Andyroo سازگار خود را Andyrooniverse با Roocycle

در این تابستان بوده است بر خلاف هر گونه دیگر برای کودکان و پدر و مادر در سراسر جهان است. COVID-19 نه تنها تعطی

توسط ABDOOSNEWS در 30 تیر 1399

در این تابستان بوده است بر خلاف هر گونه دیگر برای کودکان و پدر و مادر در سراسر جهان است. COVID-19 نه تنها تعطیل ترم بهار اوایل بلکه در زمان بی شماری از برنامه های تابستانی کردن جدول خروج خانواده ها برای پیدا کردن راه خود را به ماندن در حالی که مشغول ایمن ماندن.

هوستون Andyroo اضافه کردن شادی به تابستان خود را با آخرین نسخه Roocycle با توجه اوت 1. این آلبوم یک خوش بین و اجتماعی آگاهانه مجموعه ای از آهنگ ها با یک تماس اقدام به مراقبت نه تنها از سیاره ما بلکه خودمان فوق العاده پیام برای کودکان و پدر و مادر به طور یکسان.

Roocycle است Andyroo سوم کامل آلبوم و در آن برای تلفن های موبایل از Andyrooniverse را در جهت های مختلف در حال حرکت به دور از گیتار آکوستیک و به جای تکیه به شدت در الکترونیکی ضربان و ابزار دقیق در ترکیب با ابزارهای زنده.

Andyroo است, اهل تفریح و بازی alter ego از اندرو Karnavas. Karnavas نقل مکان کرد و به هوستون در سال 2006 و تشکیل گروه خود را, فراری, خورشید چند سال بعد. او اجرا می شود زوزه سوابق و بعد از مدرسه برنامه فقط با اضافه کردن بیت, آموزش بچه ها در کلاس 2-12 چگونه برای ایجاد ضبط و تولید موسیقی خود را ضربه و پادکست ها. فقط اضافه کردن Beats نیز توسعه یک برنامه کارآموزی پیشرو دانش آموزان به بازار کار.

در سال 2011 او شروع به ساخت موسیقی کودکان در درخواست از خواهر خود که در به در دنبال موسیقی گزینه برای فرزندان خود را. چند آهنگ تبدیل به یک آلبوم که تبدیل به یک پروژه فرود Andyroo در رادیو دیزنی و فراتر از آن های تخیلی خود را در جهان از Andyrooniverse با بچه ها بیش از همه.

در سال 2015 در حالی که ترویج از آلبوم رنگ جهان را به خود, Karnavas شروع به تجربه حسی در دست و پا خود را همراه با علائم دیگر. پس از چند ماه از تست Karnavas شد مبتلا به مولتيپل اسکلروزيس.

"مثل این بود که واقعا سریع پیشرفت رویدادها در آن سال های اولیه می گوید:" Karnavas از Andyroo حرفه ای. "در پنج سال گذشته من را از طریق رفت برخی تغییرات در زندگی با اینکه مبتلا به MS و از دست دادن توانایی به بازی گیتار برای چند ماه."

قبل از کار در صنعت موسیقی Karnavas کار کرده بود در تحقیقات پزشکی با بیماران مبتلا به Scleroderma یک بیماری مزمن خود ایمنی روماتیسمی بیماری است که باعث سخت شدن پوست و بافت همبند در بدن است.

Karnavas دیدم بیماران خود را به عنوان افرادی که برخورد بد دست به دلایل نامعلوم و مجبور شدند برای مقابله با عادی یک وضعیت مشابه به یکی از او در حال حاضر در بر داشت خود را در.

"در بسیاری از راه های تجربه گذشته من در پزشکی آماده کرده بود من برای چیزی شبیه به این دلیل که من آن را درک به عنوان یک واقعیت به عنوان چیزی که می تواند اتفاق می افتد به کسی. من بلافاصله فقط متمرکز ماندن مثبت و به دنبال در چیزهایی مانند که چگونه من می توانم تغییر رژیم غذایی من."

در مواجهه با این امکان هرگز قادر به بازی گیتار دوباره Karnavas تصمیم گرفت که او نیاز به پیدا کردن و بیشتر ارگونومیک راه برای ایجاد موسیقی است. ترکیب درس های زندگی از تجارب گذشته خود را در زمینه های پزشکی جدید خود را تشخيص و دانش خود را از ضرب و شتم ساخت و تولید Karnavas ایجاد Roocycle.

"یکی از چیزهایی که کسی به من گفت که" اگر شما نمی خواهید بدن خود را ملتهب زندگی نمی کنند ملتهب شیوه زندگی است.' من فکر می کردم که باعث شود شما از خودتان مراقبت می کنید مقدار زیادی از خواب به شما نشان می دهد تا زود به همه چیز شما را از خوردن حق همه چیزهای کوچکی که شما می توانید انجام دهید تا استرس و مطمئن شوید که بدن شما در حال انجام است درست است. که واقعا انتقال به موسیقی من و به چیزهایی که من در مورد نوشتن به خصوص در این آلبوم است."

اولین واحد از Rooycle "R-E-A-D" یک اهل تفریح و بازی یادآوری است که واژه ها همه جا هستند و دانستن اینکه چگونه به خواندن و تفسیر آنها می تواند سرگرم کننده و قدرتمند است. Roocyle کمک می کند تا بچه ها ببینید که چگونه آنها می تواند کمک به این سیاره و خود را با چیدن زباله بازیافت کاوش در جهان اطراف آنها و برگزاری بر روی رویاهای خود.

"من آن را به عنوان یک فرصت برای موسیقی به عنوان بخشی از یک مکالمه بین پدر و مادر و فرزند خود را. من واقعا در آن نگاه کنید به عنوان یک فرصت برای بخشی از افراد دیگر خانواده ها بدون بودن وجود دارد, فقط موسیقی وجود دارد. که چیزی است که واقعا کمک می کند تا لنگر آهنگسازی روند مطمئن شوید که هر یک از آهنگ چیزی است که بچه ها و والدین می توانند با هم به اشتراک می کند که درایو پدر و مادر دیوانه زمانی که آنها به آن گوش دهید."

Roocycle درمان برای بزرگسالان و کودکان است. این به طور معمول شما نیست kid آهنگ ها با گاهی نفرت انگیز ترانه و ملودی; اینها واقعی آهنگ. Karnavas موسیقی و تولید استعدادهای هستند بر روی صفحه نمایش کامل و آلبوم جاذب بدون قریب به اتفاق حواس. پدر و مادر می تواند یک فعالیت یا طرح درس برای مطابقت با هر آهنگ و پر در باقی مانده روز تابستان است.

جفت باند از فراری خورشید و Karnavas شریک فضل رودریگز همچنین لنت استعدادهای خود را اضافه کردن به فرایند نوشتن ترانه و سازهای این آلبوم بود که به طور کامل نوشته شده و ثبت شده و مخلوط با Karnavas.

به طور معمول در تابستان پر است از اجرای برنامه برای Andyroo در کتابخانه ها در سراسر شهر, اما در این سال Karnavas تا به حال به رول با مشت و وفق دهند. او در زمان خود فقط اضافه کردن Beats برنامه آنلاین و شرکت در برخی از اجرای آنلاین.

برای انتشار Roocycle, Andyroo انجام خواهد شد آنلاین در شنبه 8 مرداد ساعت 11 صبح او نیز در گردآوری لیست پخش برای پدر و مادر به دنبال فرزند دیگر هنرمندان در Spotify در.

یکی دیگر علاوه بر جدید به Andyrooniverse استفاده از Infinite که در آن طرفداران آن را گرفته بر خود را به فیلم های سرگرم کننده کمی برجسته موسیقی خود را. هر چند از آن است که هیچ جایگزینی برای انجام در مقابل مخاطبان زنده از بچه های پر انرژی Karnavas هنوز می یابد شادی در دیدن دیگران و ارتباط برقرار کردن با آهنگ های خود را.

"حتی در روز که در آن من می تواند خسته از ام اس خستگی و یا هر چیزی را یک بار من را به نشان می دهد و من می بینم که بچه های خود را مانند یک سوئیچ روشن شود. این فقط یک چیز خاص آن را مورد علاقه من چیزی که به انجام است که برای انجام با بچه ها و به اشتراک گذاری آن زمان با آنها."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن