Ashtottaram 2: OṀ VEḊABHŨMYAI NAMAH همه چیز در مورد وداها

توسط دکتر Devakinanda PasupuletiVedas قدیمی ترین کتاب مقدس ادبیات در جهان است. وداها را جهانی ارتباط و آموزش آ

توسط ABDOOSNEWS در 23 خرداد 1399

توسط دکتر Devakinanda Pasupuleti

Vedas قدیمی ترین کتاب مقدس ادبیات در جهان است. وداها را جهانی ارتباط و آموزش آنها در مورد زندگی و چگونه زندگی می کنند در مسیر صالح.

Ashtottaram 2

2) OṀ VEḊABHŨMYAI NAMAH:

ॐ वेदभूम्यै नमः

OṀ (اوم) – VE'-ḊA-BHOO-MYAI– NA-MA-HA

(Veda: که به ارمغان می آورد دانش)

این Veḋas شد اولین بسته نرم افزاری از دانش داده شده به انسان با خدا. در زبان سانسکریت از ریشه "Viḋ" به معنی "به". از این آمد و کلمه "Veḋa" معنی "است که فراهم می کند که دانش". این Veḋas حاوی جهانی درس انسانیت و رفاه و پیشرفت حفاظت و صلح است. این Veḋas در نظر گرفته شده به عنوان "sriti", است که, است که شنیده و الهی است. Ṛishis با خود شدید austerities و در طول مدیتیشن عمیق به دست آمده است که دانش و تصویب آن به بشریت است. شری Veḋavyāsa وارد شده و مدون است که دانش به Ṛg Veḋa, Sāma Veḋa و Yajur Veḋa. بعد علاوه بر این شد که Atharva Veḋa.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

این Veḋas در حال حقیقت نور و هوا; آنها ارائه یک راه زندگی برای همه بشریت است. چرا که آنها شنیده می شود آنها در نظر گرفته ابدی و مادر تمام کتاب مقدس. این Veḋas نشان داد به rishis و اصلا متعلق به هر مکان یک فرد یا دین. وداها نیز به نام Śritis, Āmnayam, Chandhas, Trayi و Swādhyayam.

با وجود معانی برای هر کلمه در Veḋas– سکولار معنوی و dhārmic معانی است. به همین دلیل وداها نیز به نام Trayi معنای "سه". کسی که در نظر وداها استفاده از دانش در نظر گرفته شده است theist. این نشان می دهد چقدر احترام آنها را در روزمره ما زندگی معنوی.

The Veḋas are truth
این Veḋas در حال حقیقت نور و هوا. Pixabay

سابق بخشی از Veḋas مراسم بخش و بخش دوم دانش است. این بخشی است به نام اوپانیشادها, و به دلیل آن است که در پایان وداها آن را نیز به نام Veḋānta. هر Veda دارای چهار بخش است: 1) مانتراها برای عبادت; 2) Brāhmaṇās-یا تشریفاتی دفترچه راهنما; 3) araṇyakāsکه جنگل رساله برای غور و تعمق مرحله از زندگی; و 4) اوپانیشادها.

همچنین بخوانید: اپل توسعه دهندگان همه را به یاد بگیرند که چگونه برای ساخت نسل بعدی برنامه های کاربردی

با مناسب خواندن وداها ما می توانید یک نگاه اجمالی از کهن ریشه رفتن به عقب و حتی قبل از پایان عصر یخبندان در حدود 15,000 پیش از میلاد. وداها وجود داشته باشد در درجه اول به آموزش راه درست زندگی (دارما).

زمین است که ما را با ارائه عالی دانش در قالب وداها ما است "Veda Bhūmi".

توجه: تمام تصاویر استفاده شده در این سری از اینترنت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن