچه تفاوتی برای استفاده از این محصول ندارد. محصول به تمیزی روز اول برای شما قابل استفاده خواهد بود.

​This  data has ​be᠎en ​done ​wi​th G᠎SA C​ontent G en er at or DEMO.

استفاده از کاناپه های تخت شو اینتکس کاربرد بسیار زیادی دارند، شما در منزل می توانید در جلوی تلویزیون با خیالی آسوده و بدون ایجاد خستگی در بدن تا چند ساعت راحت به تماشای آن مشغول شوید. رویه این کاناپه بادی در بخش نشیمنگاه و تکیه گاه کاملا مواج بوده که با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و بدنه محصول از تعریق بدن افراد در زمان استفاده اجتناب به عمل خواهد اورد. بر روی بدنه این کاناپه بادی تخت شو تعداد 3 عدد دریچه باد تعبیه شده تا بتوانید از این طریق محصول خود را در زمانی کوتاه راه اندازی و یا جمع اوری کنید. در صورتی که به شکل ظاهری محصول دقت نمایید متوجه می شوید در قسمت دسته های کاناپه در قسمت چپ و راست 2 محفظه تعبیه شده که می توان برای نگهداری و قرار دادن لوازمی مانند گوشی موبایل ، بطری آب ، کنترل TV و یا گیرنده های دیجیتال و اقلام و لوازمی مشابه آن استفاده کرد. بعد جعبه را باز کنید و کاناپه بادی را پهن گنید و توسط پمپ باد که از قسمت پمپ های باد اینتکس سفارش می دهید تمام محفظه های را باد کنید و از کاناپه بادی خود لذت ببرید.

هم چنین وجود امکاناتی نظیر بهره مندی از پمپ باد ، ساک حمل و همین طور محفظه نگهدارنده بطری آب بر روی محصول و یا داخل باکس این کالاها باعث شده تا شما انتخابی کامل را انجام دهید. اولین بخش از این مقاله را به بررسی ساختار و نوع طراحی کاناپه های بادی اختصاص داده ایم. بدنه کاناپه بادی به گونه ای طراحی شده که در هنگام نشستن بر روی کاناپه تمامی قسمت های بدنه پوشش داده میشود و در بهترین حالت قرار میگیرد . بدنه اصلی این محصول از جنس پی وی سی با روکش جیر بوده تا شما از طول عمر بالای کاناپه بادی خود کاملا آسوده خاطر باشید. با خیالی آسوده آن را به حالت تخت یا تشک تبدیل نمایید و روی آن بنشینید و یا دراز بکشید. یک حس تکرار نشدنی را با این محصول تجربه می کنید که بدون شک مشابه آن را تا به آن لحظه احساس نکرده بودید.

کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس مدل 68566 که در فروشگاه سعید اینتکس عرضه شده دارای گارانتی رسمی بوده تا شما بدون نگرانی برای خرید خود اقدام نمایید. فروش مبل بادی اینتکس با قیمت ارزان و فروشگاه اینترنتی انواع مبل بادی طبی با تخفیف واقعی و قیمت مبل بادی ، صندلی بادی و مبل بادی یکنفره و دو نفره, مبل بادی تک نفره و سه نفره ، مبل بادی تختخواب شو و مبل بادی بزرگسالان و صندلی بادی کودک با برند اینتکس ، انواع مختلف مبل بادی چرمی و برزنتی, مبل بادی intex, مبل بادی طبی , صندلی بادی با قیمت ارزان، مبل بادی راحتی و مبلهای بادی مخملی و ضد تعریق, در رنگ های گوناگون با قیمت ارزان و شرکتی با تخفیف ویژه ، در فروشگاه اینترنتی مبل بادی, شرکت ایلی تویز نمایندگی فروش مبل بادی در ایران همراه با گارانتی اصل بودن و خدمات پس از فروش, برای مشاوره و خرید اینترنتی و حضوری مبل بادی با مرکز خرید مبل بادی اینتکس تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن