باچان, خانواده, تست کرونا مثبت

یکctor آبیشک باچان در روز یکشنبه صبح ارسال شده در Instagram به تکرار است که پدرش آمیتا باچان و او را خفیف علائ

توسط ABDOOSNEWS در 23 تیر 1399

یکctor آبیشک باچان در روز یکشنبه صبح ارسال شده در Instagram به تکرار است که پدرش آمیتا باچان و او را خفیف علائم Covid-19. درخواست او همه "به آرامش و وحشت نیست".

"دیروز هم پدر من و من تست مثبت برای COVID-19. هر دوی ما با داشتن علائم خفیف شده اند بستری در بیمارستان است. ما باید آگاهانه مورد نیاز مقامات و خانواده و کارکنان ما همه در حال آزمایش است. BMC شده است در تماس و ما مطابق با آنها. من درخواست همه به آرامش و وحشت نیست. با تشکر از شما" نوشت: Abhishek در Instagram.

Follow us on Instagram برای اخبار بیشتر از ما!!

در شنبه شب 77 ساله آمیتا باچان به حال توییتی به تایید او Covid-19 مثبت است.

"تی 3590 -من تست CoviD مثبت .. منتقل شده به بیمارستان .. بیمارستان اطلاع مقامات .. خانواده و کارکنان تحت آزمون, نتایج, انتظار .. همه شده اند که در مجاورت نزدیک به من در 10 روز گذشته به درخواست لطفا خود را مورد آزمایش قرار!" @SrBachchan کرده ایم.

به زودی پس از باچان است, صدای جیر جیر, Abhishek بود توییتی به تایید می کنند که او هم تا به حال مورد آزمایش قرار Covid مثبت است.

هر کس در خانواده باچان جدا از جایا باچان شده اند آزمایش مثبت برای کوروناویروس. پینترست

"اوایل امروز هر دو پدر من و من تست مثبت برای Covid-19. هر دوی ما با داشتن علائم خفیف شده اند بستری در بیمارستان است. ما باید آگاهانه مورد نیاز مقامات و خانواده و کارکنان ما همه در حال آزمایش است. من درخواست همه به آرامش و وحشت نیست. با تشکر از شما" Abhishek, 44, حال توییتی در حساب تایید شده, @juniorbachchan.

این Bachchans در حال بستری در بمبئی Nanavati بیمارستان. وضعیت آنها گفته می شود با ثبات است.

همچنین بخوانید: سکته مغزی مرتبط Covid-19 بالاتر مرگ و میر می گوید: تحقیقات

پس از آن آزمایش آنتی ژن گزارش از دیگر اعضای خانواده — جایا باچان, آیشواریا رای باچان و دخترش Aaradhya باچان — در آمده بود به عنوان منفی است. در حال حاضر آیشواریا Bacchan و دختر نیز آزمایش تاج مثبت است.

این باچان خانه های ییلاقی Jalsa, Prateeksha و Janak بودند در حال بررسی توسط باشگاه در صبح روز یکشنبه. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب