استراتژی های موثر برای پژو 205 تقویت شده که می توانید از امروز استفاده کنید

با آن که در این فصل تصادفات سنگینی که به حوادثی تلخ از جمله مرگ هنری تایوونن انجامید رخ داد که سبب شد تا پرون

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

با آن که در این فصل تصادفات سنگینی که به حوادثی تلخ از جمله مرگ هنری تایوونن انجامید رخ داد که سبب شد تا پرونده کل رده B برای فصل آتی بسته شود، اما باز هم 205 به کار خود به عنوان یک خودرو رالی ادامه داد و در سایر مسابقات از جمله رالی کراس و رالیهای استقامت نیز مقام درخور کسب کرد. پروژه دنا که سومین محصول ملی ایران خودرو محسوب می شود در سال 1390 با نام NX7 اغاز شد و طی این پروژه یکی از محصولات خوب ایران خودرو که در زمان عرضه به بازار با مشکلات فراوانی همراه بود و به نوعی این شرکت را به چالش می کشید توانست جایگاه نسبتا خوبی را در بازار کسب کند. ایران خودرو در گروه خانواده های سمند و دنا از پیشرانه معروف EF7 که با نام موتور ملی نیز شناخته می شود برای تامین نیروی حرکت خودروهایش استفاده کرده است. یکی از قسمت های جالب داخل کابین داشبورد خودرو است که طراحی ان از محصولات هیوندای الهام گرفته شده است و ایران خودرو نیز دو مدل تک رنگ و دو رنگ را برای سفارش در اختیار مشتریان قرار داده است که برای این کمپانی حرکت جدیدی محسوب می شود.

در قسمت زیرین این صفحه نمایش کلید های فلاشر و صندوق عقب خودرو به همراه تعدادی جای کلید برای اضافه کردن اپشن های دلخواه توسط راننده طراحی شده است. دنا پلاس توربو در مقایسه با نسل قبلی یعنی دنا پلاس از نظر ظاهری هیچ تفاوتی نداشته و فقط برخی امکانات و اپشن های بیشتری نسبت به این خودرو و همچین پیشرانه قدرتمند تری دارد. صندلی های جلو از نوع برقی بوده و قابیلت تنظیم در 8 جهت را دارد که اپشن مهمی برای این خودرو محسوب می شود صندلی شاگرد نیز در بعضی از موارد به صورت 6 جهته برقی بوده است که می توان ان را سهل انگاری از سوی کمپانی در نظر گرفت. La پژو 205 GTi Gutmannاز سوی دیگر، او به وضوح عضلانی تر است. شرکت فولکس واگن، خودرو گلف GTi را برای اولین بار در سال 1983 معرفی کرد. در قسمت میانی داشبورد مانيتور مالتی مديا تصويری لمسی مشاهده می شود که برای اولین بار در محصولات داخلی از ان استفاده شده است و امکاناتی نظیر، رهیاب ( GPS ) و بلوتوث را نیز در اختیار راننده قرار می دهد و در مواقع پارک به کمک سنسور ها و دوربین های پارک به راننده کمک می کند و خطوط راهنمایی نیز برای پارک دقیق تر برای راننده ترسیم می کند.

این کمپانی با تلاش و پشت کار توانست بعد از مدتی دو محصول داخلی یعنی سمند در سال ( 2002 ) و دنا در سال ( 2015 ) را تحت عنوان خودروهای ملی به بازار عرضه کند. بعد از عرضه دنا پلاس مهندسان این کمپانی سعی در افزایش قدرت خروجی این پیشرانه داشتند و به همین دلیل با اضافه کردن سیستم توربوشارژ به این موتور دنا پلاس مدل جدیدی از این خودرو را روانه بازار کردند. خودرویی که با کنار زدن فولکس واگن گلف و تویوتا یاریس و پژو 205 در مسابقات WRC، راه خود را به رالی گروه B هم پیدا کرد. در سال های گذشته تعدادی از دوست داران این خودرو با صرف هزینه و سلیقه زیاد، قطعات و آپشن های نمونه RC را از فرانسه وارد کرده و بر روی خودروی خود نصب کرده اند که در ادامه مطلب، یکی از همین 206های RC شده را معرفی میکنیم، خودرویی که همچون یک فلفل تند و تیز میتواند گردش خونتان را افزایش دهد. از دیگر امتیازات این پیشرانه میتوان به استهلاک کم، آرام بودن در حین کارکرد و صدای اندک در زمان روشن بودن آن اشاره کرد، همچنین در قسمت های واشر سر سیلندر و سر سیلندر به خوبی مقاوم شده است.

این در حالی است که موتور 2 لیتری تنفس طبیعی آن، 180 اسب دیدن صفحه اصلی بخار تولید میکرد. علاوه بر این، شیب تندی که در بخش انتهایی سقف پژو 207 SD وجود دارد باعث میشود فضای سر سرنشینان در ردیف دوم صندلیها محدود شود که چنین مشکلی در مسافرتهای طولانی بسیار آزاردهنده خواهد بود. این ذهنیت باعث شده رانندامروزیگان نیز به منظور خودروهای خود(از سمند و پژو بـه بالا) درون فصل گرما واستفاده از کولر و به تبع بالارفتن سریع دمای موتور بـه بالای 90 درجه… این پیشرانه دارای استاندارد الایندگی یورو 3 است که می توان ان را به استاندارد یورو 5 نیز ارتقا داد، بر اساس خبرهای منتشر شده این پیشرانه به زودی به استاندارد یورو 5 ارتقا پیدا می کند و اولین پیشرانه یورو 5 ایران خودرو محسوب می شود. با معرفی استاندارد یورو ۳ در سال ۲۰۰۱ تولید این موتور متوقف شد. قیمت این خودرو در حال حاضر حدود 7 هزار تا 25 هزار یورو است. قیمت این خودرو در حال حاضر حدود 3 هزار تا 12 هزار پوند است. قدرت و گشتاور تولیدی طبق گفته های ایران خودرو برابر 105 اسب بخار در دور موتور 5600 دور در دقیقه و 142 نیوتن متر در دور موتور این صفحه 4000 RPM است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد كليك كنيد لطفا از سایت ما دیدن کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 6 اردیبهشت 1402