درد پشت و گردن در حال افزایش در نوجوانان

یکاواسط مدرسه و دانشگاه, تعطیلی بسیاری از نوجوانان حضور در کلاس های آنلاین از صفحه اصلی. نشسته و بدون یک میز م

توسط ABDOOSNEWS در 27 تیر 1399

یکاواسط مدرسه و دانشگاه, تعطیلی بسیاری از نوجوانان حضور در کلاس های آنلاین از صفحه اصلی. نشسته و بدون یک میز مناسب در اشتباه ژست برای ساعت های طولانی را دعوت موقت گردن و کمر درد است که پزشکان در حال دیدن بیشتر و بیشتر از, به تازگی. قابل توجه دولت دربسته ساعت از زمان روی صفحه نمایش برای دانش آموزان مدرسه این هفته است.

ما را دنبال کنید در Facebook به ماندن بگیرید به روز در آخرین اخبار!!

به گفته دکتر Ashwani Maichand ارشد مشاور جراح ارتوپدی در دهلی آپولو طیف بیمارستان بسیاری از شکایت از end-of-the-day کمر سفتی به دلیل انقباض مداوم عضلات پاسچرال. موقت کمر درد و گردن درد مسائل را آغاز برداشت تا در میان نوجوانان به عنوان e-کلاس ها و ابزار استفاده می گرفتن عوارض اسکلتی سلامت کودکان.

"یکی از بیماران جوان دانشجو در حال آماده شدن برای NEET معاینه گزارش ما OPD ، او گله و شکایت ناگهانی صبح زود گردن اسپاسم. او قادر به نوبه خود سر خود را به سمت چپ. در خودروی من آمد به می دانم که او تا به حال گرفته شده آنلاین crash course برای تجدید نظر سریع," او گفت: IANSlife.

Back and Neck Pain on the Rise in Teenagers
موقت کمر درد و گردن درد مسائل را آغاز برداشت تا در میان نوجوانان به عنوان e-کلاس ها و ابزار استفاده می گرفتن عوارض اسکلتی سلامت کودکان. Pixabay

به عنوان در هر مورد, دکتر, دختر جوان در نظر گرفتن یک ساعت از کلاس ها هر روز با مسخره آزمایش و بحث با او آموزگار در رفتن به طور همزمان.

آن را در زمان یک هفته برای بازگشت به حالت عادی با دارو و فیزیوتراپی.

مستند موجب کم تحرک در مردم به خصوص دانش آموزان است. لپ تاپ ها و گوشی های هوشمند تبدیل شده اند و روزانه بخشی از زندگی برای نوجوانان به حضور آنها در کلاس های آنلاین.

یکی دیگر از مشکل عجیب و غریب است که جدید به این گروه سنی – در غیر این صورت مشترک در میانسالی و سالمندان – تعميم يافته است, بدن درد, می گوید دکتر است.

بیمارستان – که teleconsults برای چنین مواردی – دریافت تماس از این مشکلات توسط نوجوانان به طور منظم.

"این است که به دلیل عدم وجود نور خورشید قرار گرفتن در معرض. آن منجر به کمبود ویتامین D باعث استئوپنی. Osteopenic استخوان نمی تواند تحمل کند و حتی تنش نرمال اگر ما اضافه کردن وضعیت بد و نشستن طولانی مدت — نتیجه آشکار است, بدن درد.

Back and Neck Pain on the Rise in Teenagers
یکی دیگر از مشکل عجیب و غریب است که جدید به این گروه سنی – در غیر این صورت مشترک در میانسالی و سالمندان – تعميم يافته است, بدن درد, می گوید دکتر است. Pixabay

"به عنوان پدر و مادر این وظیفه ما است که به درک مخلوط مرگبار داخلی, محدودیت, محدود, تعامل اجتماعی, ورزش کمی استرس امتحان و روان عواقب. ما باید اضافه بار انتظارات بالا بر روی این شانه های جوان," او گفت:.

دکتر Maichand هشدار می دهد که اگر یک میز آشپزخانه و یا یک مبل تبدیل شده کودکان میز کار در خانه و سپس از آن زمان به سوئیچ به عادات سالم برای مدیریت درد پشت و گردن.

همچنین بخوانید: اینجا چرا گردشگری باید تجدید نظر و اولویت های در طول Covid-19

این متخصص می افزاید: "برای کاهش درد پشت و گردن نوجوانان باید مکرر می شکند در حالی که حضور در کلاس های آنلاین. انجام کشش پشت گردن و شانه تمرینات. نه قوز در حالی که با استفاده از یک لپ تاپ به گوشی یا رایانه لوحی خود است. گرم و کمپرس سرد می تواند مفید ورزش بدون شکست و ترکیب میوه های تازه و لوبیا و حبوبات و سبزیجات و چربی های سالم در رژیم غذایی خود را. خداحافظی به سرخ شده چرب و غذاهای بسته بندی شده و همچنین نگه داشتن مصرف کلسیم خود را راست."

حفظ وضعیت صحیح انجام کمر و گردن, تمرینات و خوردن عاقلانه می تواند در کاهش درد گردن و پشت است که می تواند باعث مشکلات جدی در آینده نزدیک.

نادیده گرفتن درد پشت و گردن می تواند منجر به آسیب دائمی او نتیجه می گیرد. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن