یکی دیگر از جنون دوشنبه: جنون در اصلی همچنان هفتگی خود Livestreams

موسیقی محلی جشنواره جنون در اصلی بود که با توجه به علامت گذاری به عنوان ششمین سال در این ماه اما مانند هر کس د

توسط ABDOOSNEWS در 12 خرداد 1399

موسیقی محلی جشنواره جنون در اصلی بود که با توجه به علامت گذاری به عنوان ششمین سال در این ماه اما مانند هر کس دیگری آن را به حال شده است برای انطباق با زمان. این رویداد سالانه با تمرکز بر محلی و سواحل خلیج فارس منطقه گروهها و تاسیس شد به منظور جلب توجه به هوستون پر جنب و جوش صحنه موسیقی محلی.

هر چند این جشنواره به تعویق افتاده است تا سپتامبر 12, سازمان نیست ترک هوستون بالا و خشک است. هفت هفته پیش آنها راه اندازی جنون آنلاین, یک هفته زندگی می کنند جریان های هنرمندان بودند که برنامه ریزی شده برای اجرا در این جشنواره است.

اتاق جلسات را هر دوشنبه با راهنمایی بهره گیری از هنرمندان و همچنین صندوق امداد هنرمندان و هنر کارگران در بیشتر هوستون با همکاری هوستون هنرهای داد.

هفتگی اجرا می شود در Facebook هر دوشنبه در 7 p. m. و آنها در حال برنامه تکراری پخش کردن در Instagram live at 9 p. m. اجرای آرشیو شده روی جنون در وب سایت اصلی و کانال یوتیوب.

قبلی هنرمندان ضبط زنده از خانه و یا استفاده از سالن خالی در اطراف شهر به رکورد اجراهای خود و گذشته ترکیب رنگی بازتاب موسیقی تنوع مستقر در هوستون.

جلسه بعدی خواهد شد از ویژگی های Nod تیم هوستون جمعی از ضرب و شتم سازندگان و نوازندگان در ژوئن 1, به دنبال Lillyaviana & عمو تینو, Jame کلر و قصاب خرس و لوقا Lukas در پایان ماه.

این فستیوال که به طور آزمایشی تحت فشار قرار دادند تا سپتامبر این است یک راه عالی برای Houstonians برای رسیدن به می دانم که برخی جدید و آینده استعداد. ماریسا Saenz تهیه کننده اجرایی این جشنواره توضیح می دهد که چگونه جنون تیم متمرکز شده است در فعال ماندن در صحنه موسیقی محلی و حفظ نقش خود به عنوان یک منبع برای هنرمندان است.

"این همیشه در مورد جامعه موسیقی و صحنه موسیقی ما به شوخی علت آن را فوق العاده DIY که آن را مانند یک Frankenfest می گوید:" Saenz. بلیط موکول رویداد برای خرید در دسترس هستند هر چند این صف هنوز نهایی نشده است.

جشنواره امسال آزمایشی مجموعه برگزار می شود, در 8th Wonder آبجوسازی و راز گروه هر دو واقع در هوستون تاریخی و به سرعت در حال رشد East End منطقه.

جشنواره آغاز شد و با در نظر گرفتن بیش از اواسط بلوک اصلی که خانه های قاره ای باشگاه و همه از اطراف میله ساخت آن یک بند چند مرحله رویداد که در آن طرفداران می تواند گزاف گویی در اطراف دیدن باند های مورد علاقه خود و آشنایی با هنرمندان جدید.

Saenz توضیح می دهد که چگونه عکاسان را خط به عنوان درب باز برای شانس برای عکاسی از گروههای به طور همزمان ارائه عکاسان با تجربه تر و با گروههای چیزی برای اضافه کردن به پرتفوی خود را.

"شما نوع از دیدن این اکوسیستم فقط تشکیل افرادی که با هم; این ساختمان در کل جامعه است. همه ما در حال انجام این کار به عنوان یک پروژه مورد علاقه."

زمانی که سازمان سنجش آغاز شد آنها outgrowing منطقه آنها نقل مکان به بلوط سفید سالن موسیقی, اتفاقی, نیز در خیابان اصلی. محل اجازه می دهد تا شرکت کنندگان به گزاف گویی از طبقه بالا به طبقه پایین و در سراسر پارکینگ به کلاغ برج.

جنون در اصلی به تازگی گسترش یافته و به ارائه کارگاه های آموزشی رایگان برای نوازندگان. خود را یکی از اولین محل در ماه فوریه و با تمرکز بر ایجاد و با استفاده از الکترونیکی مطبوعات بسته در این صنعت است. Saenz و خدمه او غافلگیر شد, در حضور نوازندگان از سراسر شهرستان.

"ما با هم قرار داده و یک میزبان کمیته از حدود ده تا 15 مردمی در صنعت و هدف ما این است که شیر به آنها را برای این پروژه های آموزشی می گوید:" Saenz.

بعدی خود را در کارگاه آموزشی برنامه ریزی شده است را عملا در روز سه شنبه 30 ژوئن با مهمان ویژه و جنون میزبان عضو کمیته, سرگرمی, وکیل ارین راجرز بحث در مورد جنبه های قانونی در کسب و کار موسیقی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن