ApnaDeshApnaMask: Dharavi پروژه رویایی, شروع یو پی اس دست در دست به مبارزه با COVID-19

دهلی وزیر بهداشت Satyendar جین می گوید که ما نیاز به یادگیری برای زندگی با COVID-19. Wikimedia Commons Delhi و

توسط ABDOOSNEWS در 29 اردیبهشت 1399
Satyendar_Kumar_Jain
دهلی وزیر بهداشت Satyendar جین می گوید که ما نیاز به یادگیری برای زندگی با COVID-19. Wikimedia Commons

Delhi وزیر بهداشت Satyendar جین در روز جمعه گفت: در حالی که پیش از آن اعتقاد بر این بود که coronavirus مرگ خواهد شد با افزایش جیوه اما حتی در کشورهای با درجه حرارت بسیار بالا عفونت در حال افزایش است و این نشان می دهد که ما باید به یاد بگیرند برای زندگی با COVID-19.

صحبت کردن با رسانه های جین گفت: در حالی که این موارد در حال افزایش است, نرخ افزایش است که تنها پنج درصد است.

"زمانی بود که همه ما فکر می کردند که این بیماری همه گیر خواهد شد بیش از 1 ماه مه با توجه به فصل تابستان است. اما در حال حاضر ما دیده می شود که در کشورهای آمریکای لاتین نیز این بیماری همه گیر در حال افزایش است. دمای این کشورها بسیار بالا است. این نشان می دهد که ما باید به یاد بگیرند برای زندگی با COVID-19," جین گفت.

او همچنین گفت که در دو ماه گذشته در این مستند ما آموخته اند درس های مختلف از COVID-19.

wash-hands
"اگر ما با پوشیدن ماسک, حفظ, اجتماعی فاصله گرفتن و شستن دست به طور منظم پس از آن مردم خواهد بود 90-95 درصد امن تر," او گفت:. Pixabay

"اگر ما با پوشیدن ماسک, حفظ, اجتماعی فاصله گرفتن و شستن دست به طور منظم پس از آن مردم خواهد بود 90-95 درصد امن تر," او گفت:.

جین گفت: در روز پنج شنبه نرخ رشد هند از COVID شد پنج درصد و قبل از آن زمانی بود که نرخ رشد 20 درصد است. "من باور دارم که این اعداد را باید از نظر درصد افزایش دهد."

او گفت: موارد جدید در دهلی نو در حال آمدن از مهار مناطق و همچنین از خارج از مهار مناطق.

"ما دریافت پیشنهادات مختلف از ساکنان دهلی نو و بر اساس آن ما ارسال پیشنهادات خود را به دولت مرکزی در مورد آرامش مستند. کلید پیشنهادات از مردم هستند که هر فرد باید از ماسک در مکان های عمومی و اجتماعی فاصله باید حفظ شود تمام وقت. مردم را نیز پیشنهاد کرد که حمل و نقل عمومی باید شروع برای مثال اتوبوس و مترو با ظرفیت محدود."

Delhi_Magenta_Line
"مردم را نیز پیشنهاد کرد که حمل و نقل عمومی باید شروع برای مثال اتوبوس و مترو با ظرفیت محدود.", می گوید Jain. Wikimedia Commons

در مورد مراکز گفت: مردم پیشنهاد کرده اند که در ظرفیت محدود یا 25 درصد یا 50 درصد مراکز این شهرستان باید باز شود. آنها همچنین پیشنهاد کرد که بازار باید باز پس یا فرد حتی قوانین و یا تنها سه روز در هفته.

ادامه مطلب: واتساپ راه اندازی کمپین برای کاهش انتشار خبر جعلی در میان COVID-19

"دولت دهلی نو معتقد است که باید یک تعادل بین مبارزه با COVID و فعالیت های اقتصادی. ما در حال مبارزه در برابر COVID-19 با پر تلاش اما در حال حاضر ما باید برای شروع فعالیت های اقتصادی در نتیجه این اقدامات باید به دنبال. زمانی که مستند تحمیل شد که در آن زمان ما شدند برای مبارزه با این بیماری همه گیر اما در حال حاضر ما در حال آماده به مبارزه با این بیماری همه گیر."

با توجه به این موضوع از مهاجر labourers, Jain وجود دارد گفت: دو نوع از مردم است.

"یک کارگر مهاجر از دهلی و دوم مهاجر کارگر از کشورهای دیگر که در حال عبور از دهلی نو است. برای مهاجران غیرقانونی در دولت مرتب ماندن و مواد غذایی در سراسر دهلی نو است. هر فرد از جمله شما دیدار می توان به نزدیکی پناهگاه از دولت دهلی نو. ما در حال ارائه ناهار و شام به نزدیک به 10 لاخ مردم فقیر هر روز." (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن