تجزیه و تحلیل: بیشتر فلوریدا افسران منظم برای نیروی بیش از حد خود را نگه داشته مشاغل

رایان آسیاب Devan پاتل و ملانی Payne ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:06 AM EDT Jun 5, 2020اکثر فلوریدا اجرای قانو

توسط ABDOOSNEWS در 16 خرداد 1399

اکثر فلوریدا اجرای قانون و اصلاحات افسران بودند که منظم برای استفاده از نیروی بیش از حد بر روی مظنونین و زندانیان نگهداری می شود شغل خود را با توجه به ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - فلوریدا تجزیه و تحلیل از دولت در اجرای قانون شکایت داده است.

از سال 1985 تا اواسط سال 2018 وجود دارد 1,671 موارد در فلوریدا که در آن نمایندگان افسران پلیس و زندان و نگهبانان زندان شدند منظم توسط آژانس های خود را برای استفاده از نیروی بیش از حد با توجه به تجزیه و تحلیل فلوریدا بخش از اجرای قانون داده است.

که معادل نزدیک به یک نیروی بیش از حد مورد در هر هفته از این دولت عدالت کیفری استانداردهای آموزشی و کمیسیون شروع به ردیابی و انضباط موارد در سال 1985.

بیش از 70000 تا کار مردم به اجرای قانون و یا اصلاحات افسران در فلوریدا و داده ها نشان می دهد که تنها بخش کوچکی همیشه منظم برای استفاده از نیروی بیش از حد. اما آنها همچنین نشان می دهد که افسران که با استفاده از نیروی غیر ضروری اغلب در امان بدترین عواقب.

کمتر از یک سوم از موارد یا 515 منجر به یک افسر را فسخ و یا استعفای. حداقل 104 از آن افسران و یا در حدود 20 درصد فرود آمد یکی دیگر از اجرای قانون و یا اصلاحات در فلوریدا خبرنگاران یافت.

کمیسیون محروم اجرای قانون اعتبار از 141 افسران و 44 داوطلبانه واگذار آنها به نمایندگی از حدود 11 درصد از تمام موارد.

اضافی 175 دریافت مجازات اعم از نامه ارشاد به تعلیق گواهینامه های خود را اما نمی شد به طور دائم محروم از کار در فلوریدا اجرای قانون است.

درک چوین در سابق مینیاپولیس افسر پلیس به اتهام قتل درجه دوم از جورج فلوید قبلا با استفاده از نیروی مرگبار. بین سال های 2006 و 2011, اداره پلیس پاک چوین در سه تیراندازی که منجر به مرگ است. و چوین و یک افسر دیگر درگیر در Floyd مورد مواجه شکایت در سال 2013 برای طراحی سلاح های خود را بر روی یک نوجوان, ایالات متحده امروز گزارش شده است.

معلوم نیست از این اطلاعات چگونه بسیاری از نیروی بیش از حد موارد در فلوریدا بودند کشنده اما گزارش های رسانه ها نشان می دهد برخی از آنها.

مت Puckett مدیر اجرایی فلوریدا پلیس خیرخواه ارتباط گفت: هیچ قابل قبول تعدادی از نیروی بیش از حد موارد است. اما او اشاره کرد که "غالب تعداد تعاملات با اجرای قانون بدون هر نوع درگیری فیزیکی."

چه اتفاقی افتاد به فلوید در مینه سوتا است "فقط بی وجدان," Puckett گفت.

"هیچ کس می خواهد بد پلیس در اداره پلیس یا کلانتر یا یک مرکز تادیبی. ما نمی خواهیم بد سیب."

به چالش کشیدن اقتدار

این 1,671 نیروی بیش از حد موارد تقریبا به طور قطع یک undercount از موارد زمانی که ماموران با استفاده از نیروی بیشتر نسبت به لزوم کارشناسان می گویند.

آنها تنها شامل موارد گزارش شده به وزارت فلوریدا اجرای قانون و اصلا شامل کسانی است که بی اساس با توجه به شواهد کافی و یا برخورد خشونت آمیز است که هرگز گزارش شده است.

داده ها در استفاده از نیروی حوادث در سراسر کشور نیز محدود است.

اف بی آی شروع به جمع آوری با استفاده از نیروی اطلاعات در سال گذشته به عنوان بخشی از تلاش برای ایجاد یک پایگاه داده ملی اما کمتر از نیمی از محلی و ایالتی و فدرال و سازمان های اجرای قانون را ارائه داده است.

Puckett گفت که او "کمی تعجب" وجود ندارد بیش از 1,671 موارد با توجه به نزدیک به 35 سال است و فلوریدا است به شدت سفر دولت با بیش از 21 میلیون نفر.

"من فکر نمی کنم که که بد" بابی جنکینز جمهور از فلوریدا برادرانه منظور از پلیس گفت: 1,671 نیروی بیش از حد موارد با توجه به تاریخ آنها به سال 1985.

اما او گفت: "همیشه وجود دارد اتاق را برای بهبود. این یک واقعیت است."

حدود 94 درصد از موارد یا 1,563 درگیر نر افسران با توجه به تجزیه و تحلیل. متوسط سن یک افسر متهم به استفاده از نیروی بیش از حد در حدود 36.

نژادی تفکیک افسران منظم برای نیروی بیش از حد نزدیک آینه نژادی شکست دولت نیروی پلیس به عنوان یک کل.

اکثر موارد از 1142 – یا حدود 68 درصد – درگیر افسر پلیس در حالی که 19 درصد درگیر سیاه افسران و 11 درصد مربوط به افسران طبقه بندی شده به عنوان اسپانیایی.

به عنوان 2019 حدود 60 درصد از مأموران اجرای قانون در فلوریدا طبقه بندی شده به عنوان سفید و 21% سیاه و با توجه به FDLE.

در حالی که دولت انضباط لیست داده ها در این مسابقه از افسران درگیر در این مسابقه از مردم موضوع را به نیروی بیش از حد است شامل نمی شود ساخت آن را سخت به نتیجه گیری در مورد نژاد-بر اساس تفاوت در پلیس برخورد.

نیروی بیش از حد اغلب اتفاق می افتد زمانی که یک افسر اقتدار به چالش کشیده است گفت: David J. Thomas ارشد تحقیقاتی همکار با پولیس ملی پایه و استاد در پزشکی قانونی در سواحل خلیج فلوریدا دانشگاه در فورت مایرز.

"افسران این را شخصا" آنها می تواند تبدیل به قهر و عبور از خط بین استفاده از زور و نیروی بیش از حد, او گفت:.

عکس: جورج فلوید تظاهرات دیده می شود در آمریکا در مقابل صفحات

در مینه سوتا افسران نمی تواند فلوید به ماشین حتی اگر او دست به دستبند و ممکن است نیروی مورد نیاز برای به دست آوردن کنترل. آنها می تواند با استفاده از یک تیزر یا فلفل اسپری توماس گفت. اما هنگامی که یک مظنون تحت کنترل است افسر باید د-تشدید می شود گفت که اتفاق نمی افتد در این مورد.

"او بر روی زمین دراز کشیده و شفاعت. آن رفت و از ایجاد کنترل بیش از حد. و شما می توانید به معنای واقعی کلمه به تماشای آن اتفاق می افتد" توماس گفت.

افسران دریافت د-تشدید آموزش در آکادمی, اما بر خلاف رانندگی, تکنیک های دفاعی و یا استفاده از سلاح گرم افسران اصلا به طور مرتب به آن عمل و نه آنها از آن استفاده کنید اغلب به طوری که آنها نیاز به استفاده از نیروی آنها همیشه آن را انجام دهد به درستی.

"نیروی فاسد, مهارت," او گفت:. "اگر من آن را استفاده نمی کنم از دست دادن مهارت تنظیم شده است."

ژوئن 2, 2020, عکس: اعتراض به خشونت پلیس برگزار شد و برای بار دوم در ناپل

برخورد مرگبار

این 1,671 موارد شناسایی شده توسط ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - فلوریدا شامل برخورد که در آن ماموران مورد ضرب و شتم رانندگان پس از ترافیک متوقف می شود, زخمی شدن افراد جوان در جوانان پناهگاه و در بازداشتگاهها نوجوان و پانچ لگد و استفاده از بی حس کردن اسلحه در دست به دستبند, زندانیان, با توجه به گزارش های رسانه ها.

جکسون کلانتر, تا به حال 72 مورد از افسران منظم بودن برای نیروی بیش از حد بیش از هر زمان دیگر سازمان اجرای قانون در فلوریدا از سال 1985 با توجه به تجزیه و تحلیل. تنها وزارت فلوریدا اصلاحات مناطق 1 و 2 حال بیشتر موارد.

یکی از کسانی که جکسون موارد درگیر یک افسر تیراندازی و کشته شدن یک غیر مسلح در مه 2012.

در آن صورت جکسون افسر پلیس جفری ادواردز کشته Davinian ویلیامز ویلیامز پس از رد سفارشات برای قرار دادن دست خود را در چرخ فرمان و به جای رسیدن به زیر صندلی خود را با توجه به گزارش های خبری از فلوریدا تایمز اتحادیه در جکسون ویل.

سپس-کلانتر جان رادرفورد اخراج ادواردز گفت که او تا به حال گزینه های دیگر نسبت به ساقه ویلیامز از جمله عقب نشینی به خود ماشین گشت و انتظار برای پشتیبان گیری. اما داور حکومت در ادواردز " به نفع سفارش او را ابقاء به زور با پرداخت این روزنامه گزارش داد.

ادواردز استعفا از وزارت در سال 2016 پس از او سپرده شد به میز وظایف مانند پاسخ دادن به تلفن با توجه به بار-اتحادیه.

در ماه جولای 2019, Pensacola کارآگاه پلیس دانیل Siemen به ضرب گلوله کشته و یک غیر مسلح سیاه Tymar کرافورد که آنها تا به حال دیده می شود حول مواد مخدر از پنجره ماشین خود را قبل از توقف ترافیک ، Pensacola, اخبار مجله گزارش شده است.

کرافورد با تلاش ماموران پس از توقف ترافیک و Siemen شات او را هفت بار پس از کرافورد برداشت دیگری افسر تیزر با توجه به روزنامه.

Siemen اخراج شد در ماه اکتبر برای نقض وزارت نیروی مرگبار استفاده از زور و استفاده از نیروی فیزیکی سیاست. یک Escambia County هیئت منصفه کاهش یافته است به دادستانهای او.

دیوان عالی آمریکا تصمیم مهم در سال 1985 مورد تنسی v. جلب تاسیس یک استاندارد جدید برای استفاده از نیروی مرگبار. دادگاه استفاده از نیروی مرگبار به "قانون اساسی غیر منطقی" هنگامی که وجود دارد هیچ تهدیدی فوری برای افسران و یا دیگران است.

برخی عدالت کیفری کارشناسان مورد سوال اگر این حکم تاثیر داشتند.

"ما هنوز هم مردم غیرمسلح بودن شات گفت:" کریگ Trocino مدیر دانشگاه میامی بی گناهی درمانگاه. "آن اتحادش را تغییر نقطه نظر از سوي سازمان های که در آن آنها مشخص چیزهایی که به عنوان خطرناک تر از آنچه که هستند."

31 مه سال 2020 عکس: تظاهرات مسالمت آمیز برای جورج فلوید در فورت مایرز

30 مه سال 2020 + عکس فورت مایرز اعضای جامعه برگزاری تظاهرات

نیروی بیش از حد در فلوریدا

بیشتر از نیروی بیش از حد موارد نیست مرگبار.

ویکی افسر پلیس به مایکل لئوناردو اخراج شد برای استفاده از نیروی بیش از حد پس از او ناودان a 13-year-old boy را به پیاده رو در محلی پناهگاه جوانان در سال 2017, با توجه به Tampa Bay Times.

Volusia County sheriff معاون اندرو جنکینز اخراج شد و پس از او با استفاده از یک پا رفت و برگشت را به یک دستبند مرد شکستن مرد پا در 2016. جنکینز در ابتدا پاک خطا اما در مورد بازگشایی شد که کلانتر دفتر ارائه شد شاهد تصویری با توجه به یک شهر ساحلی دایتونای اخبار-مجله گزارش.

Puckett با پلیس خیرخواه انجمن گفت: جزئیات بسیاری از موارد در فلوریدا اغلب آشکار تخفیف شرایطی که کمک به توضیح دهید که یک افسر واکنش.

اجرای قانون کار است "کثیف" به خصوص در مواردی که موضوع مجادله و Puckett گفت.

"هنگامی که آن را بر روی دوربین گرفته شده به نظر می رسد بد شد که آیا این پاک است یا نه" او گفت:.

حدود 59 درصد از نیروی بیش از حد موارد یا 979 درگیر اصلاحات افسران که در یک زندان یا یک محلی زندان با توجه به تجزیه و تحلیل.

ذغال سنگ شهرستان معاون جان Dennison اخراج شد پس از یک سال 2005 برخورد در ناپل زندان که در آن او با استفاده از خود تیزر بر روی دستبند که در حال مجادله و تف معاون. Dennison بعد التماس کرد هیچ مسابقه به بزه شارژ باتری.

ریچارد Stotts یک Pinellas County اصلاحات معاون اخراج شد در سال 2013 پس از او smacked یک مرد فریاد نژادی تهمت و profanities بر روی سر و سپس دوخته و او را به زمین در یک ضربه با توجه به Tampa Bay Times گزارش.

31 مه سال 2020 + عکس ساکنان مارس در سراسر روزولت پل استوارت

پلیس جوامع اقلیت

آنتونی توماس در یک جامعه فعال در فورت مایرز گفت: او معتقد است که نیروی بیش از حد شده است یک مشکل با اداره پلیس محلی برای چند دهه.

زمانی که مردم شکایت او گفت: "نه بار از 10 آنها دوباره گفت: آن را بی اساس بود." و در موارد که در آن وجود دارد پیدا کردن از تخلف او گفت: "افسران پلیس "هرگز از دست دادن شغل خود. آنها تبلیغات و بالا می برد."

دیوید توماس ، FGCU استاد بازنشسته و مامور اجرای قانون موافقت کردند که شکایت از نیروی بیش از حد ممکن بررسی شود و اگر آنها اقدامات صورت گرفته در برابر ماموران درگیر می شود همخوانی ندارد و به نظر می رسد خودسرانه است. او گفت که او را دیده می شود مواردی که افسران از همان گروه مرتکب همان تخلف و در عین حال "یکی از کار اخراج می شود و دیگر تنزل مقام."

توماس گفت: به همین دلیل چند تا از افسران خود را از دست دادن اعتبار و یا شغل است زیرا زمانی که حقایق مورد ارائه شده در جلسه پانل ممکن است دریابید که این تخلف نیست افزایش به سطح فسخ است.

"نگه داشتن در ذهن که فقط به خاطر یک آژانس آتش سوزی یک افسر تخلف از گروه سیاست به این معنی نیست که آنها به طور خودکار از دست دادن اعتبار خود را," او گفت:. "وجود دارد یک مزیت شواهد به توافق برای حمایت از از بین بردن یک افسر اعتبار. در صورتی که وجود ندارد پس از آن وجود دارد این است که معمولا برخی از مجازات است که تحمیل شده است مانند از دست دادن اعتبار برای یک سال و مشروط. اما این به آن معنا نیست که افسر باید دوباره توسط آژانس که فسخ آنها. ختم یک مسئله جداگانه است که در برخورد با نارضایتی و اتحادیه."

Puckett اذعان مردم وجود دارد که باید اجازه دهید که توسط سیستم و اصلا اعتماد است.

پس از پر سر و صدا, تابستان, 2014, از زمانی که ملی تظاهرات فوران بیش قتل غیر مسلح سیاه پوست در میسوری و نیویورک شده است وجود دارد مقدار زیادی از تمرکز در اجرای قانون محافل در د تشدید آموزشی و تنوع در استخدام Puckett گفت. برخی از افسران در حال حاضر با پیوستن به معترضان گفت.

اما هنوز هم وجود دارد مسائل را با پلیس در جوامع اقلیت است که نیاز به خطاب او گفت:.

"من فکر می کنم همه چیز مردم هستند درخواست اتفاق می افتد" Puckett گفت. "آنها ممکن است اتفاق می افتد به عنوان به سرعت به عنوان آنها می خواهند. اما من فکر می کنم فلوریدا تنظیم به عنوان بسیاری که ممکن است."

1 ژوئن 2020 عکس: افراد جوان با برگزاری تظاهرات در مرکز شهر ناپل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن