#BacktoWin: LaLiga و Facebook آغاز شمارش معکوس به لیگ بازگشت

Instagram راه اندازی کرده است یک ویژگی جدید برای کاهش قلدری آنلاین. Pixabay Social غول های رسانه ها Facebook و

توسط ABDOOSNEWS در 31 اردیبهشت 1399
instagram
Instagram راه اندازی کرده است یک ویژگی جدید برای کاهش قلدری آنلاین. Pixabay

Social غول های رسانه ها Facebook و Instagram امروز منتشر شد نسخه پنجم از استانداردهای جامعه اجرای گزارش که آهنگ های این شرکت پیشرفت را به نگه داشتن هر دو سیستم عامل امن است. علاوه بر این گزارش Instagram همچنین اعلام کرد ویژگی های جدید ایمنی برای رهبری صنعت در مبارزه با قلدری آنلاین.

"ما می خواهیم Instagram را به یک مکان امن برای خود بیان و ما دائما به دنبال جدید و بهبود یافته راه برای رسیدن به آن است. این نسخه از استانداردهای جامعه اجرای گزارش پیشرفت ما در اجرای سیاست های ما در ده مناطق از جمله از بین بردن محتوا قرار می دهد که ایمنی افراد جوان در معرض خطر و از بین بردن قلدری محتوا. این گزارش نشان می دهد بهبود در چه مقدار از مطالب ما فعالانه پیدا کردن و حذف قبل از آن را به ما گزارش. علاوه بر این ما در حال حاضر اعلام ویژگی های جدید که علامت ادامه تلاش های ما منجر به این صنعت در مبارزه با قلدری آنلاین." گفت: Ankhi داس مدیر سیاست عمومی Facebook – هند جنوبی و آسیای مرکزی است.

مدیریت ناخواسته تعاملات

تیاو ویژگی های جدید کمک می کند تا مردم مدیریت چندین ناخواسته فعل و انفعالات در یک بار و برای مدیریت عجله از نظرات منفی. این پلت فرم است آزمایش توانایی حذف نظرات به صورت فله و همچنین جلوگیری و یا محدود کردن حساب های متعدد است که پست نظرات منفی. بازخورد اولیه است دلگرم شده است و برنامه های رسانه های اجتماعی پیدا کرده اند که این کمک می کند تا مردم به خصوص با بزرگتر موارد زیر حفظ یک محیط زیست مثبت در حساب خود.

mobile
این ویژگی شما را قادر به پاک کردن نظرات به صورت فله و همچنین جلوگیری و یا محدود کردن حساب های متعدد است که پست نظرات منفی. Pixabay

برای فعال کردن این ویژگی در iOS شیر دهید و سپس نقطه چین آیکون در گوشه بالا سمت راست. را انتخاب کنید مدیریت نظرات و انتخاب کنید تا به 25 نظرات به حذف در یک بار. ضربه بزنید و گزینه های بیشتر برای جلوگیری و یا محدود کردن حساب به صورت فله. برای جلوگیری و یا محدود کردن حساب در اندروید را فشار دهید و نگه دارید در یک نظر ضربه بزنید نقطه چین آیکون و انتخاب بلوک و یا محدود کنید.

برجسته نظرات مثبت

منn علاوه بر از بین بردن نظرات منفی در این راه به مردم یک راه آسان برای تقویت و تشویق مثبت فعل و انفعالات. به زودی پلت فرم را آغاز تست دوخته نظرات. این ویژگی به مردم می دهد یک راه برای تنظیم تن برای حساب های خود و تعامل با جامعه خود با سنجاق کردن یک انتخاب تعداد نظرات به بالا از نظر موضوع.

بیشتر بخوانید: وزیر دارایی این اطلاعیه را افزایش MSMEs: ساعت مودی

انتخاب که می توانید برچسب و ذکر شما

Tags و اشاره استفاده می شود به هدف و یا زورگویی به دیگران پس از Facebook و Instagram در حال تنظیم برای قرار دادن کنترل های جدید است که اجازه می دهد تا یک به مدیریت است که می توانید برچسب و یا ذکر شما در Instagram. شما می توانید انتخاب کنید که آیا شما می خواهید هر کس تنها مردم شما به دنبال و یا هیچ کس قادر به برچسب یا ذکر شما در یک اظهار نظر عنوان و یا داستان.

این اطلاعیه می آید در علاوه بر این به Instagram حال تلاش برای تعامل با جوانان در موضوعاتی مانند حساسیت جنسیتی, سلامت روان و قلدری آغاز شد که در شروع سال با eUnlabel هند' ابتکار. در همکاری با Yuvaa یک جوانان رسانه ها و بینش شرکت این شامل یک roadshow به دانشگاه های سراسر کشور برای الهام بخشیدن به مکالمات میان جوانان و آغاز مثبت گفت و گو آنلاین. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب