ماده 30 تا صدمه قانون اساسی برابری شهروندان: dalton ellis

اروپایی ها باید هولناک یک رکورد در مورد نقض حقوق بشر است. Pixabay توسط Tearfund اروپایی ها باید هولناک یک رکور

توسط ABDOOSNEWS در 8 خرداد 1399
Record
اروپایی ها باید هولناک یک رکورد در مورد نقض حقوق بشر است. Pixabay

توسط Tearfund

اروپایی ها باید هولناک یک رکورد در مورد نقض حقوق بشر است. آلمان شناخته شده است به صورت بی سابقه ای سیستماتیک هولوکاست یهودیان و کولی ها درست در وسط اروپا تنها 80 سال پیش است. در عین حال انگلیس و فرانسه و پرتغال و دیگران بودند به وحشیانه با مساوی یا حتی تعداد بیشتری از انسان ها کشته در مستعمرات. قربانیان خود را در تعداد بسیاری از میلیون ها و بسیاری از آنها را میبینم.

اعراب و ترکان و مغولان هم هولناک رکورد مورد حقوق بشر است. تعداد قربانیان کشته نیز به بسیاری از میلیون ها نفر و بسیاری از آنها را میبینم.

مسلمانان هند حمله کرد در حال حاضر بیش از هزار سال پیش و به عنوان وحشیانه با عنوان " در زمان ما. غیرقابل توصیف شکنجه و گردن زدن انجام شد در مقیاس گسترده. حتی ظاهرا خوش خیم "اکبر بزرگ" قتل عام مسلمانان در اعداد بزرگ. جمعی مقدس موضوعات از Brahmins قتل عام توسط او است گفت: به وزن 200 کیلوگرم بود. می توان حتی تصور چنین باور نکردنی و بی عدالتی و خشونت به غیر نظامیان و کشیش ؟ هزاران نفر از معابد ویران شد. هندو زنان فروخته شد به بردگی جنسی. هندوها و حتی تا به حال برای باز کردن دهان خود را و دریافت سپاسگزاری از تف توسط مسلمانان نشسته بر اسب و کشتار گاوها دیده می شد به عنوان "ویژگیهای عمل" از آنجا که خیلی دردناک بود برای هندوها است بازگو در "میراث جهاد" توسط اندرو Bostom.

Record
هندو زنان فروخته شد به بردگی جنسی. Pixabay

خشونت تجربه شده توسط هندوها آنقدر وحشتناک است که حتی مستقل در هند آنها به سختی به جرات شکایت دارند زمانی که آنها در معرض بی رحمانه تبعیض است. این دردناک است که خواندن نظرات هر زمان که مسلمانان را کشته و یا مورد تجاوز قرار گرفته توسط مسلمانان: "این را ندارد که قربانی تنها یک هندو". این خیلی غم انگیز است اما قابل درک است پس از آنچه آنها را از طریق رفته برای بیش از هزار سال است. آنها تا به حال هیچ راهی برای رسیدن به عدالت; تا به حال به تحمل درد و رنج خود را در سکوت.

گورو ناناک گریه به عالی است و بخشی از گرانت صاحب "پس از برداشته اسلام به سر آن شما را فرا گرفته هندوستان در بیم... از جمله cruelties آنها تحمیل کرده اند و در عین حال خود را از رحمت بی حرکت باقی می ماند....وای خدایا این سگ را نابود الماس مانند هندوستان."

استعمار انگلستان کارشناسی ارشد بودند و نه کمتر ، تحقیر خود را برای بومیان باور نکردنی بود. وینستون چرچیل است که در ضبط و گفت که او "متنفر سرخپوستان" در نظر گرفته و آنها را "وحشی به مردم با یک وحشی به دین". مشاهیر مانند چارلز دیکنز می خواستم هندی نژاد 'نابود شده' در نظر گرفته و آنها را ننگین وحشیان و ماکس مولر می خواست همه آنها را به دین مسیحیت گرویده.

بریتانیا غارت و کاهش قبلا ثروتمندترین کشور جهان به درد مقعد, فقر, که در آن در طول حکومت خود بیش از 25 میلیون نفر در گرسنگی به مرگ 3 میلیون نفر در اواخر به عنوان در سال 1943 در بنگال.

جنایات اشراف هستند مانند کسانی که از مهاجمان مسلمان بیش از حد زیادی به لیست. آنها گره خورده سرخپوستان به دهان از شلیک توپ و منفجر آنها را به دار آویخته نمرات آنها در درختان و حتی فقط پس از بیش از یک میلیون و سربازان هندی به حال کمک بریتانیا به پیروز در جنگ جهانی اول با بسیاری از هزاران نفر به خطر انداختن زندگی خود ژنرال دایر دستور داد به ساقه در یک گردهمایی مسالمت آمیز در امریتسار در سال 1919 که در آن هزاران نفر کشته شدند. یک قهوه زمینی در Kodagu به من گفت که حتی در اوایل 1950s وجود دارد که هیئت مدیره در مقابل خانه باشگاه در مدیکری. آن را بخوانید: "سگ ها و سرخپوستان مجاز نیست".

هر کسی می تواند تصور کنید که به درد کسانی هندی نسل های رفت و از طریق داشتن متکبر اغلب ناهنجار اراذل و اوباش غارت زمین های خود را و تحقیر آنها را به عنوان سگ ؟

چگونه می تواند از اروپایی ها و اعراب بود به طوری بی رحمانه به دیگر انسان? دلیل این است که آنها را دیدم خود را برتر و دیگران نه کاملا به عنوان انسان است.

دین نقش بزرگی در ساخت آنها احساس برتر است. مسیحیت و اسلام آموزش اعضای خود را که تنها دین خود را درست است که خالق را پاداش آنها را با بهشت ابدی را به شدت مجازات تمام کسانی که خود را "درست" دین. اگر خدا خودش را شکنجه آنها را تا ابد در آتش دوزخ چرا باید پیروان خود را می تواند به خوبی آنها را ؟ آیا این به معنی جانبداری با خدا دشمنان و خیانت به او را ؟

اما بر اساس آنچه که انجام آنها در نظر بگیرید تنها دین خود را به عنوان واقعی و خود را به عنوان برتر? دلیل آن این است که مربوطه بنیانگذار دین خود را ادعا گفت ، هیچ دلیل دیگری وجود دارد و نه اثبات. در این شل و ول اساس مسیحیان و مسلمانان تحت درمان دیگر انسان بیشتر inhumanly باور آنها به مقصد جهنم در حالی که آنها خود را خدا برگزیده و به بهشت خواهند رفت. این شستشوی مغزی به نام دین اتفاق می افتد حتی در زمان ما و اثر آن است که هنوز هم مورد سوال و تجزیه و تحلیل.

child-labour-record
مسیحیان و مسلمانان تحت درمان دیگر انسان بیشتر inhumanly. Pixabay

در عین حال امروز نه سفید مسیحیان و نه عربی یا ترکی مسلمانان همواره به یاد کسانی که جنایات وحشتناک از پدران خود. "نسل حاضر باید پاسخگو برای گناهان پدران خود" است اما نه به اعمال مسلمانان و به خصوص به Brahmins. رسانه ها نگه می دارد ضربه در آنها به عنوان اگر آنها تا به حال شده است در بدترین ناقضان حقوق بشر در گذشته است. آیین هندو را به تصویر کشیده است به عنوان تبه کار با توجه به "وحشتناک و ظالمانه" سیستم طبقه.

هر کسی می داند که یک کمی در مورد تاریخ می داند که این غلط است و مخرب. ساختار جامعه هندو به چهار varnas و یا دسته بندی های ذکر شده در وداها و بستگی به یک استعداد و حرفه ای – Brahmins که حفظ و آموزش عفيف Kshatriyas که اداره و دفاع از جامعه Vaishyas که عرضه جامعه با کالا و Shudras که در بخش خدمات. این varnas ثابت نیست تولد در متون مانند باگاواد گیتا یا Manusmriti. اما انگلیسی خود را سمان 'طبقه' (پرتغالی کلمه) در سرشماری و سپس تبدیل به اطراف و متهم هندوها تولد خود را بر اساس ثابت, سیستم طبقه.

وجود دارد اما یک دسته که تمام جهان شده است گفت: در مورد و استفاده شده است که به دسته شمشیر به خوار شمردن آیین هندو است. آنها نجس که آیا نجس مانند دست زدن به حیوانات مرده, تمیز کردن فاضلاب ، این واقعیت که دیگر varnas اجتناب از دست زدن به آنها است که هنوز هم یک مسئله بزرگ در غرب است. در واقع آن را به تصویر کشیده است که اگر این عمل ساخته شده است هندوها بزرگترین ناقضان حقوق بشر و باعث می شود میلیون ها نفر شکنجه و کشته توسط مسیحیان و مسلمانان در مقایسه با رنگ پریده.

هنوز هیچ مدرکی وجود دارد که حتی یکی از کسانی که نجس کرده اند که برای انجام کار ایشانرا. بالاتر طبقات در واقع ممکن است نگاه کردن یا نگاه کردن به کسانی که کار شامل خاک است که متاسفانه یک صفت انسان در همه جوامع است. آن را تا به چیزی برای انجام با آیین هندو است. اکثر مردم آگاه هستند که چنین کاری نیز باید انجام شود.

وجود دارد در تمام احتمال, زاویه دیگری مورد "نجاست" که انگلیسی ها متوجه نیست: آیورودا می دانستم که در حال حاضر 3000 سال پیش که نامرئی میکروب ها می تواند باعث بیماری های جدی و کسانی که در برخورد با اجساد و خاک هستند احتمال بیشتری برای حمل و گسترش آن. اما انگلیسی ها نمی دانم در مورد این واقعیت تا تنها برخی از 150 سال پیش زمانی که لویی پاستور ادعا کرد که میکروب باعث بیماری. (ضمنا گوگل در توضیح این کشف به عنوان "مهمترین دستاورد این دانشمند فرانسوی" و اجتناب از ذکر هند باستانی آیورودا).

asia-record
بالاتر طبقات در واقع ممکن است نگاه کردن یا نگاه کردن به کسانی که کار شامل خاک است که متاسفانه یک صفت انسان در همه جوامع است. Pixabay

در حال حاضر در زمان امروز "اجتماعی فاصله" با توجه به کرونا ویروس, ما می دانیم که نه دست زدن به دیگران است که یک اقدام احتیاطی برای جلوگیری از بالقوه عفونت و هیچ ربطی به با تبعیض است. انگلیسی ها می داده اند هندوها نفع شکی نیست که آنها در اجتناب از تماس فیزیکی با افرادی خاص با توجه به احتیاط. اما از آنجا که انگلیسی ها ندارد, دانش پیشرفته در مورد میکروب های مضر می تواند آنها را نمی بینیم ممکن است دلیل آن است.

پس از استقلال این سیستم طبقه به طور رسمی لغو و تبعیض در برابر کاهش طبقات غیر bailable جرم. در عین حال غرب هنوز هم باعث می شود یک مسئله بزرگ از سیستم طبقه و نجس. چرا ؟ این بزرگترین جرم و جنایت بریتانیا می تواند پیدا کردن در برابر "بومی" و در نتیجه اغراق آمیز آن فوق العاده?

همچنین بخوانید: مستند Diaries: فروش آنلاین محصولات باغبانی ساقه

این است که می گویند که مردم از طبقات بالاتر نیست و یا به پایین نگاه نکن بر طبقات پایین تر اما شرارت Brahmins ترین بی جا به عنوان Brahmins هستند کمتر احتمال دارد به بندر نفرت از دیگران به دلیل قوانین سختگیرانه برای sadhana که به آنها نیاز به نگه داشتن یک استاندارد بسیار بالا ذهنی و خلوص است. در عین حال پروتستان های انجیلی غیر دولتی بین المللی, رسانه, سازمان های مسلمان همه آنها هستند پس از آنها و مسلمانان به طور کلی. آنها حمله و آنها را برای "جنایات" که هرگز حتی اتفاق افتاده است در حالی که غیر قابل بیان جنایات که مرتکب بر آنها نادیده گرفته می شوند. این یک مورد کلاسیک از توجه به ذره در چشم برادر اما نه پرتو چوب را در چشم خود.

آنها را دور با آن را برای بیش از حد طولانی به خاطر کارش نمی واکنش نشان می دهند. حلم از هندوها افسانه ای بود. آنها حتی به نام ترسو. در عین حال در سال های اخیر زمان هندوها در حال تبدیل شدن به تهاجمی تر. آنها متوجه است که حملات مداوم به آنها مخرب هستند و که آنها در حال فریب خورده به نام سکولاریسم چرا که نه مسیحیان و نه مسلمانان می تواند سکولار. آنها از طبیعت جمعی از آنجا که آنها نیاز به ایجاد جامعه خود را گسترش در سراسر جهان است.

آن زمان برای تماس با این آشکار بغداد ، زمانی که یک رئیس دولت مانند عمران خان را متهم به مودی دولت در یک صدای جیر جیر از "حرکت به سمت هندو Rashtra با آن Hindutva Supremacist, ایدئولوژی فاشیستی" او بهتر به نظر می رسد در کشور خود و خود ایدئولوژی. یک هندو Rashtra با آن شمول و آزادی هستند و هر زمان بهتر از منحصر به فرد supremacist ایدئولوژی اسلام و مسیحیت که نیروی انسان را به یک strait-jacket از باور کور و چند تا کشورهای اسلامی را تهدید می کند حتی امروز کسانی که می خواهند به خارج با حکم اعدام.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن