با این نکات حلقه شنا بادی خود را تقویت کنید

پس از سال ۲۰۰۱ افغانهای مقیم خارج نیز با این ابتکارات همدست شده تیمها و کمیتههای ورزشی را در خارج کشور تأسیس

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

پس از سال ۲۰۰۱ افغانهای مقیم خارج نیز با این ابتکارات همدست شده تیمها و کمیتههای ورزشی را در خارج کشور تأسیس نمودند تا از جونان که در خارج زیست مینمایند استفاده مؤثر صورت گیرد. وزارت معارف در سال ۱۳۲۱ خورشیدی به تأسیس انجمن ورزشکاران افغان مبادرت ورزید که این اقدام شان یک قدم مؤثر در راه پیشبرد و تقویه ورزش بهشمار میرود. غرض مطالعه بیشتر شخصی به نام مرحوم محمد شفیق اقرار کتابی تحت عنوان آموزش جودو قدم به قدم و وحیدالله حریفی کتابی را در مورد جودو در افغانستان به نشر رسانیدهاست. رضا حیدری یکی از جوانان ورزشکار ولایت بامیان در مسابقات بینالمللی کیک بوکسینگ جنوب آسیا در هندوستان موفق به کسب مقام نایب قهرمانی این دوره مسابقات شدهاست، روحالله محمدی، در بخش مبارزه آزاد و دستگیر پنجشیری، در بخش دفاع شخصی مدالهای طلا را به نام افغانستان ثبت کردند. مدالهای نقره را، اجمل فراجی و دستگیر پنجشیری در بخش مبارزه به دست آوردند. مردان آهنین در مسابقات خود یک جسم را که که از ۱۰۰۰-۱۰۰۰۰۰کیلوباشد توسط دهن یا دست به محل دیگر انتقال میدهند. در این رقابتها خان آقای محمدی و راز محمد سمنگانی مدالهای نقره به دست آوردند.

A rt᠎icle h᠎as  been generated by GSA  C᠎ontent Gen᠎erat or D​em​ov​er si᠎on .

ورزش کاران مشهور این رشته احسان شفیق خان آقای محمدی راز محمد سمنگانی محمد امین محمدی حسین صادقی قهرمان آدم خان رحمتالله محمود و غیره میباشد. درین مسابقه آدم خان در رده سنی بزرگسالان، رحمت در رده سنی جوانان، محمود در رده سنی نوجوانان در این مسابقات به عنوان بهترین مبارزین شناخته شدهاند. انواع بهترین حلقه شنا بادی بسیاری در بازار موجود است که هرکدام مناسب سنی خاص و وزنی خاص است. حلقه شنای حیوانات برای کودکان تا 6 سال مناسب است و می توان از آن برای نگه داشتن کودک روی آن و یا آموزش شنا به کودکان استفاده کرد. زیاده استادان آن را خارجیها از کشورهای مختلف همراه با استادان داخلی تشکیل میداد. این مسابقات با اشتراک تیمهای ملی ۸۷ کشور برگزار شد. موصوف یکی از مربیان مجرب ورزشهای رزمی کشور بود. حتی اگر قبلا قمقمه داشته باشد، بازهم هدیه شما بیفایده نخواهد بود. مت یا زیرانداز یوگا هم میتواند برای دختران نوجوان هدیه جالبی باشد. This post was ​done ​with the he᠎lp of G᠎SA C on​te​nt G᠎enerat​or Dem over si​on !

حلقه شنا بادی اینتکس با طرح ستاره یکی از شیک ترین مدل های تولید شده از شناور بادی حلقه ای بوده که برای استفاده سنین کودکان و نوجوانان جهت تفریحات آبی توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. در زمان خرید دوخت حلقه ی شنا را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که اتصالات محکمی برای نگه داشتن باد برای مدت طولانی­تری دارد. وقتی به استخر می روید با همراه داشتن حلقه شنا بادی برای کودکان می توانید بساط شادی و بازی آنان را فراهم کنید، این وسیله را به سادگی دور فرزندتان قرار داده و آن ها را داخل آب کم عمق قرار دهید، دیگر هیچ جای نگرانی وجود ندارد و فرزندتان به راحتی می تواند مشغول بازی شود. در کنار این نکات شما می توانید مشاهده کنید که شرکت های تولید کننده محصولات بادی و خصوصا حلقه های شنا سعی کرده اند تا خلاقیت به خرج داده و تنها محصولات گرد را در سنین بزرگسال تولید نکنند. در کنار این نکات حفره های موجود در بخش کف این محصول نیز به گونه ای شکل گرفته است که کودک در بهترین و ایمن ترین حالت ممکن در داخل این محصول قرار خواهد گرفت. امیر شیر علی خان در وسط سال ۱۲۴۹ هجری خورشیدی، در کنار دیگر اصلاحات اجتماعی و حکومتی، اساس معارف را به صورت عصری و اصولی مطابق به ایجابات وقت گذاشت.

به تاریخ ۲۵ سرطان ۱۳۱۳ خورشیدی برابر با سال ۱۹۳۴ میلادی کمیته المپیک افغانستان در جمع خانواده المپیک بینالمللی پیوست؛ و در سال ۱۳۱۵ خورشیدی مطابق ۱۹۳۶ میلادی ریاست ورزش و حفظ الصحه به نام کمیته ملی المپیک شناخته شد. مسابقات سراسری "بوکس" و "تای بوکس" که به سازماندهی انجمن ورزشی " گی ـ بی ـ آ " کشور آلمان (در ماه جون ۲۰۱۱ مطابق برج جوزای ۱۳۹۰) برگزار شده بود، ۴۰۰ قهرمان از سراسر اروپا، به شمول ورزشکاران افغان هر یک نور احمد سخی زاده بوکسر ورزیده، بکتاش سعیدی قهرمان تای بوکس و یما سعیدی جوان هفده ساله افغان مقیم اروپا غرض مسابقه شرکت نموده بودند. ورزش جودو برای اولین بار در سال ۱۳۵۷ توسط استاد نیکزاد یک تن از استادان آکادمی پولیس از کشور آلمان به افغانستان آورده شد. تیم ملی کونگفو افغانستان تا اکنون چندین مسابقه را در خارج کشور اجرا نموده و موفقیتهای را نصیب کشور کردهاست.

آخرین مطالب