آمازون شاهد بالاترین ماهانه زدایی سطح پس از 2015

تیوی دولت برزیل گفت که آمازون شاهد نابودی جنگل ها از یک رکورد 829 کیلومتر مربع در ماه مه به بالاترین سطح ماهان

توسط ABDOOSNEWS در 24 خرداد 1399

تیوی دولت برزیل گفت که آمازون شاهد نابودی جنگل ها از یک رکورد 829 کیلومتر مربع در ماه مه به بالاترین سطح ماهانه پس از 2015.

روز جمعه موسسه ملی تحقیقات فضایی (INPE) گفت که جنگل زدایی در آمازون با افزایش 91 کیلومتر مربع در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته, گزارش, Xinhua news agency.

بین ماه های ژانویه و آوریل تخریب جنگل های غیر قانونی و وبلاگ نویس و دامداران افزایش 55 درصد و یا در مجموع 1,202 کیلومتر مربع محو شد آن را گفت.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

زمان واقعی جنگل زدایی سیستم تشخیص فدرال پروژه ایجاد شده برای نظارت بر فعالیت های انسانی در آمازون هشدار مقامات به افزایش در میزان تخریب جنگل است.

یک مطالعه اخیر توسط آمازون محیط زیست موسسه تحقیقات (IPAM) هشدار داد که جنگل زدایی در سال 2020 می تواند به 11,900 کیلومتر مربع اگر سرعت, مه, ژوئن و جولای به شرح زیر میانگین تاریخی است.

Amazon rainforest witnessed deforestation
آمازون محیط زیست موسسه تحقیقات هشدار داد که جنگل زدایی در سال 2020 می تواند به 11,900 کیلومتر مربع اگر سرعت ممکن است به شرح زیر است. Pixabay

جنگل زدایی در این منطقه افزایش یافت که رئیس جمهور Jair Bolsonaro آن در سال گذشته با توجه به حفاظت از محیط زیست شدند.

همچنین بخوانید: گوگل معرفی ابزار جدید برای کمک به تبلیغ رشد در تلویزیون متصل

او استدلال کرد که بیشتر کشاورزی و معدن در مناطق حفاظت شده جنگل تنها راه برای بلند کردن منطقه از فقر.

Bolsonaro محیط زیست سیاست شده اند به طور گسترده ای محکوم کرد اما او را رد کرده است انتقاد کرد و گفت برزیل باقی مانده است به عنوان مثال برای حفاظت از محیط زیست. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب