هنر راه رفتن اتفاق می افتد نیست اما مرکز شهر فورت مایرز گالری باز به هر حال

چارلز Runnells فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 2:45 PM EDT Jun 2, 2020هنر راه رفتن را به بازگشت به مرکز شهر

توسط ABDOOSNEWS در 14 خرداد 1399

هنر راه رفتن را به بازگشت به مرکز شهر فورت مایرز ... در نهایت.

سازمان دهندگان می گویند که آنها به دنبال راه هایی برای نگه داشتن محبوب ماهانه رویداد در COVID-19 عصر اما بازگشت از هنر راه رفتن هنوز هم می تواند چند ماه به دور است. شهر فورت مایرز حتی آغاز نشده صدور رویداد مجوز برای احزاب بلوک مانند هنر راه رفتن و یا موسیقی راه رفتن می گوید: لیزا Sbuttoni جمهور از هنر راه رفتن, سازمان, این رودخانه منطقه داد.

"ما فقط محتاط بودن در مورد آنچه که ما در گام های بعدی هستند" Sbuttoni می گوید. "من فکر می کنم همه چیز به نوعی در هوا در حال حاضر."

در ضمن چندین مرکز شهر گالری های هنری در حال پیش رفتن و افتتاح نمایشگاه جدید این جمعه — چه بوده است هنر پیاده روی برای ماه ژوئن. این بلوک معمولا می گیرد در اولین جمعه هر ماه.

از آن زمان به عقب بر گردیم به حالت عادی در مرکز شهر فورت مایرز می گوید جیم گریفیث, مدیر اجرایی سیدنی & برن دیویس مرکز هنر.

به همین دلیل این مرکز افتتاح دو نمایشگاه جمعه: یک نمایش انفرادی توسط ناپل نقاش Monika Bokelmann و یک گروه نشان می دهد با تمرکز بر بزرگ پا پری دریایی و دیگر افسانه ها و فرهنگ عامه است.

"ما نیاز به زندگی می کنند زندگی ما" گریفیث می گوید: "و ما احساس می کنیم که ما نیاز به ارائه خدمات به جامعه با داشتن یک خروجی برای مردم می آیند و نوشیدنی, هنر, پس به صحبت می کنند.

"مردم در حال گرسنگی برای هنر. آنها باید به طور منظم و با کیفیت, سرگرمی."

دیگر گالری ها نیز باز جمعه با جدید یا تمدید نمایشگاه های هنری از جمله زنبور عسل با مضمون گروه نشان می دهد در هنر برای عمل, گالری اوریگامی نمایش در فرانکلین مغازه ها و نمایشگاه Clyde Butcher, طبیعت, عکاسی از کوبا در IMAG, تاریخچه و علم مرکز.

کلودیا گود متصدی هنر برای عمل, گالری اذعان می کند او تا به حال احساسات متناقضی در مورد بازگشایی برای "BEEcause" نمایشگاه. گالری بسته شده بود از مارس 18 با توجه به کوروناویروس.

"من می خواستم به دوباره باز کنید اما نمی خواهید برای قرار دادن خودم و یا داوطلبانی که مرد گالری را به یک وضعیت خطرناک" گود می گوید. "پس از عمل گالری یکی از آخرین کسب و کار در مرکز شهر برای باز کردن.

"برخی از داوطلبان را به بازگشت به این تاریخ و این خوب است. من نمی خواهم برای قرار دادن در استرس استرس زا در حال حاضر زمان در زندگی ما است."

هنوز, هنر برای عمل و دیگر شهر گالری می گویند که آنها در حال انجام همه آنها می توانند برای اطمینان از سالن در حال بررسی امن و اجتماعی زیر فاصله دستورالعمل.

"ما باید دستکش های ضد عفونی کننده دست و ماسک و تمیز کردن وسایل در فروش ما ضد" گود می گوید. "ما تمیز کردن درهای جلو هر بار که یک مشتری می آید در داخل یا خارج.

"البته ما محدود کردن مقدار زیادی از مشتریان به گالری به 15 در هر زمان. به علاوه ما فقط از ساعت 11 صبح تا 5 بعد از ظهر از دوشنبه تا شنبه."

دیویس مرکز هنر تغییر جریان ترافیک پا از طریق آن گالری اصلی به حداکثر رساندن اجتماعی فاصله. در حال حاضر مردم از طریق وارد غرب لابی به دنبال یک مسیر تعیین شده از طریق نمایشگاه و خروج از طریق شرق لابی. وجود دارد یک مجموعه مشابه در طبقه بالا گالری.

فضای پذیرش-از جمله جداول بالا می دهد مردم یک محل برای جمع آوری و بحث بعد از دیدن هنر است. و مرکز کارکنان خواهد شد پاک کردن تمام دکمه های آسانسور درب دستگیره و دیگر غالبا لمس سطوح.

ایده این است که به مردم و امن و راحت محل برای دیدن برخی از هنر و معاشرت گریفیث می گوید.

"ما احساس می شد و ما فکر می کنم ما می توانیم آن را در یک محیط امن" گریفیث می گوید. "بنابراین ما تصمیم به رفتن به جلو."

هنر راه رفتن خواهد شد از دست رفته ، صاحبان گالری می گویند که آنها به جلو نگاه به جمعیت جذب شده توسط رویداد محبوب.

هنر برای عمل و دیویس مرکز هنر کمک کرد تا شرکت پیدا کردم این رویداد در سال 2008 همراه با دیگر مرکز شهر گالری. "این عجیب و غریب به فورت مایرز هنر راه رفتن پس از آن که یک بخشی از زندگی من برای بیش از 10 سال" گود می گوید.

با وجود این که او امیدوار است مردم بیرون می آیند و حمایت از هنر در مرکز شهر — هنر راه رفتن و یا هیچ هنر راه رفتن.

"این یک راه خوب برای "new-نرمال" — آهسته تر و کمتر شلوغ هنر راه رفتن" او می گوید. "اگر شما عشق به مرکز شهر رودخانه منطقه مغازه ها و رستوران ها لطفا از سایت ما! فروشگاه کسب و کارهای کوچک. ما به شما نیاز دارید!"

در نهایت, هنر, راه رفتن باز خواهد گشت Sbuttoni وعده. او نه فقط مطمئن شوید که چه زمانی و چگونه.

هنر راه رفتن خواهد شد به احتمال زیاد اولین بلوک برای بازگشت به مرکز شهر ، این رویداد را به خود جذب هزاران نفر از مردم هر ماه برای خود هنر غرفه در خیابان های مختلف و نمایشگاه دهانه, اما آن را کمتر شلوغ و فاصله بیشتر از موسیقی با مضمون موسیقی راه رفتن و رویدادهای دیگر.

چگونه هنر راه رفتن نگاه هنگامی که آن را برمی گرداند ؟ Sbuttoni مطمئن نیست.

"ما به دنبال جایگزین های مختلف و بررسی گزینه های مختلف," او می گوید. اما آن را خیلی زود به بحث در مورد گزینه های آن, او اضافه شده است.

Sbuttoni می گوید: او در انتظار راهنمایی بیشتر از دولت و دولت فدرال است.

"در یک روز به صورت روز همه چیز تغییر," او می گوید. "به عنوان (coronavirus) اعداد پایین من فکر می کنم ما قادر خواهید بود به نگاهی به رویدادهای خاص. ما شده ایم به دنبال در چگونه ما قادر به انجام کارهای متفاوت و آوردن این حوادث در یک شیوه ای است که باعث می شود مردم احساس امنیت."

تا آن زمان او می گوید: او را هیجان زده برای دیدن مرکز شهر را گالری بازگشایی پس از بسته به صورت دو یا سه ماه.

"من فکر می کنم آن را یک شروع" او می گوید. "آنها در حال دیدن چگونه آنها می توانند باز و چگونه آنها می توانند نمایش هنر در یک راه امن درک دستورالعمل ها.

"من صادقانه نمی توانید صبر کنید برای دیدن خلق که از چند ماه گذشته کاملا رک و پوست کنده. آن را می شود بسیار هیجان انگیز برای دیدن آنچه که مردم ایجاد کرده است."

گریفیث به همان اندازه هیجان زده در مورد این گالری افتتاح — همراه با بقیه از مرکز شهر فورت مایرز. این یک ghost town برای او می گوید.

"من نمی توانم صبر کنید برای زندگی به بازگشت به مرکز شهر" گریفیث می گوید. "من نمی توانم صبر کنید. و من را تشویق به دیدن زندگی را روز به روز."

در اینجا نگاهی دقیقتر به گالری و خود را در ماه ژوئن در نمایشگاه:

سیدنی & برن دیویس مرکز هنر: دو نمایشگاه جدید باز جمعه است. در گالری اصلی گروه نمایش "شایعات یا واقعیت ؟" طول می کشد در فرهنگ عامه موجودات افسانه و واقعیت های جایگزین. و طبقه بالا در پایتخت, گالری ناپل هنرمند Monika Bokelmann نشان می دهد که نقاشی های او در "ArteMoka Mar y Tierra" نمایشگاه. فضای پذیرایی برگزار خواهد شد از 6-10 p. m. در این نمایشگاه از طریق ادامه ژوئن 25. 2301 اول خیابان. 333-1933 یا sbdac.com

هنر برای عمل گالری: این "BEEcause" گروه نشان می دهد گسترش آگاهی از زنبورها و اهمیت خود را. گالری باز خواهد شد 11 صبح تا 4:30 بعد از ظهر جمعه با شراب پذیرایی از 2 تا 4:30 بعد از ظهر را نشان می دهد همچنان از طریق ژوئن 29. 2265 اول سنت 337-5050 یا artsforactgallery.com

IMAG, تاریخچه و علم مرکز: جشن, طبیعت, عکاس, Clyde Butcher خود را تبدیل لنز به کوبا برای نمایشگاه "کوبا: زیبایی طبیعی" که باز در ماه مارس است. این نمایش تمدید شده است از طریق Aug. 31. همراه با IMAG پذیرش از 12 $-$15. مرکز باز است ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر دوشنبه از طریق جمعه. 2200 کرنفورد Ave. درست کردن مارتین لوتر کینگ جونیور بلوار. 243-0043 یا theimag.org

فرانکلین مغازه ها: اوریگامی هنر آویزان از سقف در طول داخلی بازار است. به علاوه کار از هنرمندان مختلف نمایش داده شده در طول این فروشگاه و آن طبقه بالا Miville گالری. مغازه ها باز خواهد شد 11 صبح تا 8 بعد از ظهر جمعه یک ساعت دیرتر از حد معمول است. 2200 اول خیابان. 333-3130 یا thefranklinshops.com

Ollie ماک Gentry عکاسی: فلوریدا هنرمند ورونیکا Benning همچنان به نمایش نقاشی های او از طریق جولای. نمایشگاه باز خواهد شد به طور منظم جمعه ساعت 10 صبح-10 شب 1528 جکسون سنت 440-0061 یا olliemackgentryphotography.com

DAAS CO-OP: تعاونی گالری هنر خود را باز می کند جدید "قطعه از طاق" نمایشگاه های بزرگتر کار از دیوید اکودو و خاویر یک Brignoni. ساعت 10 صبح تا 3 بعد از ظهر جمعه. بدون پذیرش است. این نمایشگاه همزمان با فروش ترخیص کالا از گمرک و همچنان از طریق ژوئن 27. 1815 فاولر سنت در داخل پروانه املاک. 590-8645 یا daascoop.com

Bootleggers گالری: پاپ آپ گالری ندارد فیزیکی نمایشگاه در این ماه. آنها در حال برگزاری یک مجازی هنر راه رفتن روی آن در Facebook صفحه از روز شنبه از طریق ژوئن 18. هنرمندان ارسال خواهد شد و خریداران علاقه مند می توانند در نظرات ارسال کنید. facebook.com/BootLeggersGallery

اتصال با این خبرنگار: چارلز Runnells (Facebook), @charlesrunnells (توییتر) @crunnells1 (Instagram)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب