بازوبند شنا - آنها آمار در واقع معنی چیست؟

بازوبند شنا بادی اینتکس بزرگ یکی دیگر از محصولات بادی کاربردی اینتکس بوده که در دسته بندی لوازم شنا و تفریحات

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بازوبند شنا بادی اینتکس بزرگ یکی دیگر از محصولات بادی کاربردی اینتکس بوده که در دسته بندی لوازم شنا و تفریحات آبی ایران اینتکس قرار گرفته و دارای ویژگی های مخصوصی بوده که استفاده از آن را بسیار ساده تر کرده است و به همین دلیل لذت زیادی برای کودکان خواهد داشت.این بازو بند شنا بادی مخصوص استفاده کودکان ساخته شده و مناسب برای کودکان 6 تا 12 سال بوده که برای این کار ابعاد مناسبی داد.این ابعاد شامل طول :30 سانتی متر و عرض 16 سانتی متر می باشد و اندازه مناسبی برای کودکان بوده و به دلیل فری سایز بودن به راحتی قابل استفاده می باشند.این بازو بند اینتکس دارای طراحی ساده ای بوده که به رنگ نارنجی می باشد و روی آن لوگوی شرکت اینتکس به چشم می خورد.در مورد طراحی این محصول باید گفت که در بدنه ی این بازو بند های کودک دو عدد محفظه باد قرار داده شده که از این طریق می توانید آنها را باد کنید و نیازی به پمپ باد برای این کار نخواهد بود و با دهان نیز می توانید این کار را انجام دهید. Th᠎is da᠎ta h as be​en written with t he ​help of G SA C​onte​nt Gener at​or Demov᠎er si​on.

بازوبندها یا به صورت کاملا بادشونده دورتا دور دست کودک را پوشش می دهند یا دارای دو وجه بادشونده و یک وجه بدون باد و ساده هستند که زیر بازوی کودک قرار می گیرد که در این صورت آزادی بیشتری برای حرکات دست ها در آب وجود دارد. این محصول از وینیل ساخته شده است و دوام بسیار خوبی دارد ، در برابر رطوبت مقاوم است و در صورت صدمه نزدن با اجسام تیز می توان سال ها از آن استفاده کرد . جنس بازوبند بادی از پی وی سی بوده و بسبار مقاوم می باشد. این بازوبند شنا از جنس پی وی سی ضد حساسیت، ضد آب، مقاوم و انعطافپذیر ساخته میشود. در ایران اسپورتر ما برای ایمن نگه داشتن کودکان در آب ماموریت داریم تا با ارائه طیف گستردهای از وسایل کمک شنا مانند بازوبند و جلقه شنا در اندازه های مختلف و تنوع جنس و طرح و نیز گروه های سنی دسته بندی شده، اعتماد والدین و نیازهای کودکان علاقه مند به شنا کردن و آب بازی را برآورده کنیم. بازوبند شنا اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده که با وجود ضخامت و وزن کم در برابر فشار و دمای آب مقاوم خواهد بود.

بازوبند شنا محصولی است که پس از آسیب دیدن به سادگی قابل تعمیر است و در صورت تعمیر به حالت اولیهی خود باز میگردد. در صورت رعایت این نکته احتمال آسیب دیدن این محصول به حداقل میرسد و کودکان شما میتوانند تا مدتها از بازوبند شنای خود استفاده کنند. بازوبند شنا احتمالاً محبوب ترین و رایج ترین وسیله کمک شنا برای کودکان خردسال و نوپا است. نگهداری از بازوبندهای شنا به سبب کیفیت بالای مواد اولیهشان کار چندان دشواری نیست. بازوبندهای شنا از حجم بالایی برخوردار نیستند و شما میتوانید به راحتی آنان را به کمک یک پمپ دستی باد کنید. صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی ایران (ادامه در فصل بعد). ۴۸-۱۳۴۷ صعود به مرحله نهایی لیگ تهران. جواب مرحله ۷۰ ارسالی از خانم کتایون راه آورد : ۱٫دوشیزه ۲٫ اضافه کاری ۳٫یدک کش ۴٫ پنجه ۵٫دروازه بان ۶٫چایی مرحله ۷۱٫ ارسالی از خانم کتایون راه آورد گوشت . جواب مرحله ۲۸: رشوه.رشوه .

دوستان سلام مرحله ۱۳ سوال آخر رو میشه بگین؟ این صفحه آخرینبار در ۱۳ نوامبر ۲۰۲۲ ساعت ۲۰:۲۷ ویرایش شدهاست. ↑ ۵۳٫۰ ۵۳٫۱ «استقلال در عرصه آسیایی؛ موفقترین تیم تاریخ ایران در آسیا». ↑ «آشنایی با باشگاه پاس». ↑ «نگاهی آزاد به تاریخچه باشگاه استقلال». ↑ ۱٫۰۰ ۱٫۰۱ ۱٫۰۲ ۱٫۰۳ ۱٫۰۴ ۱٫۰۵ ۱٫۰۶ ۱٫۰۷ ۱٫۰۸ ۱٫۰۹ ۱٫۱۰ ۱٫۱۱ ۱٫۱۲ ۱٫۱۳ ۱٫۱۴ «استقلال ۶۶ ساله شد». ↑ "1970 FIFA World Cup Mexico" (به انگلیسی). ↑ "World Cup 1970 Qualifying". ↑ «۴ مهر؛ تولد ۶۵ سالگی تیم استقلال». ↑ ۷٫۰ ۷٫۱ «تاریخچه استقلال». ↑ «به بهانه شصت و چهارمین سال تأسیس استقلال». ↑ ۲٫۰ ۲٫۱ ۲٫۲ «تاریخچه و معرفی باشگاه استقلال (تاج) از تأسیس تیم دوچرخهسواران تا دوبار قهرمانی در آسیا» (PDF). ↑ "Iraj Danaifard" (به انگلیسی). به عنوان بازیکنانی یاد شده که در این سال به تیم شعاع رفتهاند. ۱۳۵۴ عنوان چهارم جام تخت جمشید. حذف در یک چهارم نهایی جام حذفی تهران. نائب قهرمان جام حذفی تهران ۱۳۴۹.

آخرین مطالب