آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته

پرسش خیلی‌ها میباشد که چه‌گونه گویش انگلیسی را فول شویم؟ خب، برای اینکه در سطح توسعه یافته گویش انگل

توسط مدیر سایت در 26 خرداد 1402

پرسش خیلی‌ها میباشد که چه‌گونه گویش انگلیسی را فول شویم؟ خب، برای اینکه در سطح توسعه یافته گویش انگلیسی را خاطر بگیرید بایستی حسابی عمل نمائید ولی به شکلی داهیانه! پس چنانچه می خواهید بدانید چه گونه گویش انگلیسی را فول شویم تا نقطه پایان این مقاله را بخوانید تا 12 نکته کاربردی و مدبرانه را در ارتباط با توسعه یافته‌ترین سطح یادگیری گویش انگلیسی به شما بگوییم.
ولی پیش از هرچیز بدانید، فراگیری لهجه انگلیسی از اساس تا توسعه یافته مولفه‌هایی داراست که می بایست آنها را بدانید و برای اینکه سطح خویش را در Level C2 نماد دهید، آن ها را مرتفع فرمایید.  به عنوان مثال درک کردن وسعت قابل توجهی از idiomهای لهجه انگلیسی می تواند خیلی به شما یاری دهد. همینطور به کارگیری از phrasal Verb مدام نشانگر سطح بالای لهجه انگلیسی میباشد. پیرو رویه‌شغل های بیشتری را با شما میان میگذاریم.
1. منابع جدیدتری را آزمون نمایید!

 

برای خوب شدن و توسعه و گسترش در تلاوت، منابع را تغییر‌و تحول دهید و گاه‌به‌گاه سراغ منابع جدید‌تری بروید! برای مثال مجله‌ای را گزینش فرمایید که تا قبل از اینً هیچوقت نخوانده‌اید. کتاب داستان آینده خویش را از ژانری که برای شما نو میباشد گزینش فرمایید. یک وب لاگ انگلیسی گویش بخوانید با مسئله آشپزی مکزیکی! در صورتی طیف بزرگ‌تری از ژانرها و نویسندگان را در شیوه نامه خویش قرار دهید، با لهجه متنوع‌تری مواجه خواهید شد و احتمال اینکه چیز جدیدی حافظه بگیرید بیشتر میگردد.
2. از پلاگین‌های اثر گذار به کارگیری فرمائید!

در صورتی در تلاوت مطالب نو مبتلا خلل می‌باشید، از پلاگین آنلاین Readlang استعمال فرمائید. اضافه کردن Readlang به گوشی یا این که کامپیوترهای شما این قابلیت را می دهد که روی هر کلمه و واژه انگلیسی برای ترجمه فوری کلیک فرمایید. حتی به صورت اتوماتیک کلماتی را که کلیک کرده‌اید تحت عنوان مکان نما کارت ذخیره می‌نماید تا بتوانید آن ها را پژوهش فرمائید. اما قرائت هر چیزی عالی از نخواندن میباشد. البته برای بهبود مهارت های قرائت، می بایست از حباب آسایش خویش خارج بیایید و یه خرده در دنیای شگفت‌انگیز منابع جدید طبع‌آزمایی فرمایید! گذراندن یک امتحان گزینش سطح لهجه انگلیسی زبان نیو در یک دانش سرا حرفه ای، هرچند وقت یکبار می تواند به شما یاری دهد سطح لهجه خویش را بیازمایید و درجا نزنید.
3. با گویش‌های متعدد آشنا گردید

یکی‌از بحران‌های یادگیری هر زبانی این میباشد که جای های متعدد، لهجه‌ها و گویش‌های متفاوتی دارا‌هستند. یکی‌از طرق سهل وآسان برای یافتن محتوای مطلوب با گویش‌های متفاوت انگلیسی FluentU میباشد که در آن از ویدیو‌های رسانه انگلیسی حقیقی و واقعی مانند تریلر فیلم، گزارش‌های خبری و گزیده‌هایی از نرم‌افزار‌های تلویزیونی دوستداشتنی در یک پلتفرم یادگیری لهجه به کار گیری می گردد.
4. دقیقا به عبارتی چیزی را که می‌شنوید رونویسی نمائید!

یکی شایسته ترین خط مش‌ها برای تست حقیقی وواقعی فهم شنیداری خویش این میباشد که کارایی فرمائید رونویسی نمایید یا این که هر چیزی را که می‌شنوید یادداشت فرمایید یعنی به عبارتی transcription را اجرا دهید.
5. بضاعت خویش را در تایپ کردن برای کاربر‌های متعدد تست نمایید

تمرین tone of voiceهای متفاوت با سطح های قانونی و غیر قانونی، تمرین مفیدی میباشد که مهارت‌های توسعه یافته نوشتاری انگلیسی شما‌را نو و متنوع نگه می دارد.

چطور لهجه انگلیسی را فول شویم؟
6. با ساختارهای گرامری توسعه یافته و لغات نو کلنجار بروید!

در‌صورتی‌که نیازهای نوشتاری روزمره شما محصور به ارسال پیام‌های کوتاه تلگرامی میباشد، ممکن میباشد بعد از مدتی دریابید که فرمان لهجه انگلیسی توسعه یافته‌ای را که خاطر گرفته بودید اکنون فراموش کرده‌اید. پس کارایی نمایید بیشتر از موردها پایین به کارگیری فرمائید:
• مجال متعدد افعال در قبل، درحال حاضر و بعدی؛
• جملا‌ت شرطی؛
• افعال مرکب یا این که phrasal Verbs.
همچنین تلاش نمایید مدام کلمه ها جدیدی را وارد بیانات و دیالوگ‌های روزانه‌تان فرمائید. مدام اصطلاحات نو خاطر بگیرید و در لابه‌لای نشانی اینترنتی‌ها و هر مکان به بستر مکاتبه یاری میکرد، آن ها را به شغل ببرید تا اتکا و احترام طرف مقابل را بخرید! درواقع، وظیفه هر کلاس آیلتس در طهران یا این که هر کلاسی که کارش مهیا‌سازی شما برای امتحان‌تان میباشد، این میباشد که تلاش نماید شما‌را از سطح گویش میانی تا توسعه یافته بالا بکشد. پس کمپانی در یک کلاس آیتلس می تواند همگی این‌ها را به شما فراگیری دهد.
7. با یک شخص انگلیسی گویش دوست گردید!

حرف کردن با عده ای که میتوانند به شما سفارش‌های دست اولین بکنند و مشکلات خاص شما‌را به شکلی اصولی برطرف نمایند بسیار اثرگذار میباشد و در واقع از مزایای سخن با یک شخص native رفع همین خلل و گونه های ها میباشد پس همت نمائید یک دوست انگلیسی لهجه پیدا نمائید.
8. هنگام کلام از idiom به کار گیری فرمائید

تا مکان ممکن در حین سخن به لهجه انگلیسی، کوشش نمایید از اصطلاحات کاربردی و جذاب اعتنا استعمال نمائید. این فعالیت سطح گویش شمارا توسعه یافته و بهتر علامت میدهد.
9. تلفظ‌هایتان را اصلاح نمایید

یادگیری لغات نو با تلفظ نادرست یک مسیر خطا و بی‌منفعت در یادگیری گویش انگلیسی میباشد و در مکان خویش موجبات خجالت شمارا مهیا می آورد. پس کوشش فرمایید تا مکان ممکن تلفظ‌ها را اصلاح نمایید.
10. سرعت تلاوت را بالا ببرید

عملکرد نمائید به به عبارتی سرعتی برسید که در گویش فارسی یک متن را رسیدگی می کنید. این عمل امکان memorization را در گویش‌آموزان تقویت می‌نماید و بنابراین در کلیه مهارت‌های زبانی‌تان گسترش می کنید.
11. با خودتان به انگلیسی سخن فرمائید

مدام یک پارتنر یا این که سهم دار زبانی در دسترس وجود ندارد، پس عملکرد نمائید تمرین‌ها را به تنهایی و از مسیر رای زنی با خودتان به عنوان مثال هنگامی تو ترافیک می باشید یا این که در مترو منتظرید به پایانه مقصد برسید، تمرین نمایید.
12.محل کار عبارات داشته باشید

داشتن یک دفتر کار لغت و گرامر قادر است خودش رفته رفته به یک کتاب یاری آموزشی خوب برای شما تبدیل گردد که از قضا خودتان آن را نوشته‌اید. کارایی فرمایید هر روز این دفاتر را مرور فرمائید و حتی به یکی‌از یا این که دو عدد هم اکتفا نکنید و برای هر لول زبانی یک دفتر کار خاص داشته باشید تا بتوانید در هنگام نیاز به آنان مراجعه‌کنید.
13.پاره ای فرانسوی حافظه بگیرید

شاید تعجب آور به لحاظ رسد ولی انگلیسی و فرانسوی منابع لغتی مشترک متعددی دارا هستند و میتوانند کامل کننده یکدیگر باشند. شما با پی بردن اندکی لهجه فرانسه میتوانید تا حد متعددی هم منابع لغتی و هم شعور کلی از انگلیسی‌تان را ارتقاء دهید.
حرف آخر

در‌این مقاله خیلی معمولی شما‌را با محتوای طرز‌هایی که به انگلیسی توسعه یافته شما یاری می‌نماید آشنا کردیم؛ اینکه چطوری انگلیسی را فول شویم؟ مدام دفتری یاروهمدم داشته باشید تا موقع تماشای فیلم و گوش دادن به پادکست چیزهای جدید را در آن یادداشت فرمائید. همینطور کمپانی در کلاس‌های فشرده گویش انگلیسی یک رویه بهتر برای level up کردن و کامل شدن گویش انگلیسی شماست. عملکرد نمائید با مجموع قدرت برای یکسری ماه صرفا به انگلیسی تصور کنید و با کمپانی در کلاس‌ها و عصر‌های همگانی و آیتلس ناگهان مهارت زبانی خویش را به سطح باورنکردنی برسانید و یکبار برای مدام قال موضوع این لهجه فراگیری را بکنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن