به عنوان فلوریدا دوباره باز COVID-19 داده می شود رئیس طرد و محققان گریه ناپاک

الساندرو Marazzi ساسون فلوریدا امروزمنتشر شده 9:59 PM EDT مارس 18 سال 2020سردبیران توجه داشته باشید: ما تصمیم

توسط ABDOOSNEWS در 30 اردیبهشت 1399

سردبیران توجه داشته باشید: ما تصمیم به ایجاد این داستان به طور گسترده در دسترس به دلیل اهمیت محتوای آن است. اما کیفیت و واقعیت-بررسی گزارش رایگان نیست. جمع آوری و بررسی اخبار پر هزینه و وقت گیر تلاش و شاید هرگز اهمیت بیشتری از آن در حال حاضر. لطفا برای نشان دادن حمایت خود را برای کیفیت گزارشگری مثل این با عضویت در فلوریدا امروز. مشترک شدن در اینجا.

اواخر روز جمعه گذشته معمار و مدیر فلوریدا COVID-19 داشبورد — ستایش مقامات کاخ سفید برای دسترسی به آن اعلام کرد که او حذف شده بود از پست خود باعث اعتراض از محققان مستقل در حال حاضر نگران سانسور دولتی.

داشبورد شده است یک فروشگاه توقف برای محققان رسانه ها و مردم برای دسترسی و دانلود جداول COVID-19 مورد تست و مرگ داده ها به تجزیه و تحلیل نمایند. آن را به حال شده است به طور گسترده ای مورد ستایش قرار داد به عنوان درخشان به عنوان مثال از شفافیت و در دسترس است.

اما در طول چند هفته گذشته آن را به حال "سقوط" و آفلاین رفته; داده شده است رفته و بدون توضیح و دسترسی به داده های اساسی ورق تبدیل شده است به طور فزاینده دشوار است.

سایت ایجاد شده توسط یک تیم از فلوریدا وزارت بهداشت اطلاعات دانشمندان و بهداشت عمومی افسران رهبری Rebekah جونز. او هفته گذشته اعلام کرد او را حذف به عنوان از آوریل 5 در قلبی خداحافظی توجه داشته باشید ایمیل فرستاده شده به محققان و سایر اعضای عمومی که امضا کرده بود برای دریافت به روز رسانی بر روی داده ها پورتال.

با استناد به "دلایل من فراتر از بخش کنترل" جونز گفت که دفتر او است و دیگر مدیریت داشبورد دیگر درگیر در نشریه رفع خطاها و یا پاسخ دادن به سوالات "در هر شکل و فرم است."

او هشدار داد که او نمی داند چه جدید تیم قصد دارد برای دسترسی به داده ها از جمله "آنچه که اطلاعات آنها در حال حاضر محدود است."

"من درک می کنم, قدردانی, و حتی به اشتراک گذاشتن نگرانی خود را در مورد تمام تغییرات چشمگیری رخ داده است و کسانی که هنوز به آمده است," او نوشت.

"به عنوان یک کلمه از احتیاط, من انتظار می رود تیم جدید به ادامه همین سطح دسترسی و شفافیت است که من ساخته شده مرکزی به روند طی دو ماه اول. پس از همه تعهد من به هر دو تا حد زیادی (مسلما به طور کامل) به همین دلیل من دیگر مدیریت آن است."

جونز امضا کردن "این کار بزرگ با شما بچه ها. موفق باشید و ایمن ماندن."

جونز پاسخ نمی دهند به ایمیل درخواست برای نظر و, وزارت بهداشت نیست پاسخ به سوالات از فلوریدا امروز در مورد جونز' حذف و دسترسی به داده ها.

اما محققان که متکی اند دسترسی بدون مانع به زمینه اطلاعات خام گفت: آنها تفسیر جونز' حذف به عنوان نشانه ای روشن از سانسور دولتی از علم است.

"ما نمی خواهد قبول این عدم شفافیت برای هر فاجعه طبیعی پس چرا ما حاضر به قبول آن را در اینجا ؟" گفت: Jennifer Larsen یک محقق در دانشگاه مرکزی فلوریدا LabX.

جونز' حذف و تغییرات به داشبورد دسترسی غیر معمول به خصوص با توجه به این که داشبورد مورد تحسین قرار گرفته بود در ماه آوریل در CBS' چهره ملت توسط دکتر دبورا Birx بالا رسمی از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن coronavirus نیروی کار.

"اگر شما رفتن به فلوریدا بهداشت عمومی سایت در COVID آنها بوده است قادر به نشان دادن خود در جوامع موارد و آزمون های منطقه توسط منطقه, شهرستان, شهرستان, کد پستی, کد پستی," Birx گفت. "این نوع از دانش و قدرت ما نیاز به قرار دادن به دست مردم آمریکا است به طوری که آنها می توانید ببینید که در آن ویروس است که در آن موارد و تصمیم گیری."

جونز همچنین برفلد توسط Esri نرم افزار شرکت فراهم می کند که این محصول استفاده می شود برای ساخت تجسم تعاملی.

"جونز بسته بندی داده ها به صورت علمی و محققان خصوصی است که همچنین ایجاد مدل برای کمک به پیش بینی و کشف اثرات" این شرکت نوشت.

"اگر شما در داده های ما خدمات بسیاری وجود دارد در دسترس عموم داده چرا که این مهم اطلاعات" جونز گفت: در آن زمان. "تلاش در جامعه دانشگاهی به انجام جدی داده ها مدل سازی بسیار مهم در حال حاضر است."

دسترسی به داده ها است و نه بدتر بیشتر و در عین حال اما محققان در حال صدایی زنگ در پاسخ به جونز' ایمیل.

محدود کردن داده های UCF را لارسن گفت که معادل قطع طوفان پیش بینی به عنوان یک طوفان با نزدیک شدن.

"این همه از ما که دسترسی به آنچه که ما نیاز به دانستن به امن" او در ادامه اضافه کرد "این فقط پوچ است که این درمان متفاوت تر از هر تهدید دیگر به فلوریدا."

پروفسور بن D. ساویر که مدیر LabX در UCF — یک تیم از محققان داده های دانشمندان و مهندسان در تلاش برای درک الگوهای در فلوریدا COVID-19 داده است که برنامه های عملی — ترس از داده ها تبدیل خواهد شد کمتر در دسترس است.

"توانایی دانشمندان برای کمک به به طور مستقیم مربوط به میزان دسترسی ما با توجه به داده ها" سخن گفت و هشدار داد که با کمتر از داده های خام دانشمندان را قادر به تولید کمتر دقیق کمتر کار مفید.

نیز وجود دارد "نگران است که دانشمندان در درون دولت است که می تواند دسترسی به اطلاعات کامل به طور فعال در حال سانسور," او گفت:."این یک نگرانی واقعی."

وقتی ساویر و لارسن سعی درخواست قبلا در دسترس اساسی داده DOH مقامات گفت که از آنجا که داده ها "موقت" هیچ گونه درخواست در نظر گرفته خواهد شد تا زمانی که ممکن است 2021.

در عین حال دولت به طور منظم منتشر موقت داده ها از جمله بیماری های عفونی مانند آنفلوانزا است.

"شفاف دسترسی نامحدود به معتبر و گرانول داده مرکزی است به موثر کنترل و پیشگیری بیماری ها" نوشته جی Wolfson ارشد کاردانی دین در دانشگاه فلوریدای جنوبی Morsani دانشکده پزشکی.

در حالی که Wolfson نیست مدافع برای اطلاعات منتشر می شود در یک شیوه ای کنترل نشده گفت: محدودیت در داده های خام یا "موقت داده ها" به سادگی باید واجد شرایط. "علم خوب است این کار به طور معمول."

برای Wolfson وجود دارد حداقل دو توضیح پشت سر محدود کردن داده ها. یکی این است که اگر داده ها "بیش از حد ناقص" به تواند مفید باشد. دیگر "است که اطلاعات فاش کردن اطلاعات است که می تواند نگران کننده و یا بر خلاف اظهار داشت روایت."

"در هر دو مورد به شمار هیجانی برای راه عمومی کسب و کار در حال انجام است. و در حالی که اقتصادی اقدامات بسیار مهم و حیاتی برای بهداشت و درمان دولت سلامت مردم از دولت در نهایت تعیین کننده دولت "موفقیت اقتصادی" Wolfson نوشت.

Asal M. Johnson, استادیار بهداشت عمومی در دانشگاه بریتیش کلمبیا sauder نیز نا امید شده و با کاهش دسترسی به داده ها.

"اگر ما نمی توانیم به دانلود داده ها, تجزیه و تحلیل بیشتر می شود به طور فزاینده دشوار به عنوان شما می توانید به راحتی محاسبه ميزان بروز و شيوع نرخ. این نوع از تحقیقات مستقل توسط دانشگاهها بسیار مهم است به عنوان آن می تواند کمک به مالیات دهندگان و شهروندان به تصمیم گیری آگاهانه در مورد اقدامات خود را," او نوشت: در یک ایمیل.

جانسون همچنین نگران است که نژادی و قومی داده شده است به طور مداوم خارج از فلوریدا خط فهرستی از موارد. چنین داده های گزارش شده توسط بازرسان پزشکی, اما که در جدول داده شده است همچنین سانسور توسط وزارت بهداشت.

شهروندان حق دارند به اطلاعات جانسون گفت و آن را کمتر در دسترس "بیشتر پیچیده کنترل COVID-19."

چرا DOH است محدود کردن دسترسی به داده ها در این زمان جانسون تنها می تواند حدس و گمان: "برای تضعیف تصمیم گیری مبتنی بر شواهد را اولویت بندی کنید (این) اقتصاد است."

"آنها وانمود که بهداشت عمومی است که آنچه را که آسیب دیده اند () اقتصاد است. آنها در حال گرفتن آن اشتباه; اقتصاد آسیب دیده است چرا که ما نادیده گرفته شواهد برای محافظت از بهداشت عمومی" او نوشت و اضافه کرد: "آنها فکر می کنم آنها می توانند صرفه جویی سیاسی خود بهره با محدود کردن اطلاعات است."

"اگر فرماندار و تیم خود را خوشحال با گمانه زنی بود, سپس آنها هیچ چاره ای جز شفاف. ما به عنوان ساکنان فلوریدا باید حق دسترسی به پاک کردن و آسان برای تجزیه و تحلیل اطلاعات است."

ساویر در UCF تمایل به توافق برسند.

"نگران است که در فلوریدا باز است. و اگر می رود که ضعیف آنها نمی خواهند اطلاعات در دسترس است که نشان می دهد آن است که در روند پیش میره. من نمی دانم که این درست است و من نگران باشید."

برای Larsen, اگر سیاست های فرماندار ران DeSantis' بازگشایی فلوریدا در بازی آن را یک هیچ برنده وضعیت.

"ویروس واقعا نمی خوانیم اگر شما در پنهان کردن آن اعداد است."

گزارش اضافی توسط جیم Waymer.

الساندرو Marazzi ساسون یک ناظر خبرنگار فلوریدا امروز. تماس با او را در 321-355-8144 یا asassoon@floridatoday.com. توییتر: @alemzs



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن