و در بیشتر آخرالزمانی اخبار ابوت بازدید دکمه مکث در بازگشایی

مطمئن شوید که به ارث می برند هر دو تشویق و محکومیت این اقدام گرگ ابوت ما جمهوری خواه طرفدار کسب و کار فرماندار

توسط ABDOOSNEWS در 5 تیر 1399

مطمئن شوید که به ارث می برند هر دو تشویق و محکومیت این اقدام گرگ ابوت ما جمهوری خواه طرفدار کسب و کار فرماندار به تازگی اعلام کرد که او را به هدف قرار دادن دکمه مکث در اضافی خود را دوباره باز کردن برنامه برای کسب و کار در تگزاس در میان سنبله در COVID-19 موارد در دولت است.

عمل می آید در یک روز شلوغ برای استاندار که در حال حاضر با صدور بیانیه تعلیق اعمال جراحی الکتیو در هریس, Dallas, Bexar و آستین شهرستانهای

با توجه به آزادی مطبوعات:

ایالت تگزاس خواهد مکث بیشتر هر فاز به باز تگزاس به عنوان دولت در پاسخ به افزایش اخیر در مثبت COVID-19 نفر و بستری شدن در بیمارستان. کسب و کار است که مجاز به باز کردن در زیر مراحل قبلی می تواند همچنان به کار در تعیین سطح اشغال و تحت حداقل استاندارد بهداشتی پروتکل های ارائه شده توسط Texas Department of State خدمات بهداشتی و درمانی.

فرماندار قبلا مجاز رستوران ها برای بازگشایی در مرحله — در حال حاضر در 75 درصد از ظرفیت ها و میله در حال حاضر در 50 درصد است. برخی از رستوران ها و کافه ها, اما بیش از این پارامترها با این نتیجه که شکایت را از تگزاس نوشیدنی الکلی کمیسیون به حالت تعلیق در مشروب مجوز برای 30 روز برای برخی از مجرمین است.

ابوت به نقل از در ادامه گفت: ""ما به عنوان تجربه یک افزایش در هر دو مثبت COVID-19 نفر و بستری شدن در بیمارستان ما با تمرکز بر استراتژی است که آهسته گسترش این ویروس در حالی که همچنین اجازه می دهد تگزاسی به ادامه درآمد یک چک برای حمایت از خانواده خود را.

"آخرین چیزی که ما می خواهیم انجام دهیم به عنوان یک دولت است که رفتن به عقب و کسب و کار. این توقف موقت کمک خواهد کرد که ما دولت کررل گسترش تا زمانی که ما با خیال راحت می توانید وارد مرحله بعدی باز دولت ما برای کسب و کار. من از همه اهالی تگزاس به انجام بخشی خود را به سرعت گسترش COVID-19 پوشیدن ماسک و شستن دست های خود را به طور منظم و اجتماعی فاصله گرفتن از دیگران است. بیشتر است که همه ما به دنبال این دستورالعمل امن تر از دولت ما خواهد بود و ما بیشتر می تواند باز کردن تگزاس برای کسب و کار است."

ابوت به عمل می آید با کمی بیش از یک هفته باقی مانده تا قبل از ژوئیه 4 تعطیلات است که مطمئن شوید که به رسم تجلیل از جمعیت رغم درخواست مقامات محلی. پس از تعطیلات روز یادبود وجود دارد افزایش در تعداد موارد مثبت COVID-19.

با وجود افزایش در موارد جمهور نسبت ناروا به دولت گفته است که با خروج فدرال کمک مالی برای برخی از COVID-19 تست سایت از جمله هفت در تگزاس چهار تا از آنها در شهرستان هریس.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب