همه چیز در مورد پدیده یائسگی

Most زنان دانستن علائم یائسگی است که اتفاق می افتد در حدود سن 50. اما یکی دیگر از پدیده ای به نام دوران یائسگی

توسط ABDOOSNEWS در 20 تیر 1399

Most زنان دانستن علائم یائسگی است که اتفاق می افتد در حدود سن 50. اما یکی دیگر از پدیده ای به نام دوران یائسگی است که بسیاری از بی اطلاع هستند و تمایل به چشم پوشی است.

دوران یائسگی – این واژه به معنی "در اطراف یائسگی" است و زمانی که هورمون های خود را تحت تغییرات در آماده سازی از یائسگی اشاره دکتر آشا Baxi مشاور متخصص & متخصص زنان, مادری بیمارستان.

Follow us on Instagram برای به روز رسانی جدید از ما!!

در اینجا سطح استروژن (هورمون زنانه) می افتد و زنان نیز ممکن است شروع به چرخه جایی که آنها نمی تخمک گذاری (آزاد یک تخم مرغ). بسیاری از زنان با آغاز دوران یائسگی دوره در برخی از نقطه بعد از اواسط 40 سالگی شایع است. بسیاری نیز می تواند جست و خیز این مرحله به طور کامل و به طور مستقیم تجربه یائسگی است. اما نیز وجود دارد مواردی که در دوران یائسگی می تواند ضربه شما به عنوان اوایل به عنوان در اواسط 30s او می افزاید.

علائم دوران یائسگی می شود ظریف آنها در آمده و به تدریج به بسیاری از زنان موفق یا توجه به آن و یا فقط تغییرات. این پدیده ای است که به طور کلی نادیده گرفته شده توسط بسیاری از مردم است. اما بسیار مهم است که هر زمان که شما تجربه تغییرات چرخه قاعدگی خود را که با دخالت خود را روز به روز زندگی و رفاه است که شما به دکتر مراجعه کنید که این علائم ممکن است نشان می دهد دوران یائسگی دکتر Baxi می گوید. اگر در سنین پایین تجربه در 30s خود را دوران یائسگی باعث خواهد شد مشکلات در درک و می تواند باعث ناباروری.

این کارشناس سهام برخی از ویژگی های دوران یائسگی:

دوره های نامنظم: مدت زمان بین دوره شروع خواهد شد به تغییر به عنوان یک زن شروع به تجربه دوران یائسگی. تخمک گذاری نامنظم می شود و شما ممکن است یک فضای 60 روز یا بیشتر بین دوره.

All you need to know about perimenopause
علائم دوران یائسگی می شود ظریف آنها در آمده و به تدریج به بسیاری از زنان موفق یا توجه به آن و یا فقط تغییرات. این پدیده ای است که به طور کلی نادیده گرفته شده توسط بسیاری از مردم است. Pixabay

گرگرفتگی و عرق کردن: ممکن است شما به طور ناگهانی احساس تب در دوران یائسگی باشد. گرگرفتگی نیز ممکن است همراه با قرمزی پوست و تعریق بیش از حد. الگوهای خواب شما را نیز به احتمال زیاد به تحت تاثیر قرار.

باروری کاهش یافته است: با توجه به نامنظم و تخمک گذاری شما ممکن است تجربه مشکلات در حاملگی. سطح استروژن و پروژسترون و سایر ضروری هورمون کاهش در طول دوران یائسگی. کیفیت تخم مرغ کاهش می یابد که منجر به ناباروری است.

نوسانات خلق و خوی: با توجه به تغییر در الگوهای خواب و گرگرفتگی زنان تمایل به دریافت تحریک پذیر و افسرده در طول دوران یائسگی.

مشکلات مربوط به واژن و مثانه: سطوح پایین استروژن منجر به از دست دادن روانکاری و ارتجاعی در مهبل (واژن). با توجه به این مقاربت ممکن است دردناک باشد. میل جنسی نیز کاهش می یابد. کاهش سطح استروژن را در زنان بیشتر مستعد ابتلا به ادرار و عفونت واژن.

کاهش توده استخوان: استروژن هورمونی است که محافظت از استخوان ها در زنان است. در طول دوران یائسگی استروژن سقوط منجر به از دست دادن استخوان. این همچنین باعث می شود زنان بیشتر در معرض پوکی استخوان است. این یک بیماری است که در آن استخوان های شما را آنقدر شکننده است که ساده سقوط و یا حتی خفیف خم/کشش ممکن است منجر به شکستگی.

هنگامی که شما باید یک پزشک را ببینید?

او در پاسخ: "دوره های نامنظم کاملا رایج هستند به دلایل متعدد و اغلب از زنان تمایل دارند به طور کلی آنها را نادیده گرفت. اما این مهم است که به توجه اگر این تبدیل به یک اتفاق به طور منظم و برنامه ریزی قرار ملاقات زمانی که یکی از تجربه علائم زیر:

All you need to know about perimenopause
وجود دارد تعدادی از عوامل مانند سن قاعدگی تاریخچه علائم نشان داده شده است ، هیچ یک آزمون یا فرایند برای تعیین این. Pixabay

بسیار سنگین خونریزی و یا اگر خونریزی لخته شده

لکه بینی بین دو دوره

خونریزی گذشته برای بیش از 7 روز

لکه بینی پس از مقاربت

دردناک خونریزی و یا مقاربت دردناک

تشخیص و درمان

پزشکان بسیاری از چیزهایی که به در نظر گرفتن قبل از تعیین اینکه آیا یک زن وارد دوران یائسگی یا نه. وجود دارد تعدادی از عوامل مانند سن قاعدگی تاریخچه علائم نشان داده شده است ، هیچ یک آزمون یا فرایند برای تعیین این دکتر Baxi می گوید.

او می افزاید: عوارض یائسگی را می توان با دارو درمان مانند:

هورمون درمانی: این موثر ترین شکل از درمان استفاده می شود برای از بین بردن این عوارض است. استروژن با دوز داده شده در شکل قرص تکه های پوست و ژل و یا کرم برای کاهش علائم یائسگی.

همچنین بخوانید: مواد غذایی کمک خواهد کرد که به بهبود خواب شما

استروژن تجویز داخل واژن: این نوع درمان کمک خواهد کرد که کاهش خشکی واژن ناشی از کاهش سطح استروژن به دلیل یائسگی باشد. آن را به ارائه کمک از واژن و عفونت های ادراری.

هنر روش مانند IVF/ ICSI ممکن است مورد نیاز برای زنان که مایل به باردار شدن.

بسیار مهم است به مشورت با یک متخصص زنان برای طرح این دوره از دارو. آن را بسیار آسان به چشم پوشی از علائم خفیف مانند دوره های نامنظم و یا نوسانات خلق و خوی اما به یاد داشته باشید این ممکن است همه نشان می دهد اساسی دوران یائسگی. تشخیص یائسگی و ارائه درمان در زمان فراهم می کند یک پنجره فرصت برای منافع دراز مدت در شرایط مانند حفاظت در برابر بیماری های قلبی عروقی و یا پوکی استخوان است. صحبت با دکتر خود در مورد گزینه های در دسترس برای بررسی خطرات و مزایای و سپس تصمیم گیری آگاهانه. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن