ALDI اعلام کرد بیش از دو فروشگاه در لی شهرستان

ملیسا مونتویا فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 3:30 PM EDT Jun 4, 2020ALDI قصد دارد برای حداقل دو فروشگاه در

توسط ABDOOSNEWS در 15 خرداد 1399

ALDI قصد دارد برای حداقل دو فروشگاه در فورت مایرز منطقه به عنوان آن را همچنان به گسترش در جنوب غربی فلوریدا.

ساخت و ساز برای یک فروشگاه ALDI آغاز خواهد شد در چند هفته در 5591 شش مایل دادگاه تجاری با پیش بینی تاریخ افتتاح از اوایل سال 2021 با توجه به ALDI سخنگوی راشل Fuchs.

و در ماه گذشته به فورت مایرز شورای شهر رای دادند برای زمینهسازی برای تصویب یک فروشگاه ALDI در 4560 استعماری بلوار. آلمان مبتنی بر فروشگاه مواد غذایی خریداری بسیاری در شرق Winkler خیابان و فقط در غرب استعماری باغ دایره که در آن طرح هایی برای ساخت یک 21,998 فوت مربع ساختمان در حدود سه هکتار از زمین.

ALDI آن شناخته شده است قیمت های پایین ارائه می دهد و بدون زواید مواد غذایی تجربه که در آن اجتناب از استفاده از پلاستیک کیسه های خرید و مشتریان مجبور به استفاده از یک ربع به استفاده از سبد خرید خود را.

این پروژه شامل اتصال خود را در جلوی خانه به استعمار باغ بلوار. توسعه نیز در آثار این نزدیکی هست به عنوان خدمه به تازگی شکست زمین در مقرون به صرفه مسکن جامعه شناخته شده به عنوان سرو روستا در نزدیکی استعماری و Winkler. 95-واحد جامعه تهیه خواهد شد تا مردم در امنیت اجتماعی و برخی از ناتوانی است.

در رشد و توسعه: فورت مایرز مقامات جشن پیشگامانه برای مقرون به صرفه مسکن جامعه

فوکس گفت: این شرکت آماده نیست به بحث در مورد آینده ALDI در استعمار اما فروشگاه برای اولین بار در نوع خود در فورت مایرز جلب جمعیت هنگامی که آن را باز کرد در ماه جولای 2017.

در جنوب فورت مایرز, فروشگاه ساخته خواهد شد همراه بن C. پرات شش مایل سرو پارک وی بر روی زمین خالی فقط در غرب Marlins پلازا که در آن Marlins Brewhouse و مزمن Tacos قرار دارد.

ALDI اضافه کرده است فروشگاه در کیپ مرجان لهیق اکرس و در ذغال سنگ شهرستان پس از باز شدن آن برای اولین بار فورت مایرز فروشگاه در ایالات متحده 41 فقط در جنوب زمینه صفحه.

ALDI بیش از 1,900 فروشگاه در سراسر 36 متحده در حالی که به کارگیری بیش از 25000 نفر, با توجه به وب سایت خود را.

ادامه مطلب: جدید فروشگاه های مواد غذایی جوانه در جنوب غربی فلوریدا به خریداران گزینه های بیشتر

جدید فورت مایرز ALDI خواهد شد در مورد یک درایو 5 دقیقه و فقط بیش از مایل دورتر از رقبای خارج شده و Publix.

اما حوزه آن واقع شده است به طور مداوم در حال رشد گفت: فورت مایرز عضو شورای فرد Burson.

"آن است که رفتن به اتفاق می افتد," او گفت:. "در بسیاری از رشد وجود دارد که در راه است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن