تبدیل شدن به یک عضو از هوستون مطبوعات و کمک به ما در ادامه به ظرف غذا اخبار

هوستون رستوران retooled خود را تبدیل شدن به کارشناسی ارشد از بایگانی اطلاعات در مورد آنچه به نظر می رسید مانند

توسط ABDOOSNEWS در 21 فروردین 1399

هوستون رستوران retooled خود را تبدیل شدن به کارشناسی ارشد از بایگانی اطلاعات در مورد آنچه به نظر می رسید مانند یک لحظه متوجه. برخی تمدید ارائه خود را به فروشگاه های مواد غذایی محلی برای اولین بار. دیگران در حال حاضر فروش شراب و آبجو از درب به عنوان طولانی به عنوان یک غذا سفارش متصل است. چند مواد غذایی کمک کرده و پول به خارج-از-کار کارکنان صنعت.

Houston مطبوعات انجام داده است کمی retooling خود را به نگه دارید تا با آخرین تحولات. در میان این تغییرات این است که حرکت ما سالانه منو از منوهای® رویداد مزه به سپتامبر 1, فقط مطمئن شوید که هر کس می تواند وجود داشته باشد.

بروک Viggiano شده است نگه داشتن خوانندگان به روز در takeout و گزینه های تحویل هفته ای به تعطیلات آخر هفته و روز به آینده است. نه به ذکر است او راهنمای جامع در مورد آنچه در دسترس برای شام عید پاک.

Lorretta دکتر ruggier تبدیل کرده او را دهانه و بسته نمودن ستون ها به مجموعه ای از آنچه مساحت رستوران ها انجام می دهند به رفتن نگه دارید و همچنین به عنوان نگه داشتن ما را مطلع آنهایی که در حال گرفتن یک استراحت در حالی که برای.

کارلوس براندون منتقل شده از بررسی خود از کباب و پیتزا را به بایگانی اطلاعات از همه نوع در سراسر منطقه هوستون.

و اریکا Kwee نگه داشته است ما رفتن با دندان شیرین و امروز گیاهی takeout امکانات.

در 19 مارس ما راه اندازی عضویت درایو برای هوستون مطبوعات با هدف ثبت نام 1,000 خوانندگان است که شما را کمک مالی به ما به طوری که ما می توانیم نگه داشتن نشریه ما رفتن ما را قادر می سازد به پرداخت نویسندگان و عکاسان که شما را به پوشش منطقه ما.

هدف ما این است برای پیدا کردن 1,000 خوانندگان که شما توافق می کنید برای ایجاد سالانه یا ماهانه کمک به مطبوعات 30 آوریل. در عوض شما به طور کامل آگهی رایگان و آنلاین تجربه خواندن همراه با دانش است که شما به کمک نگه داشتن مستقل روزنامه نگاری زنده است.

ما نویسندگان و عکاسان مشغول به کار سخت برای حفظ هوستون رستوران و مواد غذایی در جلو و مرکز در طول این زمان کاهش تماس با ما به دلیل coronavirus. در حال حاضر ما در حال درخواست از خوانندگان ما برای کمک کمی به طوری که ما می تواند همچنان به انجام درست آن. چند تن از شما را امضا کرده اند و تبدیل شدن به یک عضو از اهدا کننده برای ما بود. ما می خواهم ممنون اگر بیشتر از شما به آنها پیوست.

بنابراین ما می توانید تمام تاریخ در جشن فرهنگ غذایی است که در هوستون.

با تشکر از شما.

مارگارت داونینگ
Editor-in-Chief



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن